quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Kwistedzo fijn is dat hè?
Hier probeert er één haar handen steeds via mijn liezen naar buiten te duwenzo'n luchtbubbel gevoel de hele tijd
(met voeten zo'n beetje achter mijn borstbeen
)
Zeg Sproetekedoe es ff melden ofzo? Volgens mij heb je dat nog helemaal niet gedaan?
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef moussy het volgende:
[..]
erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.
Echt? Maar is dat dan niet als je toch al bij de vlos loopt? Ik heb het idee als je bij de gyn loopt en wat meer ongemakken krijgt, dat ze dan bij 41 weken sneller zullen ingrijpen?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef sproet-je het volgende:
Afgesproken! Wist jij trouwens dat ze hier in het ziekenhuis wel gewoon tot 42 weken door laten lopen? Ik had toch gehoopt dat het 41 was maar volgens de vk niet.
Pff wat er op dat moment in me op komt ..quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]Gatverdamme
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Twinkle het geslachtsdeel () van haar man noemt... Piempie?
hij zou zich een zwellichaambreuk schrikken als je eens gewoon lul zou zeggen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Pff wat er op dat moment in me op komt .... en hoe mijn bui is
Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)quote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Enfermera het volgende:
Sproetje wat jammer en vaag dat ze je door laten lopen tot 42 weken?![]()
Omgquote:Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Pff wat er op dat moment in me op komt .... en hoe mijn bui is
Oh, okequote:Op woensdag 18 april 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)
Sproet en ik bevallen in hetzelfde ziekenhuis en ik dacht daar gehoord te hebben dat ze hier dus ook vanaf 41 weken aktie willen ondernemen eventueel. Maar dat is dus ws niet zo.
Maar daar is niks vaags aan hoor
42 weken kan nog steeds. Andere ziekenhuizen houden 41 weken, dat verschilt per regio.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, okeIk dacht altijd dat ze je tot max 41 weken lieten rondlopen, aangezien inleiden niet gelijk betekend dat het kind diezelfde dag geboren wordt.. En aangezien er meer risico's aan zitten om je langer dan 42 weken door te laten lopen.. Magoed, dat verschilt dus
in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier is t ook inleiden bij 42 weken. Afhankelijk van hoe het met de baby gaat uiteraard
Ik ga gewoon voor 40 weken spontaan
ja in jouw geval zal dat idd welquote:Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef Kersjes het volgende:
Met de eerste zou ik met 42+2 worden ingeleid. Uiteindelijk toch nog spontaan bevallen op 42 precies.
Nu is er al vrij vroeg in de zwangerschap geroepen dat ze me echt niet tot het bittere eind laten rondlopen en dat ik, op verzoek, dus eerder ingeleid kan worden. Er is overigens niet over een termijn gesproken.
Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweestquote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst.![]()
en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
Oh kijk dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst.![]()
en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |