Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht gingquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, net ff wat geluidjes aangepast en settings bewaard weer op de M13, wat een heerlijk simpel pedaal is dat toch om in te stellen
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Wat ik wou aanpassen, voordat het topic dicht ging:
Nu nog over m'n buizebakje heen, helaas nog niets in huis om 'm zachter te laten klinken, zodat het in huis acceptabel is.
aan de ene kant figuurlijk, aan de andere kant zou letterlijk ook nog best kunnenquote:
ja en nee, wat ik wil kunnen doen is mijn huidige buizenbak een beetje in toom kunnen houden, terwijl ie toch zelf lekker staat te blazen. Ook voor repetities is dat misschien handig om te gebruiken, en live, en weet ik veel waar, zodat het buizengeluid er een beetje mooi uitkomt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een klein buizenbakje dan niet wat voor je?
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
Sterker nog, ik weet hoe je buren er uit zien.
Buizen Marshall > alles.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:12 schreef Braddie het volgende:
Bandcoaching gehad, Strat + SD + Buizen Marshall =
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.quote:
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*quote:
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....quote:
Als een schaap?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klonk echt tof!, alleen was viel de strat op de neck positie wel gelijk door de mand als *meh*
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een Orange, Mesa, Diezel....
Jawelquote:
Ja, welkom op de Hale!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je ene buurman heeft ze bijvoorbeeld al niet allemaal op een rijtje.
Zowel bovenin zijn hoofd als voor in zijn mond...
Ja, als dit schaap:quote:
Ja, misschien stel ik me lichtelijk aan, maar het is echt heel raar.... mijn Stratje is om de een of andere reden in 1 week tijd heel anders gaan spelen (Ok, hij stond bij een *Shredder* thuis, die speelde grotendeels in drop C/D).. Maar dit is wel heel vreemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:33 schreef brother52 het volgende:
Nee, je niet aanstellen en gewoon spelen.
Het is een goede vriend van me, en ik vertrouw hem mijn spullen wel toe, gast speelt zelf echt in elke stijl gitaar zo`n beetje(mag ook wel als je al 15 jaar gitaar speelt)quote:Op woensdag 18 april 2012 22:42 schreef brother52 het volgende:
Waarom zou je überhaupt je gitaar bij iemand anders achter laten?
De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is wanneer er wat stuk is of verbouwd moet worden.
Anders moeten ze gewoon van mijn gitaren afblijven. Er zijn maar een paar die daar aan mogen komen...
Ok, nja.. ik bedoelde meer van, hij mag wel iets meer spelen dan alleen powerchords of pentatonische laddersquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef brother52 het volgende:
Dus je moet elke stijl kunnen spelen als je 15 jaar speelt? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik speel al ruim 20 jaar maar kan bijvoorbeeld nog steeds geen jazz spelen. Heb ik ook geen behoefte aan en de jazz al helemaal niet.
En juist mijn allerbeste vrienden moeten van mijn gitaren afblijven, dat zijn namelijk geen muzikanten...
Dan staat die drummer wel heel erg luid...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan staat die drummer wel heel erg luid...
Nieuwe uitdagingen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!
Dat heb ik ook, op mijn acoustische gitaartje, prima.. speel er maar op, maar op m`n crafter komen alleen die 2 gasten te spelen, en die zijn ook heel strak wat betreft afspraken, zodra ze hem slopen betalen ze me het geld uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Goed/veel kunnen spelen heeft niks te maken met het wel of niet fatsoenlijk om kunnen gaan met een gitaar en weten hoe een gitaar werkt.
Ben er het levende bewijs van.
Hangt er verder vanaf welke gitaar ze willen spelen... laat echt niet elke vriend op mijn Dean of LP spelen, muzikant of niet.
Goedkopere gitaren die wat rondslingeren heb ik weinig problemen mee. Simpele regel: You break it, you buy it.
quote:
quote:
Vaker spelen die gast!quote:
Hij mag zeker vaker spelen, bij een doveninstituut weliswaar, of een volledig geisoleerde kamer op de noordpool. UNPLUGGED.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
AT the gatesquote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |