Ok, nja.. ik bedoelde meer van, hij mag wel iets meer spelen dan alleen powerchords of pentatonische laddersquote:Op woensdag 18 april 2012 23:01 schreef brother52 het volgende:
Dus je moet elke stijl kunnen spelen als je 15 jaar speelt? Wat is dat nou weer voor onzin?
Ik speel al ruim 20 jaar maar kan bijvoorbeeld nog steeds geen jazz spelen. Heb ik ook geen behoefte aan en de jazz al helemaal niet.
En juist mijn allerbeste vrienden moeten van mijn gitaren afblijven, dat zijn namelijk geen muzikanten...
Dan staat die drummer wel heel erg luid...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!quote:Op woensdag 18 april 2012 23:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan staat die drummer wel heel erg luid...
Nieuwe uitdagingen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup... en hij hield zich nou nog in omdat hij het nummer nog niet zo goed kende.... Nouja, was in ieder geval leuk om te doen, beetje op zoek naar de top van je speelkunst. Uitdaging!
Dat heb ik ook, op mijn acoustische gitaartje, prima.. speel er maar op, maar op m`n crafter komen alleen die 2 gasten te spelen, en die zijn ook heel strak wat betreft afspraken, zodra ze hem slopen betalen ze me het geld uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Goed/veel kunnen spelen heeft niks te maken met het wel of niet fatsoenlijk om kunnen gaan met een gitaar en weten hoe een gitaar werkt.
Ben er het levende bewijs van.
Hangt er verder vanaf welke gitaar ze willen spelen... laat echt niet elke vriend op mijn Dean of LP spelen, muzikant of niet.
Goedkopere gitaren die wat rondslingeren heb ik weinig problemen mee. Simpele regel: You break it, you buy it.
quote:
quote:
Vaker spelen die gast!quote:
Hij mag zeker vaker spelen, bij een doveninstituut weliswaar, of een volledig geisoleerde kamer op de noordpool. UNPLUGGED.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Ben net terug van de eerste keer oefenen met mijn nieuwe metalband/project (op het moment nog bestaand uit 2 gitaristen en een drummer). Was erg leuk, we hadden nog maar 1 nummer echt af, maar die zit er ook meteen aardig in. Het was wel idioot hard, 2 100watt buizenbakken vol open, dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt maar anders komen we niet boven de drummer uit...
Volgende keer een covertje erbij instuderen (At The Gates - Slaughter of the Soul, flink oefenen dus...)
AT the gatesquote:Op woensdag 18 april 2012 23:15 schreef Cynic het volgende:
Gewoon zoiets neerzettenquote:Op donderdag 19 april 2012 15:33 schreef Cynic het volgende:
Volgende keer gaan we denk ik wel een soort monitorsysteem bij de drummer leggen, zou wel fijn zijn als het iets zachter kan. Ik had mijn telefoon, autosleutels en een glas drinken op de 4x12 kast staan en die lagen er aan het eind van het nummer af...
Vetquote:Op donderdag 19 april 2012 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon zoiets neerzetten
[ afbeelding ]maarja die hebben dan ook geen drummer
quote:Op donderdag 19 april 2012 02:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij mag zeker vaker spelen, bij een doveninstituut weliswaar, of een volledig geisoleerde kamer op de noordpool. UNPLUGGED.
Rocknijntje accepteerd mijn driehoeksrelatie met Natascha gewoon.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, toen Slash 14 was maakte zijn toenmalige vriendinnetje het uit omdat hij alleen maar over zijn gitaar kon praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |