Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met Sjeen eensEn dat vnl vanuit de gedachte dat zowel ik als mijn vriend als kind thuis nooit snoep kregen (ik kan me bijna elk moment dat we wel snoepjes kregen herinneren
) en we allebei nu enorme snoepers zijn. Allebei 'los' gegaan met snoep toen we eenmaal op ons zelf woonden.
hier ook een "nooit snoep" opvoeding gehad.. met als resultaat dat ik me bij vriendinnetjes altijd helemaal volstoptequote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.
In ieder geval niet hoe ik ben opgegroeid met altijd en overal snoep.
Neehoor , gewoon goede inkijkquote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Barreltje het volgende:
pfoe nog best lastig dus dat decolette gedoe..
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een "elke dag 1 snoepje" opvoeding gehad met in het weekend chips en alles, en ik ben me ook vol gaan vreten, dus ik denk niet dat het iets zegt
echt niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?
SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje!
O: yoghurt met cruesli
T: appel en cracotte
L: drie boterhammen met weetiknogniet
T: liga ofzo
D: kipburgers!
T: weetiknogniet
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.Oeh dat klinkt erg lekker....SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady recept gaat opslaan
Helemaal mee eens. Ik zou het liefste mezelf nu met allerlei slechte dingen volproppen!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Maarik doe het niet! Allebei niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Sil, dikke knuffel meidquote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
Daar verloor ze alle geloofwaardigheid voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Vastquote:Op woensdag 18 april 2012 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)
Maar als je het elke dag doet gaat je lichaam er echt wel beter van uit zien, tenminste dat hoop ik hahaha.
Krijg er alleen hoofdpijn van, pafferige ogen en rode vlekken in mijn gezicht. Bovendien dartelen de kids om me heen en ze weten wel dat opa ziek is enzo, maar ik wil vandaag niet uitleggen hoe en wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sil, dikke knuffel meidEn een potje janken kan soms best opluchten
Alhoewel ik er doorgaans alleen maar enorme koppijn van krijg.
Het gaat juist om de combinatie, zonder rust en dat je het elke dag doet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ja jillian, ik had commentaar op haar workout, en toen werd ik gelyncht... Dus laat maar.
Ik vind de workout voor als je nooit eens iets aan sport doet een goed begin. Maar het is geen cardio en het is een beetje kracht, maar niet genoeg sets / herhalingen... Denk ik.
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet, maar om vanaf nooit sporten opeens naar elke dag een half uurtje jillian.. Ik zie het maar weinig volhouden.
Je oppas is er.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond half uurtje buikspierklasje en uurtje spinnen..
Weekend moet ik dus echt gaan inplannen, ik zit met kinderen, das zwaar ruk.
Dit dus.quote:
Jij woont bij mij om de hoekquote:Op woensdag 18 april 2012 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan scriptie-en, maar jullie zijn te goede afleiding
Pfft, nog een paar maandjes, dan is het zwembad om de hoek af en kan ik eindelijk weer eens lekker gaan zwemmen 's ochtends.
Echt?quote:
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar isquote:
Tilburg Noord? Zou wel heel toevallig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar is
Dat artikelquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
Wat gaan jullie toch snel. Hier even een tijdje andere zaken aan het hoofd gehad maar toch de boel in de gaten gehouden alhoewel iets minder streng dus ik durf even niet op de weggschaal te gaan staan om te kijken of het gevolgen had.
![]()
![]()
Enfin, draad weer opgepikt en verder maar weer.![]()
Ik heb trouwens dit net binnengekregen via mijn mail.
Mooi, hoef ik niet elke dag/week te wegen want er klopt toch geen bal van.![]()
![]()
http://www.afvallen-weblo(...)-niks-over-afvallen/
Je kan de opdrukken ook op een makkelijkere manier (op je knieen) doen hequote:Op woensdag 18 april 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word vooralsnog sacherijnig van Jillian. Ik kan me niet opdrukken enzo hoor. Ik word wel blij van Leslie want dat hou ik vol, hoe saai het ook begint te worden.
Ik denk dat je dat pas kan roepen als je echt inzicht in je gewicht hebt incl de schommelingen. Ik schommel niet zo veel, behalve rond de periode van eisprong en menstruatie, maar daar heb ik ook al heel lang geen last van gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
maja, het klopt wel deels, als mensen na 1 week roepen dat ze al twee kilo zijn afgevallen moet ik ook altijd een beetje glimlachen
Trappen lopen is ook een van de zwaarste inspanningen die er is.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef GI het volgende:
Buiten adem na een keer de trap oplopen (Wel drie verdiepingen).... Niet goed
goed voor je lijf idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Trappen lopen is ook een van de zwaarste inspanningen die er is.
hihih lekker rustig!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou nu echt ALLES kunnen vreten...
Haat aan die maandelijkse baggerzooi
Is het al weekend?
Lekker met mijn vriend weg, ff zonder kinderen, uit eten, hotelletje
rLy?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ontbijtkoek vergetenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef Ticootje het volgende:
ik heb nog 1 ontbijtkoek en 1 boterham voor vandaag, en ik ga nog een opkikker maken..
Denk dat het wel lukt vandaag.
Dat is super als je dat dagelijks een paar keer doetquote:Op woensdag 18 april 2012 12:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
rLy?
ik doe dat iedere dag.
kantoor op de 4e, binnenkomen in de kelder, naar de 4e, naar de 1e ( daar zit mijn baas) naar de 4e, naar de Bg voor lunch, naar de 4e, naar de kelder, naar de 5e ( want daar woon ik)
goed bezig dus!voor mezelluf
om die reden heb ik toen mijn stoel na 3 miljoen keer goed instellen , met stift streepjes op mn stoel gezet op de juiste standen , en een knop van mn stoel afgeschoeftquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Barreltje het volgende:
![]()
volgens mij heeft er iemand aan mijn stoel gezeten.. hij zit niet meer goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih lekker rustig!
ik moet nog steeds lachen als ik aan je jongste denk![]()
![]()
quote:
Helaas, maastricht oostquote:Op woensdag 18 april 2012 11:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tilburg Noord? Zou wel heel toevallig zijn
Dan ben ik blij met mijn huisquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag:
Brunch: 3 boterhammen (1 met kaas/sandwichspread, 1 met een plakje ham en 1 met pindakaas)
T. 2 crackers met smeerkaas en een sinaasappel
D. Wrapjes (zo lang geleden) met mais, avocado, gehakt en sla tomaat, likje crème fraise
T. Sinaasappel en 2 crackers.
(ongeveer het idee van vriendjes zonder voedsel in huis en tegen de tijd dat er voedsel in huis is kun je beter gaan brunchen, maar hij heeft er wel citroenkwarktaartthee bij gekocht. Dus ik ben weer aan de vloeibare, warme, calorieloze taart). Ik vraag me af of dit genoeg of te weinig is?
Thee met taartsmaakquote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb het 3 keer gelezen maar ik snap het niet
Ja, het is natuurlijk ook wel een beetje om tequote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
maja, het klopt wel deels, als mensen na 1 week roepen dat ze al twee kilo zijn afgevallen moet ik ook altijd een beetje glimlachen
Ik zie er dik uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk ook wel een beetje om temaar hoe je het ook wendt of keert... De weegschaal geeft mooi wel dat lagere gewicht aan, en daar gaat het de meeste mensen toch om?
Ik zit ook op 4 kilo in twee weken nu. Veel te veel. Maar mooi dat mijn broek losser zit en mijn weegschaal me toe lacht.
Ook van bergen vocht in je lichaam zie je er dik uit.
Dat spreek ik tegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... als je slank bent en je valt af heeft het al snel meer zichtbaar effect.
ligt heel erg aan je lichaamsbouw en waar je de kilo's kwijt raakt. Meestal wel, maar niet per definitie.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Maar als iemand van 60 kilo 5 kilo afvalt dan zie je dat toch eerder dan als iemand van 100 kilo 5 kilo afvalt?
Je ziet het wel maar ik denk dat jij bij mij meer resultaat ziet zegmaar indezelfde periode...quote:
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Maar als iemand van 60 kilo 5 kilo afvalt dan zie je dat toch eerder dan als iemand van 100 kilo 5 kilo afvalt?
Maak smoothies van alleen fruit ?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
een staafmixer of blender, heb je die?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
Ja op die manier inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?
Staat op het lijstje. Heb aardbeien, pruimen, frambozen, mandarijnen, druiven en appels in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak smoothies van alleen fruit ?
Jup, er is een blender (heb m wel eens gebruikt hier, maar nu is ie kwijt, even opzoeken dus)quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een staafmixer of blender, heb je die?
dan kun je heel veel kanten op met je bevroren fruit
Oooh, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Mandarijn en kapotte vingerquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ok wacht neeeeeeeee.
Fruit gaat heel veel pijn doen! Dat is vreselijk zuur en brandt als de nete! Ook geen tomaten doen trouwens! ZEKER geen appel. Pruimen kunnen misschien nog wel... Aarbeien misschien ook.
Beeld je het volgende in voor je het in je mond stopt. Als ik een wondje heb op mijn vinger, doet de sap van dat product er zeer in?
het ging om die 5 kilo niet om de tijdsspannequote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Silmarwen het volgende:
Eens denken.
Wortel, banaan, pruim, druif misschien (maar gaat erg schuimen in de blender), avacado, komkommer. Bijna alle groentes wel.
Yoghurt gaat wel, maar zorgt voor slijm vorming waardoor je misschien moet hoesten, dus dat ook niet prettig.
Zacht wit brood zonder korstjes met zacht smeerbaar beleg gaat wel redelijk. Broodpap (met melk, kaneel en suiker) Beschuit in thee.
Yep.quote:
Ik moest hier toch een beetje om grinniken. Sorry.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep.
En ik kreeg tomatensoep die avond. En dat deed zo'n zeer dat ik moest janken. En janken deed ook veel zeer.
Eet de eerste drie dagen gewoon ijsjes en blijf constant drinken. Beetje aanmaak limonade, veel ijs in je drinken, steeds kleine slokjes om je keel vochtig te houden. Ijsjes alles behalve waar melkproducten in zit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest hier toch een beetje om grinniken. Sorry.
Ik wilde de eerste dagen inderdaad alleen maar waterijs eten en heel koud drinken drinken.
Na een dag of wat een keer een kopje boullion, eventueel wat zacht fruit. Maar DAARNA dan?
Geprakt ei, ofzo?
Duidelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Geeft niets!
Bouillon is best zout, kan behoorlijk prikken maar je kan het proberen, beetje brood in dopen.
