Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met Sjeen eensEn dat vnl vanuit de gedachte dat zowel ik als mijn vriend als kind thuis nooit snoep kregen (ik kan me bijna elk moment dat we wel snoepjes kregen herinneren
) en we allebei nu enorme snoepers zijn. Allebei 'los' gegaan met snoep toen we eenmaal op ons zelf woonden.
hier ook een "nooit snoep" opvoeding gehad.. met als resultaat dat ik me bij vriendinnetjes altijd helemaal volstoptequote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet echt nog niet hoe ik dat wil gaan doen.
In ieder geval niet hoe ik ben opgegroeid met altijd en overal snoep.
Neehoor , gewoon goede inkijkquote:Op woensdag 18 april 2012 09:28 schreef Barreltje het volgende:
pfoe nog best lastig dus dat decolette gedoe..
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een "elke dag 1 snoepje" opvoeding gehad met in het weekend chips en alles, en ik ben me ook vol gaan vreten, dus ik denk niet dat het iets zegt
echt niet!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus...dus...wil je nu zeggen dat het gewoon aan ons zelf ligt?
SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje!
O: yoghurt met cruesli
T: appel en cracotte
L: drie boterhammen met weetiknogniet
T: liga ofzo
D: kipburgers!
T: weetiknogniet
S: ik heb me voorgenomen om jillian eens te proberen. Ik heb het iig al op mijn laptop staan.Oeh dat klinkt erg lekker....SPOILER: recept voor kipburgersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LovelyLady recept gaat opslaan
Helemaal mee eens. Ik zou het liefste mezelf nu met allerlei slechte dingen volproppen!quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Maarik doe het niet! Allebei niet.
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
En het liefst zou ik nu 10 chocolade repen eten en heel hard in een hoekje gaan zitten huilen.
Sil, dikke knuffel meidquote:Op woensdag 18 april 2012 09:55 schreef Silmarwen het volgende:
Daar verloor ze alle geloofwaardigheid voor mijquote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)quote:Op woensdag 18 april 2012 09:59 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik die Jillian een beetje eng... "Do what she does, and you'll look like this is no time". Yeah right
Vastquote:Op woensdag 18 april 2012 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet gebeuren (vind haar lichaam ook niet zo mooi eerlijk gezegd)
Maar als je het elke dag doet gaat je lichaam er echt wel beter van uit zien, tenminste dat hoop ik hahaha.
Krijg er alleen hoofdpijn van, pafferige ogen en rode vlekken in mijn gezicht. Bovendien dartelen de kids om me heen en ze weten wel dat opa ziek is enzo, maar ik wil vandaag niet uitleggen hoe en wat.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sil, dikke knuffel meidEn een potje janken kan soms best opluchten
Alhoewel ik er doorgaans alleen maar enorme koppijn van krijg.
Het gaat juist om de combinatie, zonder rust en dat je het elke dag doet.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ja jillian, ik had commentaar op haar workout, en toen werd ik gelyncht... Dus laat maar.
Ik vind de workout voor als je nooit eens iets aan sport doet een goed begin. Maar het is geen cardio en het is een beetje kracht, maar niet genoeg sets / herhalingen... Denk ik.
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet, maar om vanaf nooit sporten opeens naar elke dag een half uurtje jillian.. Ik zie het maar weinig volhouden.
Je oppas is er.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond half uurtje buikspierklasje en uurtje spinnen..
Weekend moet ik dus echt gaan inplannen, ik zit met kinderen, das zwaar ruk.
Dit dus.quote:
Jij woont bij mij om de hoekquote:Op woensdag 18 april 2012 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan scriptie-en, maar jullie zijn te goede afleiding
Pfft, nog een paar maandjes, dan is het zwembad om de hoek af en kan ik eindelijk weer eens lekker gaan zwemmen 's ochtends.
Echt?quote:
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar isquote:
Tilburg Noord? Zou wel heel toevallig zijnquote:Op woensdag 18 april 2012 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wacht ook tot het zwembad hier om de hoek klaar is
Dat artikelquote:Op woensdag 18 april 2012 11:57 schreef trovey het volgende:
Wat gaan jullie toch snel. Hier even een tijdje andere zaken aan het hoofd gehad maar toch de boel in de gaten gehouden alhoewel iets minder streng dus ik durf even niet op de weggschaal te gaan staan om te kijken of het gevolgen had.
![]()
![]()
Enfin, draad weer opgepikt en verder maar weer.![]()
Ik heb trouwens dit net binnengekregen via mijn mail.
Mooi, hoef ik niet elke dag/week te wegen want er klopt toch geen bal van.![]()
![]()
http://www.afvallen-weblo(...)-niks-over-afvallen/
Je kan de opdrukken ook op een makkelijkere manier (op je knieen) doen hequote:Op woensdag 18 april 2012 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik word vooralsnog sacherijnig van Jillian. Ik kan me niet opdrukken enzo hoor. Ik word wel blij van Leslie want dat hou ik vol, hoe saai het ook begint te worden.
Ik denk dat je dat pas kan roepen als je echt inzicht in je gewicht hebt incl de schommelingen. Ik schommel niet zo veel, behalve rond de periode van eisprong en menstruatie, maar daar heb ik ook al heel lang geen last van gehadquote:Op woensdag 18 april 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
maja, het klopt wel deels, als mensen na 1 week roepen dat ze al twee kilo zijn afgevallen moet ik ook altijd een beetje glimlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |