abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110497018
O ja huddie had je ook nog haha.

Nou goed van mij mag je er ook keihard overheen lezen. Je hoeft mijn posts niet te lezen natuurlijk ;)

Goed, en nou weer over naar de vreetbuien, hormonsters en weeeige baarmoeders! :)
pi_110497055
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik krijg er ontzettende jeuk van.. het leest verschrikkelijk..
to be honest, ik lees er keihard overheen, vanwege mijn allergie ervoor
Man, vent, echtgenoot, neukpartner, vriendin(netje), whatever... maar vriendinnie.. :N
Gelukkig eindigt baby al op een "ie" klank :P
pi_110497067
Towelday is toch pas in oktober?
pi_110497072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Gelukkig eindigt baby al op een "ie" klank :P
ja inderdaad :D whaha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110497302
ahhhh ineens voelde ik mijn meisje zo duidelijk! Wel 3x achter elkaar O+ O+ O+ O+

Wat een groot wonder zeg :D
Oh en ik wilde zo graag dat mijn vriend het ook kon voelen.. Maar hij moet geloof ik nog een paar weekjes wachten.
pi_110497330
heerlijk gevoel he Kwisted! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110497390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef Kwisted het volgende:
ahhhh ineens voelde ik mijn meisje zo duidelijk! Wel 3x achter elkaar O+ O+ O+ O+

Oh en ik wilde zo graag dat mijn vriend het ook kon voelen.. Maar hij moet geloof ik nog een paar weekjes wachten.
O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_110497593
Enfermera fijn van de goede controle bij de gyn.

Twinkel leuke verrassing is het dan. En ik kan me voorstellen, dat je je telefoon altijd bij je draagt.

Marjolijntje, tijdens de zwangerschap is het natuurlijk ook niet zo makkelijk om van baan te wisselen. Ik wens je heel veel succes dat je gauw iets nieuws vindt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110497631
Enfermera, fijn dat je gesprek zo goed was!

Kwisted, bijzonder he om je kleintje te voelen. Geniet ervan O+ *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110498014
Kwisted *O*

En bij ons staat de Ben & Jerry's op de boodschappenlijst. Dus vanavond lekker toetje *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110498077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef Kwisted het volgende:

O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110498323
ik heb gisteren trouwens belachelijk veel lekkere dingen gehaald bij de AH. Voor 100euro aan boodschappen. Ga NOOIT met honger boodschappen doen :@

Sorbet-ijs, Milka, Kinder, Jellybeans, wijnballen etc.
Als ik deze zwangerschap geen 30kg aankom :')

Maar ik had ook appels, peren, bananen, tomaten, komkommer. Dat compenseert toch? O-)
pi_110498389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Kwisted het volgende:

Maar ik had ook appels, peren, bananen, tomaten, komkommer. Dat compenseert toch? O-)
Als je ze voor de sier op de fruitschaal legt niet :P
pi_110498441
Kwisted O+ zo fijn is dat hè?

Hier probeert er één haar handen steeds via mijn liezen naar buiten te duwen :P zo'n luchtbubbel gevoel de hele tijd :D (met voeten zo'n beetje achter mijn borstbeen :D)

Zeg Sproeteke :P doe es ff melden ofzo? Volgens mij heb je dat nog helemaal niet gedaan? }:|
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 19:23:15 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_110498475
wtf is fruddie?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110498600
Okay .. in het heel netjes speciaa lvoor jou Moussy: Vagina :9

Mijn vriendin belt zojuist op met de mededeling dat ze morgenvroeg om half 8 wordt ingeleid.. in hetzelfde ziekenhuis als waar ik mrogen mijn prenatale screening heb om alf 11!! AAhh maak me gek.

Ze kon het niet meer geheim houden :9
pi_110498750
Fruddie klinkt als iets dat om te kotsen is :')
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 19:31:26 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_110498850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:29 schreef Oognip het volgende:
Fruddie klinkt als iets dat om te kotsen is :')
erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.
pi_110498915
ieuw :X
pi_110499124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef moussy het volgende:

[..]

erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.
Je vergeet de spinnenwebben! ^O^ :9
  woensdag 18 april 2012 @ 19:36:31 #221
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110499160
_O-
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 19:36:42 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_110499172
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Je vergeet de spinnenwebben! ^O^ :9
die zijn dan niet meer zichtbaar :P
pi_110499247
Jawel joh, dat geeft zo'n mooi effect met de bonkjes en sliertjes die blijven hangen O+

Lepel erbij voor je hubbie mannie en 't is net een bakkie kwark O+ :9
  woensdag 18 april 2012 @ 19:40:29 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110499377
Maar lang zo lekker niet als een bak Ben & Jerry's...
pi_110499510
Ze hadden een mega pak tofifee in de winkel, die heb ik meegenomen :9 48 van die dingen (en ik heb de helft al op :'))

Maar wel :9
pi_110500316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Kwisted O+ zo fijn is dat hè?

Hier probeert er één haar handen steeds via mijn liezen naar buiten te duwen :P zo'n luchtbubbel gevoel de hele tijd :D (met voeten zo'n beetje achter mijn borstbeen :D)

Zeg Sproeteke :P doe es ff melden ofzo? Volgens mij heb je dat nog helemaal niet gedaan? }:|
:W , sorry het zit er nog niet helemaal in.....
Net weer goedgekeurd door de verloskundige, dus dat is mooi!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110500407
Hoeray voor goedgekeurd! *O*

Doe maar gewoon even bevallen, over een weekje ofzo. Ik heb zin om baby te snuffelen O+ O-)
pi_110500523
Afgesproken! Wist jij trouwens dat ze hier in het ziekenhuis wel gewoon tot 42 weken door laten lopen? Ik had toch gehoopt dat het 41 was maar volgens de vk niet.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110500676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef moussy het volgende:

[..]

_O- Gatverdamme _O-
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Twinkle het geslachtsdeel ( :+) van haar man noemt... Piempie? _O-
pi_110500801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef sproet-je het volgende:
Afgesproken! Wist jij trouwens dat ze hier in het ziekenhuis wel gewoon tot 42 weken door laten lopen? Ik had toch gehoopt dat het 41 was maar volgens de vk niet.
Echt? Maar is dat dan niet als je toch al bij de vlos loopt? Ik heb het idee als je bij de gyn loopt en wat meer ongemakken krijgt, dat ze dan bij 41 weken sneller zullen ingrijpen?

Ik zal eens vragen, 10 mei is mijn volgende afspraak :) ik was in elk geval wel ontzettend dankbaar dat ze toen zo adequaat reageerde met inleiden met 38.1! Nou was de jeuk ook wel onhoudbaar, maar en sich niet gevaarlijk voor de muppet destijds. Maargoed, ik was al verstreken en had al cm's ontsluiting, misschien dat ze dat ook anders hadden gedaan als ik nog potdicht had gezeten!
pi_110500865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

_O- Gatverdamme _O-
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Twinkle het geslachtsdeel ( :+) van haar man noemt... Piempie? _O-
Pff wat er op dat moment in me op komt .. :9 .. en hoe mijn bui is :9
  woensdag 18 april 2012 @ 20:05:57 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110500900
Kwisted wat gaaf!!! O+ :D *O*

Tinuviel idd ja :)

Lenehe: ja he :D

Twinkle: whihi _O- Tof dat je het weet! Maar wat spannend nu zeg!!

Sproetje wat jammer en vaag dat ze je door laten lopen tot 42 weken? :? -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:06:06 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_110500909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

hij zou zich een zwellichaambreuk schrikken als je eens gewoon lul zou zeggen.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:09:38 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_110501116
en een minderwaardigheidscomplex als je lullie zegt.
pi_110501155
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Enfermera het volgende:

Sproetje wat jammer en vaag dat ze je door laten lopen tot 42 weken? :? -O-
Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)

Sproet en ik bevallen in hetzelfde ziekenhuis en ik dacht daar gehoord te hebben dat ze hier dus ook vanaf 41 weken aktie willen ondernemen eventueel. Maar dat is dus ws niet zo.

Maar daar is niks vaags aan hoor :?
  woensdag 18 april 2012 @ 20:11:02 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110501200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Omg :') Toch niet Princess Sophia zoals in How To Lose A Guy In Ten Days? :')
♥
  woensdag 18 april 2012 @ 20:12:00 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110501261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)

Sproet en ik bevallen in hetzelfde ziekenhuis en ik dacht daar gehoord te hebben dat ze hier dus ook vanaf 41 weken aktie willen ondernemen eventueel. Maar dat is dus ws niet zo.

Maar daar is niks vaags aan hoor :?
Oh, oke :P Ik dacht altijd dat ze je tot max 41 weken lieten rondlopen, aangezien inleiden niet gelijk betekend dat het kind diezelfde dag geboren wordt.. En aangezien er meer risico's aan zitten om je langer dan 42 weken door te laten lopen.. Magoed, dat verschilt dus :)
♥
pi_110501349
In principe is het altijd nog steeds 42 weken :) maar hier en daar willen ze dus nog wel eens afwijken.
pi_110501835
Hier is t ook inleiden bij 42 weken. Afhankelijk van hoe het met de baby gaat uiteraard ;)
Ik ga gewoon voor 40 weken spontaan :+
pi_110501997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, oke :P Ik dacht altijd dat ze je tot max 41 weken lieten rondlopen, aangezien inleiden niet gelijk betekend dat het kind diezelfde dag geboren wordt.. En aangezien er meer risico's aan zitten om je langer dan 42 weken door te laten lopen.. Magoed, dat verschilt dus :)
42 weken kan nog steeds. Andere ziekenhuizen houden 41 weken, dat verschilt per regio.
Als de moeder dat wenst moet een inleiding bij 41 weken in principe gehonoreerd worden. Maar goed, recht hebben op en iets ook echt krijgen zijn verschillende dingen natuurlijk.

Afgezien daarvan zijn er ook nog mogelijkheden om langer door te lopen dan 42 weken. Alleen kun je dan wel verklaringen tekenen en dagelijks op en neer naar het ziekenhuis voor een CTG en andere toeters en bellen. Als er ook maar iets afwijkt wordt er alsnog ingeleid. Zo niet kun je dus best met 42+5 spontaan bevallen. je moet er maar zin in hebben, maar das weer wat anders :X kom dr maar in Trui, bikkel :o _O_
:)
pi_110502059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier is t ook inleiden bij 42 weken. Afhankelijk van hoe het met de baby gaat uiteraard ;)
Ik ga gewoon voor 40 weken spontaan :+
in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst. :Y

en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
  woensdag 18 april 2012 @ 20:28:22 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502149
Met de eerste zou ik met 42+2 worden ingeleid. Uiteindelijk toch nog spontaan bevallen op 42 precies.
Nu is er al vrij vroeg in de zwangerschap geroepen dat ze me echt niet tot het bittere eind laten rondlopen en dat ik, op verzoek, dus eerder ingeleid kan worden. Er is overigens niet over een termijn gesproken.
pi_110502228
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef Kersjes het volgende:
Met de eerste zou ik met 42+2 worden ingeleid. Uiteindelijk toch nog spontaan bevallen op 42 precies.
Nu is er al vrij vroeg in de zwangerschap geroepen dat ze me echt niet tot het bittere eind laten rondlopen en dat ik, op verzoek, dus eerder ingeleid kan worden. Er is overigens niet over een termijn gesproken.
ja in jouw geval zal dat idd wel :X petje af hoor jemig.
pi_110502337
Net terug van de vlos, baby is weer goedgekeurd. Ze ligt met dr hoofd naar beneden! En ze was het niet eens met dat de vlos aan het voelen was aan mn buik, gelijk schoppen :D
En ben nu 10kg aangekomen, vind het stiekem helemaal niet leukmaar dat komt ook door eetprobs van vroeger, eten op zich gaat wel goed nu, maar dat gewicht dus..
Bloeddruk was 123/76, dus ook gewoon nog goed. En nogmaals te horen gekregen dat ik echt rustiger aan moet doen op mn werk, ik doe mn best..
Over 3 weken weer terug :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110502348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst. :Y

en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweest :') aan en maar weer uit omdat ik het zelf oppakte..

Vaginale stuit weet ik niet of ik dat aandurf, maar ik ben nu al blij als de beeb bij de echo's al 'goed' ligt (ze ligt steeds hetzelfde, lag haar zus ook... hopelijk blijft dat zo) want ik wil echt echt echt echt geen keizersnede :@
  woensdag 18 april 2012 @ 20:32:17 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110502363
Kersjes ik hoop dat jou inleidpogingen meer succes gaan hebben als de mijne tegen die tijd, al hoop ik stiekem heel hard dat je HG optieft en je nog een hele poos onbezorgd zwanger mag zijn! :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_110502378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh kijk dat wist ik dan weer niet :)
Ik ga maar gewoon uit van een spontane bevalling. Vorige keer beviel ik ook soort van uit het niets met 40.5. Dus daar ga ik dit keer ook vanuit :+

ik steek mn kop in het zand voor het feit dat dat dit keer ook anders kan gaan :P

En stuit lijkt me wat engig..Geen idee waarom, maar alles wat niet normaal is vind ik engig :P
Hoewel deze tot nu toe bij controles naar beneden lijkt te liggen. Ik neem dat maar aan als een goed teken :+
Net als bij dr broer enzo..
pi_110502492
jeetje, hier gaat het best snel :@
Even bijlezen :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_110502496
Marjolijntje dat van dat gewicht herken ik wel hoor .. Ik heb vroeger anorexia gehad en hoewel ik tegenwoordig een gezond gewicht heb en met gemak een twix naar binnen duw zonder na te denken, moet ik nog wel aan het idee wennen dat ik rond de 10-15 kg ga aan komen. Maar ook dat laat ik gewoon over me heen komen, ik ga niks laten liggen als ik honger heb.

Maar dat er ergens toch stieken een knop om moet, dat herken ik wel.
pi_110502620
Ik eet ook gewoon hoor! En een extra boterham kost me nu ook geen moeite want ik weet dat ik het nodig heb en ik weet waar ik het voor doe. Maar wegen thuis durf ik nu al niet meer en net bij de vlos dus op/over de 80 kilo heen en dat is gewoon ff kut :P Maar komt goed, ik ga echt dit niet verpesten door weer te kutten met eten.

IJzer was wel wat lager nu, 6,5 ofzo. Wel nog goed maar duidelijk aan het zakken. Meer bruine boterhammen met appelstroop dus!
pi_110502621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweest :') aan en maar weer uit omdat ik het zelf oppakte..

Vaginale stuit weet ik niet of ik dat aandurf, maar ik ben nu al blij als de beeb bij de echo's al 'goed' ligt (ze ligt steeds hetzelfde, lag haar zus ook... hopelijk blijft dat zo) want ik wil echt echt echt echt geen keizersnede :@
Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willen :') -O-
en vaak is het dan een "proberen" als er ook maar het minimale niet meer lekker loopt dan wordt er alsnog ingegrepen met een ks, belang van t kind voorop enzo.
pi_110502719
JA dat ijzer heb ik ook.. slik Davitamon mama pillen, daar zit al extra ijzer in. Op aanraden van mensen hier ook Roosvicee Ferro en ijzerrijk fruit want fruit krijg ik ook goed naar binnen. Heb er geen idee van of mijn ijzer nu goed is. Voel me wel goed, niet slap ofzo. Krijg over 2 weekjes bloeduitslagen terug bij vlos, dus dan zal ik er even naar vragen want ben wel benieuwd. Ijzer is wel altijd ene issue geweest (duhh.. komt door slecht eten).
pi_110502737
Marjolijntje, Floradix is ook heel fijn spul ;) krikt je ijzer goed op (vooral als je het met een glas jus oid neemt, dan neemt de ijzer makkelijker op) en je krijgt er geen verstopping van! :)

Mijn ijzer was ook zoiets een paar weken voor de geboorte van de oudste, en kreeg van die staalpillen :r gatverdamme! Uiteindelijk had ik na de bevalling een HB van 4 (o.a. vanwege het niet consequent nemen van die pillen :@ en door bloed verlies) dus dit keer pak ik geregeld de Floradix! :)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:39:17 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502754
Thanks Mignonne en Evenstar, maar je sukkelt gewoon voort he :@
Evenstar, ik moest net ook aan jouw pogingen tot inleiding denken. Wat een horror :{
pi_110502780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willen :') -O-
en vaak is het dan een "proberen" als er ook maar het minimale niet meer lekker loopt dan wordt er alsnog ingegrepen met een ks, belang van t kind voorop enzo.
Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...
pi_110502815
JA staalpillen zijn echt ranzig! Floradix .. even googlen wat dat is.

Ik wil inderdaad voorkomen dat ik dadelijk door bloedverlies tijdens de bevalling van mijns tokje ga (laat dat nou net mijn grootste angst zijn vanuit mijn paniekstoornis .. en dat gaat goed,d at wil ik graag zo houden!)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:40:43 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502827
Een vaginale stuit lijkt mij ook eng. Heb toch wat verhalen gehoord waarbij dat helemaal verkeerd is afgelopen...
pi_110502841
Floradix, kan je dat gewoon zelf kopen? Bij de drogist / apotheek? Ga ik ook maar even naar op zoek dan :)
Ik moest ook paprika eten van de vlos, maar als ik iets niet weg krijg sinds ik zwanger ben :P
  woensdag 18 april 2012 @ 20:41:38 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502889
Waar is paprika dan goed voor? Behalve voor het lekkere? En maagzuur :')
pi_110502902
:Y gewoon bij de apotheek en geloof dat Etos/Kruidvat het ook heeft!
pi_110502934
Volgens mij hebben ze Floradix bij de etos enzo gewoon zag ik laatst.
Nooit nodig gehad gelukkig. Mijn hb is altijd lekker hoog :P
pi_110502969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...
kan me voorstellen.
ik vind zelf een ks dan weer enger xD maar ik ben gewoon bang voor operaties :P
pi_110502978
Morgen even langs dus, thanks!
pi_110502996
Thanks Gerb!
pi_110503062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan me voorstellen.
:D ik vind operaties en sich niet eng (maar ben dan ook 'maar' een keer of 10? 15? ofzo geopereerd in mijn leven, o.a. complexe ooroperaties van een uur of 9 :')) maar het idee dat ze heel je buikwand/spieren en alles doorsnijden :{ 't is niet ff een laparascopie ofzo, zeg maar...

Maaaaar deze gaat gewoon ook al met 32 weken vibi liggen :P (zal me niks verbazen in elk geval :'))
pi_110503104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan me voorstellen.
Ja dat dus ook.
Ik laat liever niet in me snijden hehe.
Denk er ook maar niet over na :')

Ben ook nog nooit geopereerd, nja neusamandelen en buisjes alleen. 100 jaar geleden dus.
pi_110503125
Graag gedaan dames! Ik hoop dit keer met een iets hoger HB mijn bevalling in te gaan en er met een iets hoger HB dan 4 :P weer uit te komen! Iets meer energie na de bevalling zou fijn zijn :P
  woensdag 18 april 2012 @ 20:46:57 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503217
Ik heb dus echt geen flauw idee wat mijn hb is, dat heb ik nooit geweten :?
Maar over 3 weken moet ik bloed laten prikken, is het dan te laag dan hoor ik het vanzelf wel.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:47:04 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110503227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Thanks Mignonne en Evenstar, maar je sukkelt gewoon voort he :@
Evenstar, ik moest net ook aan jouw pogingen tot inleiding denken. Wat een horror :{
Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomen O+ mijn heerlijkheid!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 april 2012 @ 20:47:37 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomen O+ mijn heerlijkheid!
O+
pi_110503279
Met bloed doneren zit ik altijd op de grens (rond de 7,5).. nu weet ik het nog niet, maar ik Floradix me een slag in de rondte dit keer :P en dan maar zien straks...
pi_110503339
Mijn hb was vorige keer aan t begin 8.6 en met 30 weken 7.5.
(nee dat weet ik niet uit mn hoofd, mn map van Floris ligt naast me ;))
pi_110503445
Ladylike, gefeliciteerd! :*

Morgen 30 wk echo, ik ben zo benieuwd hoe dikkig ie nu is *O*

Oh en vandaag geoefend met puffen op de cursus :D. "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug". Ik maak me niet zo druk hoor, straks ben ik het vast allemaal vergeten maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanzelf gaat, je lichaam weet wat ie moet doen in principe ;).
pi_110503459
thnx jullie hielpen me herinneren dat ik mijn vitaminepil nog moest innemen :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 18 april 2012 @ 20:51:07 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503473
Oh, over map gesproken... ik heb alles al in huis gekregen van de kraamzorg. Mijn toekomstige kraamdossier, nog helemaal blanco. Laat wel ruimte voor fantasie en voorspellingen....
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:51:12 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_110503482
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef KatyM het volgende:

Oh en vandaag geoefend met puffen op de cursus :D. "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug". Ik maak me niet zo druk hoor, straks ben ik het vast allemaal vergeten maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanzelf gaat, je lichaam weet wat ie moet doen in principe ;).
ja, poepen *O*
pi_110503516
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef moussy het volgende:

[..]

ja, poepen *O*
Da's ter compensatie voor tijdens de zwangerschap :')
pi_110503578
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef KatyM het volgende:

Spannend! Mijne was afgelopen maandag (26.2) al zo'n 1100 gram nav de metingen :D gaat hard nu :o zo'n 200 gram kind per week erbij vanaf nu! Dan zou jij (als je beeb gemiddeld is) nu een beeb van om en nabij de 1700 gram al in je buik hebben :D
  woensdag 18 april 2012 @ 20:52:37 #280
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110503580
de-ze-wee-gaat-nooit-meer-weg
  woensdag 18 april 2012 @ 20:53:13 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503610
Inderdaad Ophelia :D
Echt zo van: WTF, en NU gaat het ineens wel zo soepel??
pi_110503619
Ik pufte de laatste 2 uur: auw-auw-auw-auw-auw :D O+
pi_110503711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:D ik vind operaties en sich niet eng (maar ben dan ook 'maar' een keer of 10? 15? ofzo geopereerd in mijn leven, o.a. complexe ooroperaties van een uur of 9 :')) maar het idee dat ze heel je buikwand/spieren en alles doorsnijden :{ 't is niet ff een laparascopie ofzo, zeg maar...

Maaaaar deze gaat gewoon ook al met 32 weken vibi liggen :P (zal me niks verbazen in elk geval :'))
ja, ik ben inmiddels ook geopereerd maar ik blijf het doodeng vinden. Het idee dat er zo'n buis je keel ingaat bij hele narcose vind ik zo vreselijk, en dat gesnij enzo gatver.
hoewel ik een ks dan weer minder eng vindt dan mn operatie van paar maanden terug, ik vond die regio toch wat enger dan mn buik :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:54:47 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_110503739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik pufte de laatste 2 uur: auw-auw-auw-auw-auw :D O+
das toch netjes, bij mij leek het meer op goooooooooooodverdomme! :@
pi_110503750
Na de vorige bevalling was mijn hb 3.0, gelukkig klom ie snel op. Ik ben benieuwd wat het deze zwangerschap gaat doen. En hoe de bevalling gaat zijn. Ik hoop een stuk minder dramatisch dan vorige keer. Ik wil deze keer geen award winnen voor mijn bevallingsverhaal.
pi_110503831
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef nijnepijn het volgende:
Na de vorige bevalling was mijn hb 3.0, gelukkig klom ie snel op. Ik ben benieuwd wat het deze zwangerschap gaat doen. En hoe de bevalling gaat zijn. Ik hoop een stuk minder dramatisch dan vorige keer. Ik wil deze keer geen award winnen voor mijn bevallingsverhaal.
komt goed :*
je gaat dit keer gewoon vroeg naar t zh, krijg je alvast wat rand-maatregelen en dan zijn ze dr lekker snel bij mocht je voor de herhalingsaward gaan. Dan is t echt minder ingrijpend en minder dramatisch. Vertrouwen hebben.
pi_110503890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef moussy het volgende:

[..]

das toch netjes, bij mij leek het meer op goooooooooooodverdomme! :@
Zo ging het bij mij met persen een beetje :@ pers-pers-pers-pers GOFFEDOMME WAT IS DIT KUT! IK STOP ERMEE! NU!

(en dat was echt pas na 1 perswee... heb er 3 zelf mogen doen en toen dan pomp ivm hartslag muppet, dus in 20 minuten was het gebeurd, maar hell dat persen daar kijk ik wel tegenop... :@ doe mij de ontsluitingsweeën maar... máár, wél met Remifentanil graag :9 )

:')
pi_110503899
Ow, wat een bikkel, 42 weken en 5 dagen. Ik ben wel erg benieuwd naar het verhaal van trui. Kersjes, waarom zouden ze jou pas bij 42 weken en 2 dagen inleiden?
Hoe ik er nu in sta zou ik heel graag natuurlijk willen bevallen zonder inleiden en zou daar best tot voorbij 42 weken voor willen wachten maar goed, wellicht dat het een totaal ander verhaal wordt als ik eenmaal zo ver ben.
pi_110503954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef mignonne het volgende:

[..]

komt goed :*
je gaat dit keer gewoon vroeg naar t zh, krijg je alvast wat rand-maatregelen en dan zijn ze dr lekker snel bij mocht je voor de herhalingsaward gaan. Dan is t echt minder ingrijpend en minder dramatisch. Vertrouwen hebben.
Dit!
pi_110503955
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij met persen een beetje :@ pers-pers-pers-pers GOFFEDOMME WAT IS DIT KUT! IK STOP ERMEE! NU!

(en dat was echt pas na 1 perswee... heb er 3 zelf mogen doen en toen dan pomp ivm hartslag muppet, dus in 20 minuten was het gebeurd, maar hell dat persen daar kijk ik wel tegenop... :@ doe mij de ontsluitingsweeën maar... máár, wél met Remifentanil graag :9 )

:')
Ik heb na een poosje persen gezegd dat ik er wel mee zou stoppen. Laat dat kind maar gewoon zitten. Ik kap ermee :')
pi_110503973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:51 schreef moussy het volgende:

[..]

ja, poepen *O*
Oh ik kan nu ook al zo lekker poepen, ik hoop dat t zo blijft *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Spannend! Mijne was afgelopen maandag (26.2) al zo'n 1100 gram nav de metingen :D gaat hard nu :o zo'n 200 gram kind per week erbij vanaf nu! Dan zou jij (als je beeb gemiddeld is) nu een beeb van om en nabij de 1700 gram al in je buik hebben :D
Wow, 1700 al. Bij jou 1100, t gaat hard :o
Nou de vk zei met voelen vorige keer "Jeetje die is fors gegroeid". Dus ik hoop inderdaad op zo'n mooi gemiddelde, maar het zou ook best wel wat meer kunnen zijn. Eerst werd hij geschat op een 7 ponder, ik vraag me af of dat nu ook nog zo is :D. :o.
pi_110504028
Als deze dame zo doorgroeit, is ze keurig gemiddeld en wordt dan ongeveer 3700 gram bij 40 weken geschat :) dat was haar zus bij 38 weken :D
pi_110504029
Ik denk dat ik echt een secreet word als ik daar pijn lig te lijden :@

Ik zeg nu alvast sorry :D
pi_110504117
Dank je mignonne en gerberaatje. Ik ga er ook wel met een oke gevoel in hoor. Ik word als het goed is helemaal begeleid in het ziekenhuis, en ik weet nu veel beter wat ik wel en niet wil.

We hebben de opvang voor de baby al geregeld. We hebben de gastouder gister verteld dat nummer 1 grote zus gaat worden. De gastouder was helemaal blij, en reserveerde gelijk een plekje.
Ook heb ik pas de kraamhulp weer gevraagd. Zij wil ook graag weer komen.
  woensdag 18 april 2012 @ 21:00:23 #295
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110504121
Thistleweed, ik was 3 keer gestript en dat leverde geen resultaat. De vk had een afspraak met het ziekenhuis gemaakt me op 42+2 in te leiden als ik nog niet bevallen zou zijn. ik heb er zelf dus geen vat op gehad. behalve natuurlijk dat het ineens uit zichzelf begon en goed doorzette ;)
  woensdag 18 april 2012 @ 21:01:33 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110504220
Nijnepijn, wil je me je bevallingsverhaal of een linkje ernaar PM'en?
pi_110504265
Wel fijn dan dat het uiteindelijk nog zelf begon kersjes. Maar in jouw geval snap ik wel dat je de volgende keer liever niet zo lang door loopt. Hoe gaat het nu eigenlijk met je, wel weer wat beter toch?
pi_110504359
Oeh het bevallingsverhalen topic mag ook wel weer eens gekickt worden....

Ik ga hem ff zoeken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 18 april 2012 @ 21:03:59 #299
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110504389
Het gaat op en af. Slechte nacht gehad en vanmiddag zag ik ook al groen, Daartussenin een paar uurtjes gehad dat het niet slecht ging. Ach ja, het aftellen is begonnen *O*
pi_110504429
Persen was heeeeeeeeeeeeeeerlijk! Na die hel van de ontsluitingsweeen! Ik was high van de dope en sliep tussen de weeen door en voelde alleen maar druk en geen pijn!
Dus het is niet altijd vreselijk hoor!

Die ontsluitingsweeen wil ik NOOIT meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')