Ei kan prima, dat is goed te doen, zacht fruit kan na een week denk ik wel. Het is veel proberen ben ik bang, wat vind je lekker, waar heb je zin in en dan steeds een klein hapje testen!
Ik was 15 of 16, dus alweer 13 jaar terug. In het LUMC.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Hoe lang is het bij jou geleden en hoe oud was je toen?
Dat was ik inderdaad wel van plan. Geen plannen voor voorlopig, hond wordt voor gezorgd de eerste dagen, boodschappen worden ingeslagen, films zijn gedownload verkregen, boeken liggen klaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was 15 of 16, dus alweer 13 jaar terug. In het LUMC.
Mijn beste vriendin had het 5 jaar terug nog. Tis een best pittige operatie om van te herstellen dus neem rustig de tijd ervoor!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad wel van plan. Geen plannen voor voorlopig, hond wordt voor gezorgd de eerste dagen, boodschappen worden ingeslagen, films zijn gedownload verkregen, boeken liggen klaar.
Geen alcohol komt wel goed als ik in bed lig en niet uit ga.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik zou lekker veel slapen, dat helpt met herstellen. En natuurlijk niet roken en geen alcohol! En braaf je pijnstillers slikken zodat je de spiegel constant houdt.
Ja, ik heb geprobeerd te roken na de operatie, ging gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen alcohol komt wel goed als ik in bed lig en niet uit ga.
Niet roken is wel echt fucked up. naja, ik blijf lekker doorpaffen tot de operatie, en dan cold turkey maar stoppen.
Ja, keelamandelen.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd te roken na de operatie, ging gewoon niet.
Ja, maar ook weer gestopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, keelamandelen.
[..]
Ik ben bang dat ik het hoe dan ook toch ga proberen.
Ben je uiteindelijk weer begonnen?
Ik ben 21.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Vicky het volgende:
Succs! Ikw as in de 20.. Was geen pretje!
Vlak daarna, of jaaaaaaren later?quote:
Maandje of 2 denk ik.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben 21.
[..]
Vlak daarna, of jaaaaaaren later?
Het is kwart voor 3....nog genoeg tijd om meer te eten toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:45 schreef Lonaa het volgende:
Buh, ik kom bij lange na niet aan het aantal kcal dat ik moet voor vandaag.
O: 2 bruine boterhammen, 1 met 2 plakjes leverworst, 1 met filet americain
T: pruim
L: 1 boterham met filet american + 1 cup a soup tomaten creme
Het enige wat ik nog gepland heb is
D: zelfgemaakte erwtensoep.
Nog geen 1000 cal. En nu dan? *paniek*
True, true. Hoewel ik wel de hele avond weg ben (en dan eet ik niet)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is kwart voor 3....nog genoeg tijd om meer te eten toch?
Ik neem aan dat je niet om 5 uur al weer gaat slapen.
Anders nog een volkorenboterham bij de soep en nog wat nootjes vanavond.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, true. Hoewel ik wel de hele avond weg ben (en dan eet ik niet)
Nu, geinspireerd door het tosti-topic ligt er een dubbele boterham met kaas in de pan.![]()
Dan straks nog erwtensoep, en vanavond wat fruit.
Was dat nadat je aangaf toch iets van hagel te willen eten of is dit gewoon een algemeen advies?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo de schade viel me echt mee. Ik dacht ik ben mega aangekomen door die weken bagger eten. Maar ik ben zelfs afgevallen.. Maar liefst 400gr hihihi
Had mijn lijstjes van de afgelopen dagen meegenomen. Ze had wel wat opmerkingen. Ik eet te weinig brood. Moet min 4 sneeën zijn. Die dan meer in de tussendoortjes proppen. En moest oppassen met beleg. Had van de week hagelslag op de crackers, dat kon beter vruchtenhagel zijn. O ja en het speklapje was niet zo handig. Ach ja, verder zag het er goed uit. Dus ik ga lekker zo verder als ik nu bezig ben
Vind het pertinent niet te vreten. Doe ik dus ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat hebben dietistes toch met vruchtenhagel? Dat spul is toch voor kinderen die nog oefentanden hebben?
Daarom mijn vraag want ik begrijp echt niet waarom een dietist dat zou aanraden.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat hebben dietistes toch met vruchtenhagel? Dat spul is toch voor kinderen die nog oefentanden hebben?
Oh! Ik heb nog nootjes. Goeien idee!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Anders nog een volkorenboterham bij de soep en nog wat nootjes vanavond.
Ja. Die erwtensoep bedoel je?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa, voer je die soep in in een appje? 1 kom?
oh okee. Nee want die appjes rekenen echt bizar kleine hoeveelheden voor soep, maar als je het per gram invoert maakt dat niet uitquote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Die erwtensoep bedoel je?
Heb de soep met de meeste calorieen uitgekozen, omdat de mijne toch zelf gemaakt is en redelijk veel vlees bevat.
heb 300 gram ingevoerd, want dat zit er in het zakje.
Ik neem aan dat het een keer 100 cal kan afwijken ofzo?
Volgens mij kan dat zonder problemenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Die erwtensoep bedoel je?
Heb de soep met de meeste calorieen uitgekozen, omdat de mijne toch zelf gemaakt is en redelijk veel vlees bevat.
heb 300 gram ingevoerd, want dat zit er in het zakje.
Ik neem aan dat het een keer 100 cal kan afwijken ofzo?
nonnomnom.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snert met roggebrood en kaas (of katerspek)
Is ook de reden waarom ik niet ga, ik geloof er gewoon niet in. Ik heb er helemaal geen zin in om voorgeschreven te krijgen wat ik moet eten, dat maak ik zelf wel uit, ik hou niet van bemoeienis.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag want ik begrijp echt niet waarom een dietist dat zou aanraden.
Maar goed daarom ga ik dus niet naar een dietist.
katerspek?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snert met roggebrood en kaas (of katerspek)
Ik gebruik het dieetdagboek op valtaf.nlquote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee. Nee want die appjes rekenen echt bizar kleine hoeveelheden voor soep, maar als je het per gram invoert maakt dat niet uit
Vruchten jonge. Vruchten zijn gezond.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is ook de reden waarom ik niet ga, ik geloof er gewoon niet in. Ik heb er helemaal geen zin in om voorgeschreven te krijgen wat ik moet eten, dat maak ik zelf wel uit, ik hou niet van bemoeienis.
Maar vruchtenhagel advisieren vind ik net zoiets als een glas cola met een pakje wicky vervangen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
30 cent voor een pakje roggebrood, dus ik zie het probleem nooit![]()
Katerspek, zo heet dat toch*kijkt google, stomme vega die ik ben
snap nu waarom mensen altijd zo'n lol hebben als ik speciaal voor ze katerspek bij de snert.*
KateNspek
Ik weet nog dat ik vroeger echt nooit Wicky mocht van mijn moeder. Als er al pakjes enzo mee gingen was het vaak appelsap ofzo. Niet dat dat nou goed is maar Wicky is gewoon vloeibare zuurstof. Tegenwoordig lijkt elk kind in een buggy zo'n pakje in de hand te hebben. Wel in zo'n anti-knijp-en-spuit-de-auto-onder-difrax-dinges, die zijn verdomde handig.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vruchten jonge. Vruchten zijn gezond.
Ik moet ineens denken aan de kat van een ex van mij. Die liep steeds weg, toen ging ze hem meer voeren. Rond en lui was het gevolg, maar de kat liep niet meer wegquote:
Ja, maar 30 jaar geleden was dat nog niet zo bekendquote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Appelsap is de enige vruchtensap waar alle vitamine uit gekookt zijnPure suikers
Ik heb wel zin in een goede kater, wat een tyfusdag!quote:
Gun mij nou eens het moment waarop ik mijn beperkte kennis van voedsel kan tonen. Dit was nou eens iets wat ik wist!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, maar 30 jaar geleden was dat nog niet zo bekend.
Jaaaa, schoolbekers!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vroeger echt nooit Wicky mocht van mijn moeder. Als er al pakjes enzo mee gingen was het vaak appelsap ofzo. Niet dat dat nou goed is maar Wicky is gewoon vloeibare zuurstof. Tegenwoordig lijkt elk kind in een buggy zo'n pakje in de hand te hebben. Wel in zo'n anti-knijp-en-spuit-de-auto-onder-difrax-dinges, die zijn verdomde handig.
Ik moest altijd melk ofzo meenemen in een Tupperware beker. Hoe old school. Heb toevallig gisteren een hele stapel van die bekers van mijn schoonmoeder gekregen. Heb er net een met karnemelk leeg.
Tja geen idee. Ik vind het nergens op slaan, maar zoals de diëtiste redeneren heb je goed beleg en fout beleg. Een combi van vetten/calorieën. Ik vind vruchtenhagel niet een te vreten dus leg het advies ook naast me neer. Er bestaat ook nog zoiets als gezond verstand. Want die speklap was ook niet goed. Dan denk ik, ik eet toch niet elke dag speklappen. Maar zodra ik de cursus waar ik nu aan begonnen, af heb. Ga ik nog 1x naar haar toe en dan vind ik het wel goed.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vaak zat want het is toch meestal ongezonde meuk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
wij kregen alleen pakjes drinken op schoolreisje en als we met het gezin naar de efteling gingen, serieus
Ja dat dus. En ook op vakantie als we in de zomer gingen hiken in de bergen of tijdens het skieen. Maar dan is er gewoon niets anders bij de hand. Ik mocht ook nooit patat in de Efteling trouwens, moest altijd een appel of een boterham.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
wij kregen alleen pakjes drinken op schoolreisje en als we met het gezin naar de efteling gingen, serieus
Zolang je iets anders ipv brood eet is er toch geen probleem.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hier op school hadden we schoolmelk![]()
Maar ja er zijn wel meer dingen die ik onzin vind van de diëtiste. Zoals de 4 sneeën brood. Ben al blij als ik er 2 eet. Brood eten heb ik veel moeite mee, na 2 happen heb ik al het gevoel vol te zitten
Yup.. Vond het zelf ook wel grappig, heb gewoon gedacht wat jij wilt en doe thuis lekker dat op brood wat ik lekker vind. In het begin vond ik het wel fijn om bij de diëtiste te lopen. Nu geloof ik het wel. Kwestie van regelmaat en gezond verstand en lekker sporten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zolang je iets anders ipv brood eet is er toch geen probleem.
Ik heb de afgelopen 3 weken misschien 4 sneeen brood op.
En fruithagel viel dus in de categorie goed beleg? Grappige dietiste heb je
Oh dat klinkt ook wel erg goed!quote:Op woensdag 18 april 2012 15:20 schreef Vicky het volgende:
Oh en roggebrood.. Vroegah vond ik het niet te vreten maar nu vind ik het zooo lekker met geitenkaas en honing
Mijn kinderen zitten en eten aan tafel (hetzij grote of salontafel)quote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Afgelopen zondag op een kinderverjaardag lag de halve koelkast vol met pakjes Wicky. Die kinderen drinken dat al rennend op, ze zeggen nog net dankjewel als ze zo'n pakje in hun hand gedrukt krijgen. En die moeders maar klagen dat die kinderen altijd vergeten te drinken. Ik leerde dat ik daar tijd voor moest maken. Gewoon op een stoel gaan zitten en een beker Spontin drinken. En als je dronk terwijl je aan het lopen was kon je een draai om je oren krijgen. De jeugd van tegenwoordig. Vroegah, jeweetz.
Miauw?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
ik heb nu trek in roggebrood met geitenkaas en honing. En katerspek.
Wat voor nuttige dingen zitten er dan in bijvoorbeeld fruithagel?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij bestaat er niet zoiets als goed en slecht belegDun beleggen en gewoon afwisselen lijkt me, maar goed, wie ben ik
quote:
OE! OE! !quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Water ftw!
My head hurts. En ik eet toch 2 rijstwafels. Beter dan cupcakes denk ik maar. Snaaierdesnaai trek. Ben zelfs geneigd patat te halen, en das vrij bijzonder voor mij.
Neen, we shall not eat bad and unhealthy food when feeling bad!quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neen, we shall not eat bad and unhealthy food when feeling bad!
*schop*
Liep net naar de la, pakte een rijstwafel, bedacht me dat ik helemaal geen trek had, en legde hem terug
Overwinningsmomentje.
Ik lijk zelf wel een schommel...naar boven en naar beneden naar boven en naar beneden...ik word er gek van.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas kan roepen als je echt inzicht in je gewicht hebt incl de schommelingen. Ik schommel niet zo veel, behalve rond de periode van eisprong en menstruatie, maar daar heb ik ook al heel lang geen last van gehad
Zo lunch al weer op. Ik had om 12u echt een honger/trek gevoel, wat gelukkig nu is gestild.
Mijn katers hier ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
ik heb nu trek in roggebrood met geitenkaas en honing. En katerspek.
Spontin uit een oranje tupperware bekerquote:Op woensdag 18 april 2012 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Afgelopen zondag op een kinderverjaardag lag de halve koelkast vol met pakjes Wicky. Die kinderen drinken dat al rennend op, ze zeggen nog net dankjewel als ze zo'n pakje in hun hand gedrukt krijgen. En die moeders maar klagen dat die kinderen altijd vergeten te drinken. Ik leerde dat ik daar tijd voor moest maken. Gewoon op een stoel gaan zitten en een beker Spontin drinken. En als je dronk terwijl je aan het lopen was kon je een draai om je oren krijgen. De jeugd van tegenwoordig. Vroegah, jeweetz.
Lekker! Dat eten wij dit weekend weerquote:
Hoi , plek over aan tafel ?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit Italiaanse stoofpotje heb ik net opgezet om heerlijk te sudderen, voor morgen, maar het water loopt me nu al in de mond.
Wat zit erin? Krijg spontaan honger!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit Italiaanse stoofpotje heb ik net opgezet om heerlijk te sudderen, voor morgen, maar het water loopt me nu al in de mond.
Italiaanse stoofpot van Vivi, met een kleine aanpassing van mijquote:
Ik vind zelf maken lekkerder, kant en klare meuk uit zo'n doosquote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker! Dat eten wij dit weekend weercan't wait. Hij was de vorige keer zo goed gelukt
Net een komkommer/tomaat sapje opzit nu weer even bomvol
Zit te twijfelen of ik nog even op de hometrainer ga.
Dat ziet er ook lekker uit zeg... zal vast ook heerlijk ruiken door heel het huisquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
De bodem is dan echt zo heerlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind zelf maken lekkerder, kant en klare meuk uit zo'n doos
En de kinderen vinden het leuk om te maken ... 2 vliegen in 1 klap
Yesquote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef droomvrouwtje het volgende:
Oeh BE dat ziet er lekker uit![]()
Zelf pizza maken?? Maken jullie het deeg dan ook zelf??
+1quote:
in kip? Nee joh!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en een stukje kip.. alleen daar zit onmeunig veul calorieen in zie ik net
ik gebruik wraps als bodem, scheelt weer in koolhydratenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De bodem is dan echt zo heerlijkluchtig maar toch ook krokant......is het al zaterdag?
15 minuutjes op de hometrainer gefietst, had niet zoveel zin.
ik wilde het net zeggen..quote:
nee, dat klopt wel. 234 gram is ook erg veel vlees voor 1 persoon. Maar qua vlees is kip 1 van de lightste dingen.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die app zegt, 234 gram = 456 cal!
Of ben ik nu gewoon para?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat klopt wel. 234 gram is ook erg veel vlees voor 1 persoon. Maar qua vlees is kip 1 van de lightste dingen.
Volgens mij moet je nog veel leren
Je hebt maar 100-125 gram vlees nodig per dag. En het is niet 1 kipfilet stukje, het is een hele kipfilet zo te horen. Daar eten wij hier met z'n tweeen vanquote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar... het is gewoon 1 zo'n kipfiletje stukje
OMG!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
voer voor de gein maar eens een half pond hamlappen in
Ah... *noteert*quote:Op woensdag 18 april 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt maar 100-125 gram vlees nodig per dag. En het is niet 1 kipfilet stukje, het is een hele kipfilet zo te horen. Daar eten wij hier met z'n tweeen van
tuurlijk wel, alleen niet twee keer per week.quote:
Even huilen van het idee! Hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen niet twee keer per week.
Voordeel van BBQ is dat er geen bakvet bij komt kijken.
Als je verantwoord wil bbq-en, neem je gewoon 1 of 2 stukjes lekker vlees (pak dan iets luxers, zoals steak ofzo), met rode saus. Veel sla en geen stokbrood. Dan kan het prima
Ja, jij wil afvallenquote:Op woensdag 18 april 2012 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even huilen van het idee! Haha
Gelukkig is het nog geen BBQ-weer!
open even je eigen topic, ik neem aan dat je begrijpt dat de dieetclub hier niet de juiste plek voor is.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi ik moet die-hard aankomen, het liefst zo veel mogelijk in zo korte tijd. Heb alleen nog wat tips nodig, behalve dan 6x per dag eten.
Moet ook iets hebben wat ik makkelijk mee naar school kan nemen om te lunchen (dus ook veel) zolang het maar GEEN boterhammen zijn.
Tips?
Was ik ook niet van plan, hehe!quote:Op woensdag 18 april 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij wil afvallen
En als je dan toch een keer de remmen een keer loslaat, vreet je dan meteen goed vol. Dan kun je er weer ff tegenaan. Alleen adviseer is je om dat de eerste vier tot zes weken nog niet te doen
Aankomen is ook dieeten mafquote:Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
open even je eigen topic, ik neem aan dat je begrijpt dat de dieetclub hier niet de juiste plek voor is.
open toch maar je eigen topic.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Aankomen is ook dieeten maf
Ik gooi groente (asperges, courgette, wortel, ui etc.) op de bbq. Mag ook iedere dag.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen niet twee keer per week.
Voordeel van BBQ is dat er geen bakvet bij komt kijken.
Als je verantwoord wil bbq-en, neem je gewoon 1 of 2 stukjes lekker vlees (pak dan iets luxers, zoals steak ofzo), met rode saus. Veel sla en geen stokbrood. Dan kan het prima
Mja, ik ga er van uit dat hij dat niet bedoeldequote:Op woensdag 18 april 2012 18:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik gooi groente (asperges, courgette, wortel, ui etc.) op de bbq. Mag ook iedere dag.
Of gebruik de zoekfunctie en vindt 500 topics over aankomenquote:
Het is wel heel lekker.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik ga er van uit dat hij dat niet bedoelde
Dat is toch lang niet zo lekker als zelfgemaakte pizzabodem.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gebruik wraps als bodem, scheelt weer in koolhydraten
Ik vind wraps goed te doen eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet zo lekker als zelfgemaakte pizzabodem.
Zelfgemaakte wraps zijn wel lekker maar dan in andere combinaties.
Doe je die ook zelf maken?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind wraps goed te doen eigenlijk
Makkelijk ook...
Eigenlijk zou ik alleen maar wraps willen eten ipv rijst aardappels brood e.d
WrapsHet woord alleen al is
meestal wel, dankzij recept van motorbloempje? Maar vanavond ff nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe je die ook zelf maken?
Wraps vind ik zelf ook heerlijk hoor maar niet te vergelijken met pizza(bodem).
Ja dat recept is echt goedquote:Op woensdag 18 april 2012 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meestal wel, dankzij recept van motorbloempje? Maar vanavond ff niet
Ik ben erg tevreden over de meest simpele, volgens mij is dat ook de eerste die in het topic staat.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet dat pizza topic maar eens doorspitten, er zijn zoveel bodemrecepten en de meeste vind ik niet zo denderend
Ja ideaalquote:Op woensdag 18 april 2012 19:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat recept is echt goed
Sindsdien heb ik eigenlijk geen kant en klare wraps meer op.
Niet nemen...het is als heroine! Als je er aan begint, kom je er nooit meer afquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Isa, ik snap nu je opmerking over caramelsutra.
Ik zag gisteren al een poster over. Doughble-nogiets en daar liep met het water al van in de mond vanmiddag zag ik idd die van caramelsutra.
Nooit gehad en dat hou ik maar even zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurk 2: (deze plet helaas mijn tetten een klein beetje, was ik al bang voor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jurk 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaarne met onderbouwing
disclaimer![]()
Nummer 2 is leuk maar inderdaad jammer dat ie te strak zit bij je borsten.
Nummer 1 zit volgens mij op dit moment ook nog iets te strak dus ik zou voor nummer 3 gaan.![]()
Die 3e
Die 2e heb ik al dus dat mag dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die 3e zoooo sjiek staan bij jouMet pumps erbij en ik zou je opvreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 20:46:54 ]![]()
Dat frotterige zit in het model genaaid hoor, van de eerste jurkquote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef Sarabi het volgende:
Nummer 2 is leuk maar inderdaad jammer dat ie te strak zit bij je borsten.
Nummer 1 zit volgens mij op dit moment ook nog iets te strak dus ik zou voor nummer 3 gaan.
disclaimer![]()
Ow sorry, dan is het gewoon niet zo'n flatterende jurk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat frotterige zit in het model genaaid hoor, van de eerste jurk![]()
Ik ga ook voor 3.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Wij hebben altijd gelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
mehehe, ander topic zegt twee. Mijn vriend zegt 1![]()
![]()
![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Ik vind 1 op dit moment lijken alsof je knellend ondergoed aanhebt bij wijze van spreken.. 2 vind ik wel mooi staan, maar ik zie het probleem... 3 is niet mijn smaak, maar staat jou wel goed..![]()
Ik heb het idee dat je op 3 heel hard je adem inhoudt? Als dat nodig is om em tof te laten staan, niet doen! Je wil dronken worden en dansen en dan laat je onherroepelijk los!
1 vind ik wat dikkevrouwenjurkerig aan doen.
2 staat je gewoon prachtig en lief en netjes. Helaas kan ik de zijfoto van deze jurk niet zien.
Maar ik zou voor 2 gaan!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Je vriend moet zich er niet mee bemoeien.. sinds wanneer hebben mannen verstand van jurkenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
mehehe, ander topic zegt twee. Mijn vriend zegt 1![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Mja als je boobies uit een jurk gaan vallen dan schiet dat ook niet op![]()
Ik vind 1 dan weer niet zo flatterend, 2 kan je best goed hebben, maar het zou mij gaan irriteren als mijn boobies worden fijn gepletMaar dat hangt er echt vanaf in hoeverre jij dat irritant vind.
Ik zeg HEUL nieuwe jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2012 21:29:23 ]![]()
Maar maak dan eens een reële foto van 2?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik vind ze alle 3 niks, maar als ik het moest zeggen koos ik 2
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Jurk 3 vind ik niet zo leuk..
Ik vind van jurk 1 de bovenkant heel erg leuk en van jurk 2 de onderkant. Jurk 2 vind ik van boven niet zo heel netjes zitten.
Ik zou voor 1 gaan.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
heel moeilijk in het donker in een geheel zwarte slaapkamerquote:Op woensdag 18 april 2012 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar maak dan eens een reële foto van 2?
disclaimer![]()
Ik zou voor 1 gaan, ondanks dat die niet echt flattering is rond je buik.. dat frotterige..
Nummer 2 vind ik een zomerjurkje, geen bruiloftjurkje,
En 3 vind ik het best staan, maar daar vallen je jopen uit, zoals je zelf zegt![]()
![]()
Hmpf. Nou ja. Ik neem aan dat de bruiloft niet morgen is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik heb 2 voor een bruiloftquote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou voor 1 gaan, ondanks dat die niet echt flattering is rond je buik.. dat frotterige..
Nummer 2 vind ik een zomerjurkje, geen bruiloftjurkje,
En 3 vind ik het best staan, maar daar vallen je jopen uit, zoals je zelf zegt![]()
![]()
SQ ik zeg de 3e die staat je erg mooi en je oogt nog slanker
Be happy with the little things in life![]()
Ik denk dat ik gemiddeld 1 keer in de 3 jaar een jurk aan doequote:Op woensdag 18 april 2012 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon mijn mening, voor als ik een jurk aan zou moeten...
Goddank hoef ik dat niet!
Goddank![]()
![]()
Ja maar die kan niet ivm boobies, anders was het die gewordenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
SQ ik zeg de 3e die staat je erg mooi en je oogt nog slankerdisclaimer![]()
ik ben sinds vorig jaar helemaal omquote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemiddeld 1 keer in de 3 jaar een jurk aan doe
GoddankIk droeg nooit jurkjes/rokjes..
Heb nu hele leuke zomerjurkjes en rokjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Hihihi grappig om verder te lezen en hoe smaken verschillen enzoBe happy with the little things in life![]()
Dat vind ik het fijne aan afgevallen zijn. Ik zie er forking hot uit in een jurkje tegenwoordig
Misschien komt het wel hoor.. als ik nog meer afgevallen ben en die blubberbuik niet meer zo zichtbaar isquote:Op woensdag 18 april 2012 21:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben sinds vorig jaar helemaal omIk droeg nooit jurkjes/rokjes..
Heb nu hele leuke zomerjurkjes en rokjes![]()
zo dacht ik ook maar ik heb er schijt anquote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien komt het wel hoor.. als ik nog meer afgevallen ben en die blubberbuik niet meer zo zichtbaar is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die kan niet ivm boobies, anders was het die gewordendie vond ik wel het leukst. Dan zou ik voor nummer 2 gaan, die staat je ook heel goed
Be happy with the little things in life![]()
Mja ik ben er wel een beetje klaar mee dat als ik dan iets van een jurkje draag dat mensen dan vragen of ik zwanger benquote:Op woensdag 18 april 2012 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo dacht ik ook maar ik heb er schijt an![]()
Daar pas ik gewoon voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ben er wel een beetje klaar mee dat als ik dan iets van een jurkje draag dat mensen dan vragen of ik zwanger ben![]()
Daar pas ik gewoon voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen moeten sowieso gewoon hun bek houden
dat...quote:Op woensdag 18 april 2012 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen moeten sowieso gewoon hun bek houden
ik zit net de vakantiefoto's van vorig jaar even te bekijken.. ik leek ook wel zwanger in dat jurkje.. nou dikke vinger..♥ A ♥ & ♥ T ♥
Ik draag vrolijke kleurtjes, rokjes en jurkjes. Ik ben misschien dik, maar ik weiger als een depressieve zonsverduistering door het leven te gaan![]()
![]()
Hooooo ik heb een vet toffe fel-blauwe zomerjasquote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik draag vrolijke kleurtjes, rokjes en jurkjes. Ik ben misschien dik, maar ik weiger als een depressieve zonsverduistering door het leven te gaan
Verder draag ik liever een leuk spijkerrokje ofzo![]()
Mag ik nog wat zeggen?
Jurk 2 is te lieflijk voor je, en jurk 3 ronduit sexy.
Type jurk past goed bij je gezicht.
Jurk 1 kan altijd nog.![]()
Wie doet dat wel dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik draag vrolijke kleurtjes, rokjes en jurkjes. Ik ben misschien dik, maar ik weiger als een depressieve zonsverduistering door het leven te gaan"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Als ik mijn streefdoel gehaald heb mag ik wel dit Jurkje van mijn vriend(mits hij er dan nog is natuurlijk
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mag ALTIJD wat zeggenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:52 schreef lezzer het volgende:
Mag ik nog wat zeggen?
Jurk 2 is te lieflijk voor je, en jurk 3 ronduit sexy.
Type jurk past goed bij je gezicht.
Jurk 1 kan altijd nog.
Maar jij wilt gewoon die b00bz0rs uit jurk 3 zien kantelen...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik weet gewoon hoe een vrouw er lekker uit zietquote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij mag ALTIJD wat zeggen
Maar jij wilt gewoon die b00bz0rs uit jurk 3 zien kantelen...![]()
Maar goed, als de boobs oncontroleerbaar zijn in die jurk zou ik dat zelf ook wel een minpunt vinden.![]()
Maar neem nu het jurkje van LovelyLady hierboven. Dat is toch een ontzettend tof jurkje, zwart of nietquote:Op woensdag 18 april 2012 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ken een paar dikke vrouwen die altijd zwart dragen onder het motto "zwart kleed af".
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Maar ze zegt toch ook totaal niet dat dat voor alle zwarte kledingstukken geldt.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar neem nu het jurkje van LovelyLady hierboven. Dat is toch een ontzettend tof jurkje, zwart of nietI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik vind zelf al dat ik er dikker uit zie als ik een blauwe spijkerbroek aan heb. Dat doe ik dus zelden.![]()
Het overgrote deel van de te (dikke/stevige)vrouwen , lekker zwartquote:
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
O! De tent-categoriequote:Op woensdag 18 april 2012 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het gaat me om dikke mensen gewaden. Sommige jurkjes zijn zwart leukJa, mee eens. Vrouwen die zich in vormeloze dingen verhullen omdat dat bij dikke mensen hoort
Of nog erger: laagjes. *ril*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
LL leuk jurkje
Ik heb zo rok die heerlijk zit, maar ik lijk er wel zwanger in. Krijg helaas geen foto geplaatst vanaf mobiel. Ik zag het nooit tot dat ik een foto zag die mijn man had gemaakt.
Ik draag eigenlijk altijd een rok of jurk. Broeken maar zelden en alleen op het werk. Dan draag ik werkkleding. Helaas geen mooie witte broeken meer. Onze stichting wilde kleur. Dus we hebben lelijke grijze gamma broeken met paarse shirts. Geef mij maar gewoon netjes wit eventueel met een gekleurd shirt. Maar de kleuren die we nu hebben kan eigenlijk gewoon echt niet in de zorgBe happy with the little things in life![]()
Zwart staat mij echt fucking goed. Bij alles wat ik draag in andere kleuren denk ik toch vaak "in zwart zou het neeeet iets mooier zijn" Maar het doet iets met/bij de kleur van huid/haar/ogen etc... Ik hou d'r van
Maar ik draag passende kleren.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
tunieken met puntenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O! De tent-categorieJa, mee eens. Vrouwen die zich in vormeloze dingen verhullen omdat dat bij dikke mensen hoort
disclaimer![]()
tuniekenquote:
En als dat zwart is doet het mij denken aan een depressieve zonsverduisteringquote:Op woensdag 18 april 2012 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O! De tent-categorieJa, mee eens. Vrouwen die zich in vormeloze dingen verhullen omdat dat bij dikke mensen hoort
(ik heb zelf ook een handje van te grote, kleding stukken die elke vorm verhullen. Mag niet meer van mezelf. Ik kan tegenwoordig getailleerd aan, normale maten en voel me een stuk beter)![]()
Ik vind dat wel een nadeel, dat als je een bloes in maat 46 wilt kopen, dat je dan al in de tuniekensfeer zit![]()
![]()
welnee, beter zoeken!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:05 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat wel een nadeel, dat als je een bloes in maat 46 wilt kopen, dat je dan al in de tuniekensfeer zit
En bedankt voor al jullie input. Maar jurk 2 en 3 zijn tietsgewijs gewoon echt geen optie, dus het zal toch nummer 1 gaan worden
disclaimer![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Die dingen zorgen er voor dat elke vrouw er zwanger/dik uitziet. Ongeacht maat of gewichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draag echt graag zwart. Of grijs.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
I've made my pointquote:Op woensdag 18 april 2012 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen zorgen er voor dat elke vrouw er zwanger/dik uitziet. Ongeacht maat of gewicht
Ik zou zoiets niet dragen
Tijd om te douchen en te slapen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: