Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht gingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, net ff wat geluidjes aangepast en settings bewaard weer op de M13, wat een heerlijk simpel pedaal is dat toch om in te stellen
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht ging:
Nu nog over m'n buizebakje heen, helaas nog niets in huis om 'm zachter te laten klinken, zodat het in huis acceptabel is.
aan de ene kant figuurlijk, aan de andere kant zou letterlijk ook nog best kunnenquote:
ja en nee, wat ik wil kunnen doen is mijn huidige buizenbak een beetje in toom kunnen houden, terwijl ie toch zelf lekker staat te blazen. Ook voor repetities is dat misschien handig om te gebruiken, en live, en weet ik veel waar, zodat het buizengeluid er een beetje mooi uitkomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
Sterker nog, ik weet hoe je buren er uit zien.
Buizen Marshall > alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Braddie het volgende:
Bandcoaching gehad, Strat + SD + Buizen Marshall =
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.quote:
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*quote:
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....quote:
Als een schaap?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....
Jawelquote:
Ja, welkom op de Hale!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.
Zowel bovenin zijn hoofd als voor in zijn mond...
Ja, als dit schaap:quote:
Ja, misschien stel ik me lichtelijk aan, maar het is echt heel raar.... mijn Stratje is om de een of andere reden in 1 week tijd heel anders gaan spelen (Ok, hij stond bij een *Shredder* thuis, die speelde grotendeels in drop C/D).. Maar dit is wel heel vreemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef brother52 het volgende:
Nee, je niet aanstellen en gewoon spelen.
Het is een goede vriend van me, en ik vertrouw hem mijn spullen wel toe, gast speelt zelf echt in elke stijl gitaar zo`n beetje(mag ook wel als je al 15 jaar gitaar speelt)quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je überhaupt je gitaar bij iemand anders achter laten?
De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is wanneer er wat stuk is of verbouwd moet worden.
Anders moeten ze gewoon van mijn gitaren afblijven. Er zijn maar een paar die daar aan mogen komen...
Ok, nja.. ik bedoelde meer van, hij mag wel iets meer spelen dan alleen powerchords of pentatonische laddersquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef brother52 het volgende:
Dus je moet elke stijl kunnen spelen als je 15 jaar speelt? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik speel al ruim 20 jaar maar kan bijvoorbeeld nog steeds geen jazz spelen. Heb ik ook geen behoefte aan en de jazz al helemaal niet.
En juist mijn allerbeste vrienden moeten van mijn gitaren afblijven, dat zijn namelijk geen muzikanten...
Dan staat die drummer wel heel erg luid...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan staat die drummer wel heel erg luid...
Nieuwe uitdagingen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!
Dat heb ik ook, op mijn acoustische gitaartje, prima.. speel er maar op, maar op m`n crafter komen alleen die 2 gasten te spelen, en die zijn ook heel strak wat betreft afspraken, zodra ze hem slopen betalen ze me het geld uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Goed/veel kunnen spelen heeft niks te maken met het wel of niet fatsoenlijk om kunnen gaan met een gitaar en weten hoe een gitaar werkt.
Ben er het levende bewijs van.
Hangt er verder vanaf welke gitaar ze willen spelen... laat echt niet elke vriend op mijn Dean of LP spelen, muzikant of niet.
Goedkopere gitaren die wat rondslingeren heb ik weinig problemen mee. Simpele regel: You break it, you buy it.
quote:
quote:
Vaker spelen die gast!quote:
Hij mag zeker vaker spelen, bij een doveninstituut weliswaar, of een volledig geisoleerde kamer op de noordpool. UNPLUGGED.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
AT the gatesquote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Gewoon zoiets neerzettenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Cynic het volgende:
Volgende keer gaan we denk ik wel een soort monitorsysteem bij de drummer leggen, zou wel fijn zijn als het iets zachter kan. Ik had mijn telefoon, autosleutels en een glas drinken op de 4x12 kast staan en die lagen er aan het eind van het nummer af...
Vetquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon zoiets neerzetten
[ afbeelding ]maarja die hebben dan ook geen drummer
quote:Op donderdag 19 april 2012 02:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij mag zeker vaker spelen, bij een doveninstituut weliswaar, of een volledig geisoleerde kamer op de noordpool. UNPLUGGED.
Rocknijntje accepteerd mijn driehoeksrelatie met Natascha gewoon.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, toen Slash 14 was maakte zijn toenmalige vriendinnetje het uit omdat hij alleen maar over zijn gitaar kon praten
Wat de fuck was dat uberhaubt voor relatie dan ?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, toen Slash 14 was maakte zijn toenmalige vriendinnetje het uit omdat hij alleen maar over zijn gitaar kon praten
Ik denk het wel. Ze kunnen het zich niet veroorloven om rommel te maken.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vraag me trouwens wel af of die Gibson 50's/60's Tribute modellen de moeite een beetje waard zijn
Sowieso wat voor relatie hebben 14 jarigen überhaupt nou echt.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de fuck was dat uberhaubt voor relatie dan ?
http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_studio_60s_tribute_wgt.htmquote:Op donderdag 19 april 2012 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze kunnen het zich niet veroorloven om rommel te maken.
stratje kopen?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef mr-green het volgende:
Zojuist voor de eerste keer een van mijn gitaren verkocht. Maar met het doel om een nieuwe te kopen
Welke? Ben trouwens wel op zoek naar een stratquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_studio_60s_tribute_wgt.htm
http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_studio_50_tribute_gt_db_tm.htm
Om de prijs hoef je het in dat geval niet te laten!
Damn, wat zijn goldtops toch lekker!
[..]
stratje kopen?
Ik heb een London City; Goldtop. Ben ook echt blij met dat ding. Die zou ik echt niet gauw weg doenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_studio_60s_tribute_wgt.htm
http://www.thomann.de/nl/gibson_lp_studio_50_tribute_gt_db_tm.htm
Om de prijs hoef je het in dat geval niet te laten!
Damn, wat zijn goldtops toch lekker!
[..]
stratje kopen?
zie sigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Welke? Ben trouwens wel op zoek naar een strat
Dit. Tot die tijd ga ik het denk ik toch stellen met de Studio '60s tribute. Als ik geld hebquote:Op donderdag 19 april 2012 18:11 schreef The_Dean het volgende:
Goldtop! Ooit komt er nog een 56 Gibson Lp Goldtop met creme P90.
Ik ben denk ik meer op zoek naar een Mex strat.quote:
Kun je dan niet beter eerst naar een Vintage kijken? Die zijn een stukje goedkoper en even goed (zo niet beter).quote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben denk ik meer op zoek naar een Mex strat.
ps: bij feedback staan er momenteel meerdere nieuwe American strats te koop voor 899 euro.
Dat klopt, dat zag ik vanmiddag ook. Toch vreemd, thomann en rockpalace vragen er beide 1149 voor. Die klote Feedback verpest het voor mequote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben denk ik meer op zoek naar een Mex strat.
ps: bij feedback staan er momenteel meerdere nieuwe American strats te koop voor 899 euro.
of gewoon wachten tot die actie van feedback voorbij isquote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zag ik vanmiddag ook. Toch vreemd, thomann en rockpalace vragen er beide 1149 voor. Die klote Feedback verpest het voor me
Bovendien is 850 sowieso mijn vraagprijs, maar dat is niet per se mijn minimum!
Hij staat al 4 maanden te koopquote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef mr-green het volgende:
[..]
of gewoon wachten tot die actie van feedback voorbij is
welke?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter eerst naar een Vintage kijken? Die zijn een stukje goedkoper en even goed (zo niet beter).
Gewoon een proxy gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:39 schreef Trollscience het volgende:
Alle tablatuur geblockt, hulde WMG![]()
Interessant idd. Binnenkort eens eentje testenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
http://www.thomann.de/nl/vintage_icon_v6mrfr.htm
Ik heb een tijd terug op eentje gespeeld en dat was lang niet slecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Interessant idd. Binnenkort eens eentje testen
Koop nou maar een SGquote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug op eentje gespeeld en dat was lang niet slecht.
Zit er sterk over te denken om er eentje te halen.
Oh ja, zo eentje moet ik er eigenlijk ook nog.quote:
Niet alleen dit topic. Heel fok doet raar...quote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef The_Dean het volgende:
Doet dit topic bij jullie ook zo raar?
Heel fok doet raar.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef The_Dean het volgende:
Doet dit topic bij jullie ook zo raar?
Zo vaak gaat het niet eens over gitarenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rocknijntje accepteerd mijn driehoeksrelatie met Natascha gewoon.
En die komt er ook niet.quote:
Niet! In een SG horen, eehmmm.., nou ja, wat Angus heeft!quote:Op donderdag 19 april 2012 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
En die komt er ook niet.
In een SG horen P90's en EMG's horen in een LP
Een schooluniform?quote:Op donderdag 19 april 2012 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet! In een SG horen, eehmmm.., nou ja, wat Angus heeft!
quote:
Slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaashquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Aller 1ste keer pas dat ik naar dit nummer luister.
Slaaaaaash
welke gitaar ook alweer?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:47 schreef Braddie het volgende:
PFf.. de 2e niet koper alweer, vorige keer die gast die 40% van de vraagprijs bood.
Net weer iemand die hem eigenlijk wel zo wilde ophalen, en het een mooie gitaar vond, maar hem niet fijn in de hand vond zitten.
Nja, jammer.
En ik ben al gezakt tot 300
Nee, een P90 is toch anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:55 schreef Witchfynder het volgende:
P90's horen nergens in. Speel op een single coil of op een humbucker. Can't have your cake and eat it.
DIe cd heb ik al toen hij uitkwamquote:Op vrijdag 20 april 2012 01:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Aller 1ste keer pas dat ik naar dit nummer luister.
Slaaaaaash
Lelijkste elementen die er zijn jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een P90 is toch anders.
Het is zeg maar dat 'speciale' jongetje in de klas.
Daarom heb ik ze ook in humbucker formaatquote:
ach ja zijn geweldige elementen kapje eroverheen klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook in humbucker formaat
Dan heb je het kapje nog niet gezien wat ik er overheen hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja zijn geweldige elementen kapje eroverheen klaar
Hmmm, interessant... Maar lees dat de afwerking op vintage vaak te wensen over laat. (Hoewel de V100 die ik heb prima is wat mij betreft.)quote:Op donderdag 19 april 2012 18:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.
http://www.thomann.de/nl/vintage_icon_v6mrfr.htm
quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb je het kapje nog niet gezien wat ik er overheen heb
http://www.guitarfetish.com/Dream-90-Humbucker-Sized-P90-Black-PearlGold-Neck-Position_p_229.html
Veel fouter kan het bijna niet worden....
Een zwarte les paul met chromen hardware.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:48 schreef genakt het volgende:
[..]ligt er natuurlijk ook aan wat voor gitaar je erbij hebt en welke kleuren. Want die kan heel fout uitpakken inderdaad
Ik zit met hetzelfde. Als ik vandaag een beetje op tijd naar huis kan, zou het zo maar kunnen dat ik nog even langs Nederland Muziek rijd om te kijken of ze er daar nog eentje hebben hangen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, interessant... Maar lees dat de afwerking op vintage vaak te wensen over laat. (Hoewel de V100 die ik heb prima is wat mij betreft.)
Mocht je er een willen halen is dit misschien ook een goeie:
http://www.gak.co.uk/en/v(...)oodstock-white/18121
De witte is hier bijvoorbeeld 209 pond en dat lijkt inclusief verzenden te zijn! (Naar nederland, heb het even geprobeerd) dus dat scheelt wel wat...
Ben nu eigenlijk best geneigd er een te gaan kopen, damnit
Ik vind GnR Lies eigenlijk wel goed hoor. En UYI1 en 2 een stuk minder. Pompeuze Elton John hardrock.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:23 schreef genakt het volgende:
[..]
DIe cd heb ik al toen hij uitkwamals jong ventje
ttrouwens cd's die je eigenlijk wel orgineel moet hebben
Appetite for destruction
Use your illusion I
Use your illusion II
De rest is crap
als jij er nou eentje koopt kan je mooi testenquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:47 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hmmm, interessant... Maar lees dat de afwerking op vintage vaak te wensen over laat. (Hoewel de V100 die ik heb prima is wat mij betreft.)
Mocht je er een willen halen is dit misschien ook een goeie:
http://www.gak.co.uk/en/v(...)oodstock-white/18121
De witte is hier bijvoorbeeld 209 pond en dat lijkt inclusief verzenden te zijn! (Naar nederland, heb het even geprobeerd) dus dat scheelt wel wat...
Ben nu eigenlijk best geneigd er een te gaan kopen, damnit
Ruim een jaar (of al langer) geleden al eens op eentje gespeeld. Was er bijna mee de winkel uit gelopen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
als jij er nou eentje koopt kan je mooi testen
Ben benieuwd naar hoe de gitaar speelt
Telecastersquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:32 schreef guitarist het volgende:
Overgangsfase van het ene delay pedaal naar de andere...
[ afbeelding ]
90 euro is toch niet zo veel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Groene gaat eruit. Vet ding, jammer dat ik het geld niet heb.
Wat voor pedaaltje is het precies?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor pedaaltje is het precies?
Google levert niet zoveel resultaten als ik zoek op 'groene delay'
Nee, maar spaar eigenlijk voor wat andersquote:
Vox Time Machine, duh!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor pedaaltje is het precies?
Google levert niet zoveel resultaten als ik zoek op 'groene delay'
Tijd voor een pic danquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een zwarte les paul met chromen hardware.
Malaguena.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef genakt het volgende:
Iemand die een leuk nummer weet voor beetje flamenco spaanse achtige nummers ?
Ik kom net terug uit Palma, bij de ondergaande zon met een cocktail en dan zo'n gast die Spaanse shit speelt op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef genakt het volgende:
Als antonio het kanquote:
quote:
De Anders Breivik onder de elementen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een P90 is toch anders.
Het is zeg maar dat 'speciale' jongetje in de klas.
Flamenco is ook niet makkelijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef genakt het volgende:
[..]die zijn belachelijk goed
Jullie lijken braddie wel vraag iets heel makkelijks en krijg dit![]()
Doe dezequote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef genakt het volgende:
Dat kan ik nog en eens met pick etc spelen![]()
Maar de style die Gabriela daar speelt alleen dan heel simpel iemand
quote:
Je had het niet over makkelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef genakt het volgende:
[..]die zijn belachelijk goed
Jullie lijken braddie wel vraag iets heel makkelijks en krijg dit![]()
Owquote:
Je speelt vals. Je zocht op 'green delay' niet op 'groene delay'quote:
Fuck yeahquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb ik niet, maar youtube staat er vol mee.
Voor jou heb ik een LTD![]()
Ik wil hem eerst helemaal af hebben.quote:
Nee, dat soort elementen heb ik al in mijn tele zittenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Anders Breivik onder de elementen?.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je speelt vals. Je zocht op 'green delay' niet op 'groene delay'
quote:
quote:
quote:
Paco!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:58 schreef genakt het volgende:
Ooooeeeeiiii!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef KaMo het volgende:
Vanavond met 2 verschillende bands optreden in zelfde zaal
In een contest tegen elkaar
Gewoon de mensen die je het minst mag fucken en met de andere winnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:37 schreef KaMo het volgende:
Vanavond met 2 verschillende bands optreden in zelfde zaal
In een contest tegen elkaar
Mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef hlmllp het volgende:
Dan behoor je wel ongeveer tot de top van de ukelele spelers ja
Succesquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:33 schreef KaMo het volgende:
Vanavond de optredens multitrack opnemen, heb ook 2 dslrs bij
Net als Steve Martin.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef hlmllp het volgende:
Dan behoor je wel ongeveer tot de top van de ukelele spelers ja
Yepquote:
oefquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef brother52 het volgende:
Damn. Gig van morgen gaat waarschijnlijk niet door.
De ouders van de bassist en schoonouders van de zanger zaten in één van de treinen in het Westerpark.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:00 schreef brother52 het volgende:
Damn. Gig van morgen gaat waarschijnlijk niet door.
De ouders van de bassist en schoonouders van de zanger zaten in één van de treinen in het Westerpark.
Dat is sexy! Me Like!quote:
zeker sexyquote:
Ozzy Osbourne!!quote:Op zondag 22 april 2012 09:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Straks maar eens Crazy Train gaan spelen
quote:
Ja, voor die prijs wel.quote:Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef mr-green het volgende:
Interessant?
http://link.marktplaats.nl/550120135
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...quote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef brother52 het volgende:
Dean, is dit niet wat voor jou voor thuis?
http://link.marktplaats.nl/548502116
Die gitaar raak je vast wel weer kwijt
Die gitaar is tientjeswerk. Ik zie de LP's niet meer op de site staan maar een SG is nieuw rond de 90 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...
Hangt er ook vanaf wat ik dan voor die gitaar kan krijgen denk ik.
Hmm reviews zijn positief. Thxquote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Vox Time Machine!! Brian [Gitarist] heeft er een voor 90 euro
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.quote:
Cool.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef brother52 het volgende:
Er zijn eindelijk weer eens foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar eens even luisteren. Ligt het een beetje in het verlengde van waar hij al mee bezig was?quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Trouwens: de nieuwe Jack White is wel echt rockin'.
Nee, solo's laat ik aan gitaristen met een ego overquote:Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.
[..]
Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
DT vergelijken met een U2 of Kane voelt een beetje als een Bugatti Veyron vergelijken met een Lada of een oude Dacia.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Spotify!quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Aresdreams het volgende:
Ergens een preview van dat album te luisteren?
Nee,was sinds vorige week zondag ziek geweest,nog steeds niet 100%.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?
Die volumeknop heb je niet voor niksquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Eens.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
Kom op. Je bent toch geen bassist?quote:
Nee, maar wel getrouwd met een, telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom op. Je bent toch geen bassist?
Ben ik juist blij mee. Was bang dat het een beetje teveel hakken en whammy-solo's zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
Het plezier straalt er ook echt van af.quote:
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het plezier straalt er ook echt van af.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!
Wat ik ook zo schattig vind is dat ze zo spontaan naar elkaar toe draaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Bullshit! Die hebben gewoon buitengespeeld op hun gitaar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.
Want ik heb denk ik wel gelijk dat als ik zeg dat die kinderen waarschijnlijk een stuk minder buitengespeeld hebben.
Ja ik kwam er dus halverwege 't proces achter dat die delay ook in 't ritme moet lopen. Aangezien ik zonder metronoom speel is dat best lastig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.
't Is eng omdat de mond lacht, maar de ogen niet. Soort psycho made in china robotjes.quote:
Is je camera expres niet gefocust?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickupquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is je camera expres niet gefocust?
Verder wel tof! Delay is nog een beetje rommelig inderdaad, ik had 'm zelf ook iets minder wet gezet, dat scheelt met de chaos. Keep it up!
EL-00, n klein gitaartje. De M1A idd en dat ding klinkt goed. Lekker vol en niet zo'n knetterend piëzo geluid. Geluid is hier gemixt met dat van de mic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickup
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Dat kan ik dan weer een stukje beter waarderen.quote:
Alleen kunnen ze het live niet brengen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.
Nou, battery heeft nog nooit zo'n strak einde gehad als op Download 2004quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Metallica is prima zo. Lars is misschien niet de beste drummer, maar Metallica zonder Lars is geen Metallica.
Misschien kan je hem aan Pro Rail verkopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:28 schreef guitarist het volgende:
[TK] Vox Time Machine (gitaar delay pedaal)
You have got to be shitting mequote:
Ik heb ze live nooit gezien, ben ze pas net gaan luisteren. Vind het wel rockend, een fijne combi van brute riffs en toch enige melodie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze het live niet brengen.
Ten minste, niet de keren dat ik ze gezien heb.
Open een V&A topic, of regel het via DMquote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Braddie het volgende:
Ibanez Les Paul?... iemand? 300 euro?...
Was dit inmiddels niet al de 3e waarschuwing? *kuch*banquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee omdat jij een geschiedenis hebt met slechte verkoop via dit topic. Ik wist niet dat je een V&A topic hebt lopen maar wil je dan gewoon linken naar dat topic.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee, omdat het enige wat hij doet is een link naar zijn topic in V&A plaatsen. De andere keren beginen anderen er over dat hij een Vox Time Machine te koop heeft voor maar 90 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vriendjes politiek?
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gastquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.
Kom op! Jij vraagt wat en ik geef antwoord. Verder is het geen grap maar 100% waar. Doei!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
het is geen grap, het is hoe jij handeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Primaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grapquote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Dat doen juliequote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |