Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met Sjeen eensEn dat vnl vanuit de gedachte dat zowel ik als mijn vriend als kind thuis nooit snoep kregen (ik kan me bijna elk moment dat we wel snoepjes kregen herinneren
) en we allebei nu enorme snoepers zijn. Allebei 'los' gegaan met snoep toen we eenmaal op ons zelf woonden.
hier ook een "nooit snoep" opvoeding gehad.. met als resultaat dat ik me bij vriendinnetjes altijd helemaal volstoptequote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.
In ieder geval niet hoe ik ben opgegroeid met altijd en overal snoep.
Neehoor , gewoon goede inkijkquote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Barreltje het volgende:
pfoe nog best lastig dus dat decolette gedoe..
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een "elke dag 1 snoepje" opvoeding gehad met in het weekend chips en alles, en ik ben me ook vol gaan vreten, dus ik denk niet dat het iets zegt
echt niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?
SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje!
O: yoghurt met cruesli
T: appel en cracotte
L: drie boterhammen met weetiknogniet
T: liga ofzo
D: kipburgers!
T: weetiknogniet
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.Oeh dat klinkt erg lekker....SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady recept gaat opslaan
Helemaal mee eens. Ik zou het liefste mezelf nu met allerlei slechte dingen volproppen!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Maarik doe het niet! Allebei niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Sil, dikke knuffel meidquote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
Daar verloor ze alle geloofwaardigheid voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Vastquote:Op woensdag 18 april 2012 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)
Maar als je het elke dag doet gaat je lichaam er echt wel beter van uit zien, tenminste dat hoop ik hahaha.
Krijg er alleen hoofdpijn van, pafferige ogen en rode vlekken in mijn gezicht. Bovendien dartelen de kids om me heen en ze weten wel dat opa ziek is enzo, maar ik wil vandaag niet uitleggen hoe en wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sil, dikke knuffel meidEn een potje janken kan soms best opluchten
Alhoewel ik er doorgaans alleen maar enorme koppijn van krijg.
Het gaat juist om de combinatie, zonder rust en dat je het elke dag doet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ja jillian, ik had commentaar op haar workout, en toen werd ik gelyncht... Dus laat maar.
Ik vind de workout voor als je nooit eens iets aan sport doet een goed begin. Maar het is geen cardio en het is een beetje kracht, maar niet genoeg sets / herhalingen... Denk ik.
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet, maar om vanaf nooit sporten opeens naar elke dag een half uurtje jillian.. Ik zie het maar weinig volhouden.
Je oppas is er.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond half uurtje buikspierklasje en uurtje spinnen..
Weekend moet ik dus echt gaan inplannen, ik zit met kinderen, das zwaar ruk.
Dit dus.quote:
Jij woont bij mij om de hoekquote:Op woensdag 18 april 2012 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan scriptie-en, maar jullie zijn te goede afleiding
Pfft, nog een paar maandjes, dan is het zwembad om de hoek af en kan ik eindelijk weer eens lekker gaan zwemmen 's ochtends.
Echt?quote:
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar isquote:
Tilburg Noord? Zou wel heel toevallig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar is
Dat artikelquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
Wat gaan jullie toch snel. Hier even een tijdje andere zaken aan het hoofd gehad maar toch de boel in de gaten gehouden alhoewel iets minder streng dus ik durf even niet op de weggschaal te gaan staan om te kijken of het gevolgen had.
![]()
![]()
Enfin, draad weer opgepikt en verder maar weer.![]()
Ik heb trouwens dit net binnengekregen via mijn mail.
Mooi, hoef ik niet elke dag/week te wegen want er klopt toch geen bal van.![]()
![]()
http://www.afvallen-weblo(...)-niks-over-afvallen/
Je kan de opdrukken ook op een makkelijkere manier (op je knieen) doen hequote:Op woensdag 18 april 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word vooralsnog sacherijnig van Jillian. Ik kan me niet opdrukken enzo hoor. Ik word wel blij van Leslie want dat hou ik vol, hoe saai het ook begint te worden.
Ik denk dat je dat pas kan roepen als je echt inzicht in je gewicht hebt incl de schommelingen. Ik schommel niet zo veel, behalve rond de periode van eisprong en menstruatie, maar daar heb ik ook al heel lang geen last van gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
maja, het klopt wel deels, als mensen na 1 week roepen dat ze al twee kilo zijn afgevallen moet ik ook altijd een beetje glimlachen
Trappen lopen is ook een van de zwaarste inspanningen die er is.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef GI het volgende:
Buiten adem na een keer de trap oplopen (Wel drie verdiepingen).... Niet goed
goed voor je lijf idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Trappen lopen is ook een van de zwaarste inspanningen die er is.
hihih lekker rustig!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou nu echt ALLES kunnen vreten...
Haat aan die maandelijkse baggerzooi
Is het al weekend?
Lekker met mijn vriend weg, ff zonder kinderen, uit eten, hotelletje
rLy?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ontbijtkoek vergetenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:41 schreef Ticootje het volgende:
ik heb nog 1 ontbijtkoek en 1 boterham voor vandaag, en ik ga nog een opkikker maken..
Denk dat het wel lukt vandaag.
Dat is super als je dat dagelijks een paar keer doetquote:Op woensdag 18 april 2012 12:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
rLy?
ik doe dat iedere dag.
kantoor op de 4e, binnenkomen in de kelder, naar de 4e, naar de 1e ( daar zit mijn baas) naar de 4e, naar de Bg voor lunch, naar de 4e, naar de kelder, naar de 5e ( want daar woon ik)
goed bezig dus!voor mezelluf
om die reden heb ik toen mijn stoel na 3 miljoen keer goed instellen , met stift streepjes op mn stoel gezet op de juiste standen , en een knop van mn stoel afgeschoeftquote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef Barreltje het volgende:
![]()
volgens mij heeft er iemand aan mijn stoel gezeten.. hij zit niet meer goed![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hihih lekker rustig!
ik moet nog steeds lachen als ik aan je jongste denk![]()
![]()
quote:
Helaas, maastricht oostquote:Op woensdag 18 april 2012 11:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tilburg Noord? Zou wel heel toevallig zijn
Dan ben ik blij met mijn huisquote:Op woensdag 18 april 2012 12:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag:
Brunch: 3 boterhammen (1 met kaas/sandwichspread, 1 met een plakje ham en 1 met pindakaas)
T. 2 crackers met smeerkaas en een sinaasappel
D. Wrapjes (zo lang geleden) met mais, avocado, gehakt en sla tomaat, likje crème fraise
T. Sinaasappel en 2 crackers.
(ongeveer het idee van vriendjes zonder voedsel in huis en tegen de tijd dat er voedsel in huis is kun je beter gaan brunchen, maar hij heeft er wel citroenkwarktaartthee bij gekocht. Dus ik ben weer aan de vloeibare, warme, calorieloze taart). Ik vraag me af of dit genoeg of te weinig is?
Thee met taartsmaakquote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb het 3 keer gelezen maar ik snap het niet
Ja, het is natuurlijk ook wel een beetje om tequote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
maja, het klopt wel deels, als mensen na 1 week roepen dat ze al twee kilo zijn afgevallen moet ik ook altijd een beetje glimlachen
Ik zie er dik uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk ook wel een beetje om temaar hoe je het ook wendt of keert... De weegschaal geeft mooi wel dat lagere gewicht aan, en daar gaat het de meeste mensen toch om?
Ik zit ook op 4 kilo in twee weken nu. Veel te veel. Maar mooi dat mijn broek losser zit en mijn weegschaal me toe lacht.
Ook van bergen vocht in je lichaam zie je er dik uit.
Dat spreek ik tegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... als je slank bent en je valt af heeft het al snel meer zichtbaar effect.
ligt heel erg aan je lichaamsbouw en waar je de kilo's kwijt raakt. Meestal wel, maar niet per definitie.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Maar als iemand van 60 kilo 5 kilo afvalt dan zie je dat toch eerder dan als iemand van 100 kilo 5 kilo afvalt?
Je ziet het wel maar ik denk dat jij bij mij meer resultaat ziet zegmaar indezelfde periode...quote:
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Maar als iemand van 60 kilo 5 kilo afvalt dan zie je dat toch eerder dan als iemand van 100 kilo 5 kilo afvalt?
Maak smoothies van alleen fruit ?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
een staafmixer of blender, heb je die?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
Ja op die manier inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?
Staat op het lijstje. Heb aardbeien, pruimen, frambozen, mandarijnen, druiven en appels in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak smoothies van alleen fruit ?
Jup, er is een blender (heb m wel eens gebruikt hier, maar nu is ie kwijt, even opzoeken dus)quote:Op woensdag 18 april 2012 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een staafmixer of blender, heb je die?
dan kun je heel veel kanten op met je bevroren fruit
Oooh, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Mandarijn en kapotte vingerquote:Op woensdag 18 april 2012 13:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ok wacht neeeeeeeee.
Fruit gaat heel veel pijn doen! Dat is vreselijk zuur en brandt als de nete! Ook geen tomaten doen trouwens! ZEKER geen appel. Pruimen kunnen misschien nog wel... Aarbeien misschien ook.
Beeld je het volgende in voor je het in je mond stopt. Als ik een wondje heb op mijn vinger, doet de sap van dat product er zeer in?
het ging om die 5 kilo niet om de tijdsspannequote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iemand van 100 kilo zal veel sneller gewicht kwijt raken dan iemand met een gezond gewicht. Daarom zal het dus bij iemand van 100 kilo eerder opvallen denk ik. Omdat het bij iemand die al slank is, veel langzamer gaat, zullen mensen misschien na een paar maanden eens zeggen, goh, ben jij afgevallen?
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:42 schreef Silmarwen het volgende:
Eens denken.
Wortel, banaan, pruim, druif misschien (maar gaat erg schuimen in de blender), avacado, komkommer. Bijna alle groentes wel.
Yoghurt gaat wel, maar zorgt voor slijm vorming waardoor je misschien moet hoesten, dus dat ook niet prettig.
Zacht wit brood zonder korstjes met zacht smeerbaar beleg gaat wel redelijk. Broodpap (met melk, kaneel en suiker) Beschuit in thee.
Yep.quote:
Ik moest hier toch een beetje om grinniken. Sorry.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep.
En ik kreeg tomatensoep die avond. En dat deed zo'n zeer dat ik moest janken. En janken deed ook veel zeer.
Eet de eerste drie dagen gewoon ijsjes en blijf constant drinken. Beetje aanmaak limonade, veel ijs in je drinken, steeds kleine slokjes om je keel vochtig te houden. Ijsjes alles behalve waar melkproducten in zit.
quote:Op woensdag 18 april 2012 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest hier toch een beetje om grinniken. Sorry.
Ik wilde de eerste dagen inderdaad alleen maar waterijs eten en heel koud drinken drinken.
Na een dag of wat een keer een kopje boullion, eventueel wat zacht fruit. Maar DAARNA dan?
Geprakt ei, ofzo?
Duidelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Geeft niets!
Bouillon is best zout, kan behoorlijk prikken maar je kan het proberen, beetje brood in dopen.
Ei kan prima, dat is goed te doen, zacht fruit kan na een week denk ik wel. Het is veel proberen ben ik bang, wat vind je lekker, waar heb je zin in en dan steeds een klein hapje testen!
Ik was 15 of 16, dus alweer 13 jaar terug. In het LUMC.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Hoe lang is het bij jou geleden en hoe oud was je toen?
Dat was ik inderdaad wel van plan. Geen plannen voor voorlopig, hond wordt voor gezorgd de eerste dagen, boodschappen worden ingeslagen, films zijn gedownload verkregen, boeken liggen klaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik was 15 of 16, dus alweer 13 jaar terug. In het LUMC.
Mijn beste vriendin had het 5 jaar terug nog. Tis een best pittige operatie om van te herstellen dus neem rustig de tijd ervoor!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad wel van plan. Geen plannen voor voorlopig, hond wordt voor gezorgd de eerste dagen, boodschappen worden ingeslagen, films zijn gedownload verkregen, boeken liggen klaar.
Geen alcohol komt wel goed als ik in bed lig en niet uit ga.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik zou lekker veel slapen, dat helpt met herstellen. En natuurlijk niet roken en geen alcohol! En braaf je pijnstillers slikken zodat je de spiegel constant houdt.
Ja, ik heb geprobeerd te roken na de operatie, ging gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen alcohol komt wel goed als ik in bed lig en niet uit ga.
Niet roken is wel echt fucked up. naja, ik blijf lekker doorpaffen tot de operatie, en dan cold turkey maar stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |