En je weet zeker dat het niet de wind was?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:31 schreef Djeez het volgende:
Volgens mij heeft al het klagen geholpen. Ik heb prinsheerlijk geslapen en heb helemaal niks gehoord! Blijkbaar vond de organisatie het zelf ook te hard.
dat is in Drenthe heel vreemd op zaterdagochtend?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik vanmorgen in de trein stapte in Assen (7 uur) stapten er allemaal mannen uit met bierblikjes in hun hand. Echt seriously, 7 uur 's morgens
Ik heb er ook niks mee, maar ga nou nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet meer in Assen woon ... het is dat ik er op FOK! over lees, anders was ik allang vergeten dat de TT bezig was.![]()
En dat vrachtwagengedoe moet ook nog komen?
Woehoe, vrachtwagens kijken.
Dat! Reageer dan gewoon nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar ga nou nietdoen over andermans hobbies. Jij hebt vast ook wel activiteiten die andere mensen niks vinden.
Nee, beide keren kwam de wind uit het zuiden. Maar iig is alles weer achter de rug. Jammer dat de media verder geen aandacht meer besteden aan de TT, eerder kwam het nog wel op het Journaal enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet de wind was?
In de wiki? Dat werkt niet meer, je moet de TS ff vragen om je naam er in te zetten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:06 schreef Intrepidity het volgende:
Oh hallo, een Drenthe-topic
Mezelf meteen even toegevoegd bij de lijst volk uit Meppel
Ik moest er wel om lachen, erg hèquote:
Goed dat ze er niet bij vertellen dat deze Assenaar ook voor FOK!nieuws heeft gewerktquote:
Ja, ik beken...quote:
quote:
ja die mag gelijk achter slot en grendel sowieso brandstichtersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:35 schreef Gehenna het volgende:
Ik hoop bij dat soort berichten elke keer is dat het iemand is die in Erica de boel in de fik had gestoken, maar er lopen er nogal wat van rond in Drenthe
idd, wat je opbouwt in jaren, is in 10 min weg, wat een lolquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja die mag gelijk achter slot en grendel sowieso brandstichters
Er waren er ook een paar rond Zuidwolde aan het werk, bleken tieners te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Kirov het volgende:
Ik vind het maar niks die pyromanen, ik woon in een rietgedekte boerderij en een tijdje geleden toen er in Noord/Zuidbarge een paar in de brand vlogen zat je toch niet zo lekker
En hier in de straat zijn er al twee de afgelopen 40 jaar afgefikt, en dat is veel met 3 boerderijen in een straat
Een boerderij verzekeren tegen brand is ook niet te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren er ook een paar rond Zuidwolde aan het werk, bleken tieners te zijn
Hele boerderijen in rook opgegaan. Ik weet van één van die boerderijen dat de eigenaren niet verzekerd waren tegen brand...hebben later alles zelf in de avonduren gedaan: slopen en opnieuw bouwen. Je vraagt je af of die tieners daar de rekening van gepresenteerd kregen.
bronquote:ASSEN - Boven het TT-circuit in Assen hangen nieuwe donkere wolken. De Stichting Geluidhinder Baggelhuizen en Omgeving houdt zich niet langer gebonden aan de afspraken over de uitbreiding van de commercële activiteiten op het circuit. Het akkoord dat er lag over de daarbij horende extra geluidtoename staat nu op losse schroeven. De stichting kondigde gistermiddag aan de benodigde vergunning aan te vechten. Dat kan leiden tot een jarenlange juridische strijd.
Dat is een fikse streep door de rekening van het circuit dat extra inkomsten uit de verhuur aan motorclubs en rijopleidingen dringend nodig heeft om de kosten van evenementen als de TT en de Superbikes te dekken. Door teruglopende bezoekersaantallen staat de financiering al onder druk.
Die Westerlingen op een boot zetten en dan midden op de oceaan lekschieten...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
bronHoe kunnen we die stichting helemaal kapot maken?!
Jammer dat volk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
bronHoe kunnen we die stichting helemaal kapot maken?!
Wat denk je dan van die gast in Westerbork, Harrie Lever? Hij klaagt al vele jaren over het 'lawaai' in zijn dorp. En met succes, het moet er nu op tijd stil zijn tijdens de zomerfeesten. Die gast is al meerdere malen bedreigd en heeft geen leven meer in het dorp. Laat die gast toch gewoon verhuizen, Drenthe moet het juist hebben van het toerisme!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:17 schreef Kirov het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan dat kutvolk, volgens mij denken ze dat Drenthe een recreatie gebied is waar het altijd rustig is. Die lui tekenen ook op alles protest aan qua evenementen, nieuwbouw en boerderijen en gaan vervolgens klagen dat er nooit wat gebeurd hier.
Westerlingen zijn echt kutvolk
Waar komt die mongool oorspronkelijk vandaan dan? Hier zouden ze uit protest al om 6 uur 's ochtends met carbid bij hem voor de deur staanquote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat denk je dan van die gast in Westerbork, Harrie Lever? Hij klaagt al vele jaren over het 'lawaai' in zijn dorp. En met succes, het moet er nu op tijd stil zijn tijdens de zomerfeesten. Die gast is al meerdere malen bedreigd en heeft geen leven meer in het dorp. Laat die gast toch gewoon verhuizen, Drenthe moet het juist hebben van het toerisme!
Geen idee. Maar het verbaast dat die kerel bijna altijd gelijk krijgt van de rechter. Een beetje boer had hem al lang op de riek gepriktquote:Op maandag 16 juli 2012 11:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Waar komt die mongool oorspronkelijk vandaan dan? Hier zouden ze uit protest al om 6 uur 's ochtends met carbid bij hem voor de deur staan
Die is toch verhuist? Ik heb in ieder geval een verhaal gehoord dat de nieuwe bewoners al 3x de glaszetter moesten bellen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat denk je dan van die gast in Westerbork, Harrie Lever? Hij klaagt al vele jaren over het 'lawaai' in zijn dorp. En met succes, het moet er nu op tijd stil zijn tijdens de zomerfeesten. Die gast is al meerdere malen bedreigd en heeft geen leven meer in het dorp. Laat die gast toch gewoon verhuizen, Drenthe moet het juist hebben van het toerisme!
Hier hebben ze de voortuin van de burgemeester een keer volgestort met puin omdat ze het niet netjes vonden dat hij pas na twee jaar zich ging voorstellen in de buurtquote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het verbaast dat die kerel bijna altijd gelijk krijgt van de rechter. Een beetje boer had hem al lang op de riek geprikt
En onze broeders van de Veluwe dan? De Utrechtse heuvelrug is een betere grens!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Rauw. het volgende:
Tijd voor revolutie, uitroken en terugjagen naar de andere kant van de IJssel dat volk.
Als ex-Veluwenaar die nu in Drenthe woont stel ik toch echt voor dat we ze minstens tot de provincie utrecht wegdrukken. Asociaal vakantievierend randstadtuig altijd op de Veluwe...quote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Die lichten we in, staan ze waarschijnlijk met de riek in de aanslag om ze verder te jagen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Rauw. het volgende:
Tijd voor revolutie, uitroken en terugjagen naar de andere kant van de IJssel dat volk.
Dat vind ik ook debiel. Dat een heel dorp moet wijken voor 1 persoon.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het verbaast dat die kerel bijna altijd gelijk krijgt van de rechter. Een beetje boer had hem al lang op de riek geprikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |