http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
Volgens mij heeft die man totaal geen idee meer wat ie doet. Al een paar jaar niet meer. Met zn floppende programma's, sterren en zenders.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
Hollands Got Talent 2.0? Wat is John de Mol toch altijd innovatief met z'n ideeën
ohw ja hoor. Done. Thanksquote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Oh het is beat the best, kan iemand dat aanpassen?
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:24 schreef Karina het volgende:
Ik las het gisteravond: het is gewoon Holland got Talent maar dan met buitenlandersIk vraag me af of die buitenlanders aan een Nederlandse talentenjacht willen meedoen: zeker als ze heel goed zijn, dan heb je het niet nodig volgens mij...
En het "Beat" deel lijkt dan ook weer op The Winner Is en we weten allemaal wat een groot succes dat was
Ik zet in op Jeroen van Koningsbrugge voor de categorie variété en humorquote:Angela Groothuizen jurylid in tv-show Gordon en Chantal
Angela Groothuizen wordt jurylid in de nieuwe talentenjacht Beat The Best, dat gehost zal worden door Chantal Janzen en bedenker Gordon. Dat heeft RTL bekendgemaakt. In Beat The Best strijden kandidaten tegen elkaar in verschillende categorieën en worden ze per onderdeel door een jurylid beoordeeld. Groothuizen is jurylid in de categorie zang en muziek. De juryleden voor de andere twee categorieën ‘variété en humor’ en ‘dans en beweging’ zijn nog niet bekend.
Elke aflevering komen twaalf kandidaten aan bod, steeds vier per categorie. De juryleden beoordelen na elk optreden of deze act de beste in hun groep is en daarom plaats mogen nemen op de zogenoemde hotseat.
De personen die aan het eind van de aflevering nog op de ‘hete stoel’ zitten, maken kans direct door te gaan naar de finale. Het studiopubliek bepaalt welke drie talenten daadwerkelijk in de eindstrijd terechtkomen.
Het concept van het o zo succesvolle vernieuwde seizoen van Het beste idee van Nederland.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet in op Jeroen van Koningsbrugge voor de categorie variété en humor
en Jan Kooijman voor de categorie dans en beweging
Aub geen Kooijemansquote:Op donderdag 26 april 2012 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zet in op Jeroen van Koningsbrugge voor de categorie variété en humor
en Jan Kooijman voor de categorie dans en beweging
quote:Heb jij een act in huis die gezien of gehoord moet worden? Alleen kandidaten met een echt talent worden geselecteerd en mogen door naar de studioshows. Want in Beat the Best is alleen plek voor de allerbeste performers!
En jij geloofd wat al die BNers uitkramen? Het gaat bij hun alleen maar om geld en exposure.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-best
Ik dacht dat Gordon wel klaar was met talentenjachten
Leuke locatie voor de finalequote:
Neen, ik kijk naar NED1 een soort Dancing with the Stars.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
En 3 miljoen Nederlanders gaan kijken?
Gordon en Chantal komen op de zaterdag en the voice toch op vrijdag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Leuke locatie voor de finale!
Dan zal de week daarna wel de eerste uitzending van The Voice zijn
Een collega van mij was bij de opnames, die bangerd durfde niets te zeggen, maar er was iets met glazen en daarmee muziek maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zag net een promo. Kan volgens mij best leuk worden!
Dat klinkt dan weer erg dufquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collega van mij was bij de opnames, die bangerd durfde niets te zeggen, maar er was iets met glazen en daarmee muziek maken.
Nogal jaquote:
Hmm, misschien als je die twee programma's hebt gekeken dat dat je opvalt... ik heb dat echter niet gezien.. Ziet er dus prima uit voor een "outsider"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Ik vind die promo's echt verschrikkelijk slecht; het is alsof ze de stoelen van Kroonjuwelen hebben gezet in de setting van Got Talent, met de gameplay van de laatste serie van Het Beste Idee van Nederland op SBS.
Nee ik nietquote:Op donderdag 19 april 2012 10:55 schreef RaymanNL het volgende:
Maar uiteraard gaan we weer met z'n allen kijken zodra het begint![]()
Gewoon doen. Strictly Come Dancing is saai en kan je terugkijken voor niks.quote:
Ik vind ze beide bij de ene show (Hotter Than My Daugther bv.) heel leuk, terwijl ik ze bij de andere shows verschrikkelijk vind (Minute To Win It, Jongens Tegen De Meisjes). Ben benieuwd naar de combinatie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik vind Chantal vre-se-lijk, en met de combi Gordon lijkt het me een 'kijk ons eens gevat zijn' show worden
Ik vind Gordon leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind ze beide bij de ene show (Hotter Than My Daugther bv.) heel leuk, terwijl ik ze bij de andere shows verschrikkelijk vind (Minute To Win It, Jongens Tegen De Meisjes). Ben benieuwd naar de combinatie.
Ik kijk zulke programma's ook niet omdat ik verwacht dat "The next Justin Bieber" er uit komt rollen, maar gewoon uit vermaak. En dat lukt al een aantal jaar achter elkaar prima. Zeker met de livetopics erbij. Beetje variatie/'nieuwe' of veranderende concepten en er zijn er hier zo weer een paar blij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Iwanius het volgende:
Ik neem niet eens de moeite om naar dit soort programma's te kijken
want iets zegt mij dat het allemaal uiteindelijk minder leuk is dan de promo
doet vermoeden. Bedoel,laten we eerlijk zijn: Je wordt doodgegooid met
allerlei 'talent'shows waar als je goed kijkt uiteindelijk alles op hetzelfde
neerkomt. Mi zijn dit soort programma's alleen maar om al die BNers
die normaliter thuiszitten en vertikken bij het uitblijven van vast werk
om bijvoorbeeld bij AH vakken o.i.d te gaan vullen,maar aan het werk te
houden.
http://zappen.blog.nl/tal(...)e-voor-beat-the-bestquote:John de Mol trekt portemonnee voor Beat the Best
Zaterdag begint Beat the Best, een nieuwe Talpa-talentenjacht op RTL 4. Producent John de Mol is er veel aan gelegen om een succes te maken van Beat the Best. Hij trekt in elk geval flink de portemonnee voor zijn nieuwste paradepaardje. Niet alleen koopt hij spraakmakende acts vanuit heel de wereld, het programma wordt ook nog eens onder kostprijs bij RTL weggezet.
Dat Beat the Best een duur programma is geworden, heeft alles te maken met het innoveren binnen een tv-genre waar al zo veel aanbod is.
“Het Duitse ProSieben/Sat.1, waar Talpa een warme relatie mee heeft, vroeg ons iets nieuws te bedenken binnen dit genre. Dan moet je met een ander jureringssysteem komen, je kunt niet drie mensen achter een tafel zetten met kruizen. Maar het allerbelangrijkste is wat je op je netvliezen ziet: het talent”, vertelt John de Mol aan deze blog. “Waarom zou je de zoektocht naar talent dan binnen de landsgrenzen houden?”
En dus zette John zijn productieteam aan het werk, dag en nacht, wat nodig was om in verschillende tijdszones te opereren. Het allermoeilijkste was om de kandidaten te overtuigen mee te doen. “Je hebt te maken met professionals, mensen die hun brood verdienen met wat ze doen. En die moeten dan meedoen aan een wedstrijd, waarin ze bovendien beoordeeld worden door een jury. Als dat niet zou lukken, houd het gewoon op. Het is de basis, de ruggengraat van dit programma.”
Veel bestaande, goed lopende acts zijn er dus niet al te happig op om hun act te laten jureren. Talpa komt ze dan ook op meerdere vlakken tegemoet. “Ze krijgen sowieso reis- en verblijfkosten vergoed, soms is ook een gage betaald.” De Mol stelt ook dat zijn goede naam heeft bijgedragen. “Ik zit 25 jaar in het televisievak, ik ken zo ongeveer de hele wereld. Mensen kennen ons dus, ze weten dat als wij een programma maken, het goed gemaakt wordt. Dat is vooral belangrijk voor de variété-acts, waarbij allerlei zaken goed moeten worden voorbereid voor de act. Ze weten dat wij dat professioneel aanpakken.”
Verder vinden veel acts het aantrekkelijk om een DVD mee te krijgen, waarop hun act kwalitatief hoogstaand is vastgelegd door 12 camera’s. Dat beeld kunnen ze in eigen land weer gebruiken als promotiemiddel, om zodoende meer boekingen te krijgen. Sowieso hoeft deelname aan Beat the Best niet bij één optreden te blijven. Als de agenda het toelaat, kunnen ze ook uitkomen in Beat the Best Duitsland – of een ander land waar het programma in productie gaat.
Beat the Best is een duur programma geworden. Sowieso zijn er dus veel productiekosten om alle acts in de show te krijgen, verder zijn er heel wat draaidagen geweest, zowel in de studio als op lokatie. “Ik denk niet dat dit programma in Luxemburg apart gemaakt kan worden, daarvoor is te duur. Maar The Voice is ook geen goedkoop programma, dat is wel aan 52 landen verkocht. Veel landen willen op vrijdag of zaterdag toch iets groots programmeren. Er is ook behoefte aan grote shows. Ik denk dat als Beat the Best hier een succes is, het best wel eens in andere landen kan gaan lopen.” Net als bij The Voice of Holland legt Talpa er geld op toe om Beat the Best bij RTL 4 op zender te krijgen, bevestigt de mediatycoon.
Bij The Voice of Holland was het de bedoeling om – anders dan bij andere auditieshows – een winnaar te zoeken die een langdurige carrière tegemoet ging, waarbij het uitverkopen van een stadion niet ondenkbaar is. Bij Beat the Best draait het opnieuw om kwalitatief hoogstaande acts, al is die meerjarige carrière geen doel meer. “Dat kan niet, omdat je te maken hebt met buitenlandse acts. Het zou me verbazen als een Nederlandse act dit programma wint. Begrijp me niet verkeerd, dat zou ik fantastisch vinden, maar ik denk het niet omdat ik weet wat er nog allemaal komt. Er zitten acts tussen, daarbij val je echt van je stoel.”
Ja en volgende week is er hevige concurrentie, slechte timing! Al heb je het weer natuurlijk niet in de hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:15 schreef JRRY het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kijkers het gaat halen. Is natuurlijk slecht TV-weer.
Die concurrentie wint Beat The Best zeker wel hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en volgende week is er hevige concurrentie, slechte timing! Al heb je het weer natuurlijk niet in de hand.
Denk het ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die concurrentie wint Beat The Best zeker wel hoor.
Ik denk vandaag toch wel iets over het miljoen, zeker als Het beste Van ook al een miljoen weet te halen op een mooie avond.
Vandaag zit BTB tussen 900,000 en 1,100,000; volgende week onder de 900,000.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik denk vandaag toch wel iets over het miljoen, zeker als Het beste Van ook al een miljoen weet te halen op een mooie avond.
Volgende week 1.000.000 - 1.500.000 en die week daarop 1.500.000 +quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:15 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Vandaag zit BTB tussen 900,000 en 1,100,000; volgende week onder de 900,000.
Gordon zit ook een beetje in de piepzak over de kijkcijfers:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:Gordon vreest voor kijkcijfers Beat the Best
Gordon is erg bang voor de kijkcijfers van Beat the Best, dat zaterdagavond in première gaat op RTL 4. Dat bekent de entertainer in RTL Boulevard. Beat the Best gaat van start tijdens een hittegolf en dan kijkt men vaak minder televisie. “Het is natuurlijk wel heel erg jammer dat je een nieuw programma hebt en dat het dan een hittegolf wordt. Er zijn natuurlijk altijd mensen die thuis blijven en het leuk vinden om een nieuw programma te kijken, dus ik heb er alle vertrouwen in“, zegt hij.
Een miljoen kijkers moet volgens Gordon haalbaar zijn. “Als Frans Bauer al 1,3 miljoen kijkers kan halen, dan moet het ons toch ook kunnen lukken, denk ik? Ik denk wel dat je met een zaterdagavondshow boven het miljoen moet zitten, anders is het gewoon niet goed. Maar met dit weer zou het best eens kunnen gebeuren.”
Hij waarschuwt de kijkers. “Als u niet gaat kijken naar Beat the Best, kijk ik u nooit meer aan!”
Beat the Best begint om 20.30 uur op RTL 4.
Bron
Ik moet ook doordrinken want...eh.... nouja, het is warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit al aan de wijn en ik moet doordrinken, want hij wordt snel lauw.
Hier kun je de herrie live vanuit de tuin horen ..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even een half uurt Lowlands kijken en luisteren
Hehe ik ken het, ik woon vlakbij het Olympisch Stadion en als daar iets is kan ik ook altijd gratis meegenieten (als de wind deze kant opstaat). Nu word ik gek van de buren die hun auto aan het uitzuigen zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hier kun je de herrie live vanuit de tuin horen ..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik ken het, ik woon vlakbij het Olympisch Stadion en als daar iets is kan ik ook altijd gratis meegenieten (als de wind deze kant opstaat). Nu word ik gek van de buren die hun auto aan het uitzuigen zijn
Eeejquote:
Oh god ga ik dit kijken? Ik ga dit kijken he. Ik zit op de bank en de tv staat aan. Help.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze op tijd gaan beginnen! Ik zie reclame, snel even wijn bijschenken.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh god ga ik dit kijken? Ik ga dit kijken he. Ik zit op de bank en de tv staat aan. Help.
Oh ja de Nineties party toch? Eigenlijk zou ik er nu niet aan moeten denken om naar een feestje te gaan, echt veel te warm om WAT dan ook te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
ik kijk een half uur mee, daarna moet ik me klaarmaken (hihi ik zei klaarmaken) voor een partyyyyy vanavond
Zoiets is een paar keer leuk, en dan bij voorkeur door de Belgen. De Nederlandse versie kwam weer eens als mosterd na de maaltijd.quote:
Ze gaat naar een discoparty op het strand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja de Nineties party toch? Eigenlijk zou ik er nu niet aan moeten denken om naar een feestje te gaan, echt veel te warm om WAT dan ook te doen.
70's 80's 90's is hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja de Nineties party toch? Eigenlijk zou ik er nu niet aan moeten denken om naar een feestje te gaan, echt veel te warm om WAT dan ook te doen.
Ja maar dan nog, zelfs daar is het volgens mij bloedheet. Maar ik ben ook oud en kan niet zoveel meer hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat naar een discoparty op het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |