Maar eens even luisteren. Ligt het een beetje in het verlengde van waar hij al mee bezig was?quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Trouwens: de nieuwe Jack White is wel echt rockin'.
Nee, solo's laat ik aan gitaristen met een ego overquote:Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vind ik op zich ook, maar uit de mond van de gitarist van Limp Bizkit vind ik het wel een beetje... aanmatigend. 't Is niet alsof het oeuvre van die band alleen maar bestaat uit emotioneel gedragen pareltjes.
[..]
Cool.![]()
Je speelt hopelijk toch geen solo![]()
DT vergelijken met een U2 of Kane voelt een beetje als een Bugatti Veyron vergelijken met een Lada of een oude Dacia.quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha nee klopt, DT is wel leuk op zijn tijd, maar heb er weinig mee. Het is echt vreselijk overhyped allemaal. Net als Kane en U2, als die vandaag zouden stoppen zou ik er geen traan om laten.
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Spotify!quote:Op maandag 23 april 2012 21:57 schreef Aresdreams het volgende:
Ergens een preview van dat album te luisteren?
Nee,was sinds vorige week zondag ziek geweest,nog steeds niet 100%.quote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oordoppen te diep naar binnen geduwd?
Die volumeknop heb je niet voor niksquote:Op maandag 23 april 2012 22:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sinds vrijdag hoor ik slecht(lijkt net gedempt),morgen huisarts.![]()
Geen gitaar spelen voorlopig.
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Eens.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
Kom op. Je bent toch geen bassist?quote:
Nee, maar wel getrouwd met een, telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom op. Je bent toch geen bassist?
Ben ik juist blij mee. Was bang dat het een beetje teveel hakken en whammy-solo's zou worden.quote:Op maandag 23 april 2012 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk juist wat minder 'rocken' dan de rest wat hij gedaan heeft.
Wel een erg lekker album, daar niet van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |