Ozzy Osbourne!!quote:Op zondag 22 april 2012 09:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Straks maar eens Crazy Train gaan spelen
quote:
Ja, voor die prijs wel.quote:Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef mr-green het volgende:
Interessant?
http://link.marktplaats.nl/550120135
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...quote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef brother52 het volgende:
Dean, is dit niet wat voor jou voor thuis?
http://link.marktplaats.nl/548502116
Die gitaar raak je vast wel weer kwijt
Die gitaar is tientjeswerk. Ik zie de LP's niet meer op de site staan maar een SG is nieuw rond de 90 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, heb eerst wat andere dingen, en niet direct nodig. Al is het wel erg leuk...
Hangt er ook vanaf wat ik dan voor die gitaar kan krijgen denk ik.
Hmm reviews zijn positief. Thxquote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Vox Time Machine!! Brian [Gitarist] heeft er een voor 90 euro
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.quote:
Cool.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef brother52 het volgende:
Er zijn eindelijk weer eens foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar eens even luisteren. Ligt het een beetje in het verlengde van waar hij al mee bezig was?quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Trouwens: de nieuwe Jack White is wel echt rockin'.
Nee, solo's laat ik aan gitaristen met een ego overquote:Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.
[..]
Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
DT vergelijken met een U2 of Kane voelt een beetje als een Bugatti Veyron vergelijken met een Lada of een oude Dacia.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Spotify!quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Aresdreams het volgende:
Ergens een preview van dat album te luisteren?
Nee,was sinds vorige week zondag ziek geweest,nog steeds niet 100%.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?
Die volumeknop heb je niet voor niksquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Eens.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
Kom op. Je bent toch geen bassist?quote:
Nee, maar wel getrouwd met een, telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom op. Je bent toch geen bassist?
Ben ik juist blij mee. Was bang dat het een beetje teveel hakken en whammy-solo's zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
Het plezier straalt er ook echt van af.quote:
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het plezier straalt er ook echt van af.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zie je die stralende koppies niet? Hoe ze mee bouncen met de muziek? Puur genieten!
Wat ik ook zo schattig vind is dat ze zo spontaan naar elkaar toe draaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Iedereen heeft het altijd over dwang van de ouders als ze zoiets zien maar ik geloof daar helemaal niets van. Eén brok talent wat je daar aan het werk ziet.
Bullshit! Die hebben gewoon buitengespeeld op hun gitaar!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daarvoor moet je gewoon veel geoefend hebben om het te kunnen en zeker op die leeftijd. Dat betekent dus dat een groot deel van de tijd die ze hebben gebruikt is om te oefenen. En de meeste mensen hebben geen idee waar ze die tijd vandaan moeten halen zonder te hakken in de speeltijd van die kinderen.
Want ik heb denk ik wel gelijk dat als ik zeg dat die kinderen waarschijnlijk een stuk minder buitengespeeld hebben.
Ja ik kwam er dus halverwege 't proces achter dat die delay ook in 't ritme moet lopen. Aangezien ik zonder metronoom speel is dat best lastig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog even wat meer met je delay spelen. Klinkt niet altijd even lekker. Doet zelfs een beetje afbreuk aan je cover want akoestisch en zang alleen klinkt erg goed.
't Is eng omdat de mond lacht, maar de ogen niet. Soort psycho made in china robotjes.quote:
Is je camera expres niet gefocust?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Vandaag een dagje vrij dus Boss delay gekocht en een nieuwe cover in elkaar geknutseldWhat do you think.
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickupquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is je camera expres niet gefocust?
Verder wel tof! Delay is nog een beetje rommelig inderdaad, ik had 'm zelf ook iets minder wet gezet, dat scheelt met de chaos. Keep it up!
EL-00, n klein gitaartje. De M1A idd en dat ding klinkt goed. Lekker vol en niet zo'n knetterend piëzo geluid. Geluid is hier gemixt met dat van de mic.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Zo te zien een EJ-200 en met een LR Baggs M1(A) pickup? Klinkt erg lekker! Heb zelf een EJ-200 en ben opzoek naar een leuke akoestische pickup
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef brother52 het volgende:
Ik word alleen maar agressiever wanneer ik Trivium hoor...
Dat kan ik dan weer een stukje beter waarderen.quote:
Alleen kunnen ze het live niet brengen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze hebben angstig goed naar Metallica geluisterd, dat vind ik wel tof.
Nou, battery heeft nog nooit zo'n strak einde gehad als op Download 2004quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Metallica is prima zo. Lars is misschien niet de beste drummer, maar Metallica zonder Lars is geen Metallica.
Misschien kan je hem aan Pro Rail verkopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:28 schreef guitarist het volgende:
[TK] Vox Time Machine (gitaar delay pedaal)
You have got to be shitting mequote:
Ik heb ze live nooit gezien, ben ze pas net gaan luisteren. Vind het wel rockend, een fijne combi van brute riffs en toch enige melodie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze het live niet brengen.
Ten minste, niet de keren dat ik ze gezien heb.
Open een V&A topic, of regel het via DMquote:Op woensdag 25 april 2012 01:20 schreef Braddie het volgende:
Ibanez Les Paul?... iemand? 300 euro?...
Was dit inmiddels niet al de 3e waarschuwing? *kuch*banquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Open een V&A topic, of regel het via DM
Topic opgeschoond.
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee omdat jij een geschiedenis hebt met slechte verkoop via dit topic. Ik wist niet dat je een V&A topic hebt lopen maar wil je dan gewoon linken naar dat topic.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom, als ik het vraag(En er een V&A Topic voor heb lopen) word er zo gereageerd.
En als Guitarist hier z`n Vox Time Machine aanbied(Heeft er ook een V&A Topic voor, maar post hem nog wel hier) gebeurd er niks?
Vriendjes politiek?
Nee, omdat het enige wat hij doet is een link naar zijn topic in V&A plaatsen. De andere keren beginen anderen er over dat hij een Vox Time Machine te koop heeft voor maar 90 euro.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vriendjes politiek?
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gastquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet verkoop en dan toch weer wel en dan toch weer niet. O, wacht, toch weer wel. Nee toch maar niet.
Kom op! Jij vraagt wat en ik geef antwoord. Verder is het geen grap maar 100% waar. Doei!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
het is geen grap, het is hoe jij handeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu is die grap al wel weer uitgemolken hoor gast
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Primaquote:Op woensdag 25 april 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kerel, hij staat nu toch al te koop?, en daar blijft het nu toch ook bij?... gewoon zoals het hoort hoor.
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grapquote:Op woensdag 25 april 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is geen grap, het is hoe jij handeld.
Dat doen juliequote:Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Conclusie: Braddie noemt zichzelf een grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |