Niet eerder gezien, interessent. Wanneer is het?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:10 schreef Nemephis het volgende:
Gaat er nog iemand naar die nieuwe tentoonstelling over Vikingen in het Drents Museum? Lijkt mij wel interessant.
Nou kan ik voor jou op die link gaan klikken en dat na gaan kijken maar daar ben ik te lam voorquote:Op donderdag 19 april 2012 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet eerder gezien, interessent. Wanneer is het?
Boo! Ik heb erover heen gelezen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:37 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nou kan ik voor jou op die link gaan klikken en dat na gaan kijken maar daar ben ik te lam voor
Ik dacht dat jij die hele pokoe tantoehard hosselde, no spang.quote:
Ach tou ee'm Tammo, tik ee'm teeg'n 't roam, bel dut ja nait.quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die hele pokoe tantoehard hosselde, no spang.
Woist ja wel jong doppequote:Op vrijdag 20 april 2012 13:58 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ach tou ee'm Tammo, tik ee'm teeg'n 't roam, bel dut ja nait.
Hier in 0592 zijn we de baas in de keet.quote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef Nemephis het volgende:
Misschien om 12.00 uur een pre-meet? Dan doet mijn rockband de opening van het feessie, samen met een vijftal rappers van gemiddeld 13 jaar oud - Team Red Eyes.
We hebben bij het ICO met hun geoefend, het zijn echte gangsta's maar ze zeggen wel netjes 'meneer' en 'u'Hier is hun video, kijk nou zelf, da's toch schattig?
![]()
Maar live zetten ze wel wat neer, dus kom maar kijken!
Dan zit er nog geen hond in de Saloon. Wel in cafés in de stad, zoals Hotel De Jonge enzoquote:
Wat is wel een schappelijke tijd?quote:Op zondag 22 april 2012 12:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan zit er nog geen hond in de Saloon. Wel in cafés in de stad, zoals Hotel De Jonge enzo
Jij hebt nog een goed excuus omdat je gaat rockenquote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Nemephis het volgende:
Inderdaad, waarom niet hč? Doe maar niet of je nog een leven naast FOK! hebt. En je weet dat je een briefje van je moeder (met een handtekening!) bij Harajuku moet inleveren hč, anders moet je gewoon mee.
Oke jammer! Volgende keer beterquote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Dingest het volgende:
Natuurlijk heb ik geen leven naast fok![]()
Maar mijn hoofd staat er niet zo naar en kroegen vind ik sowieso niet fijn
Was maar een grapje hur. Niks moetquote:Op zondag 22 april 2012 16:38 schreef Dingest het volgende:
Natuurlijk heb ik geen leven naast fok![]()
Maar mijn hoofd staat er niet zo naar en kroegen vind ik sowieso niet fijn
Jij was de hele avond aan het zingen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:45 schreef Nemephis het volgende:
veel plezier alvast en dit is de wandelroute naar Cheers vanaf het station.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij was de hele avond aan het zingen?
Goede blikquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:53 schreef Nemephis het volgende:
[..]Als ik onder de douche sta te zingen springen de tegels al bijna van de muur, zeg maar.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Better luck next time.
In gedachten ben ik bij jullie
Jammer dat je niet komt! Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Better luck next time.
In gedachten ben ik bij jullie
tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Vijfduizend jaar oude Drentse nederzetting gevonden
ole luu joa doar in drenthe
Nee, dat kabaal kun je hierin Marsdijk ook wel horen. Ohja, is dit jaar helemaal ruk. Organisatie is van Loc7000 naar Diner Mobile gegaan. Die gast zit al paar maanden overspannen thuis en heeft heel veel weer uitbesteed aan mijn werkgever. En de muziek staat veel harder dan voorheen. Ik ben geen klager, maar als je zelfs in Marsdijk met dichte ramen en deuren nog alles woordelijk kunt verstaan, staat de muziek toch wat te hard.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:38 schreef Nemephis het volgende:
Gaat er nog iemand naar de TT-nacht staks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |