abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110500316
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Kwisted O+ zo fijn is dat hè?

Hier probeert er één haar handen steeds via mijn liezen naar buiten te duwen :P zo'n luchtbubbel gevoel de hele tijd :D (met voeten zo'n beetje achter mijn borstbeen :D)

Zeg Sproeteke :P doe es ff melden ofzo? Volgens mij heb je dat nog helemaal niet gedaan? }:|
:W , sorry het zit er nog niet helemaal in.....
Net weer goedgekeurd door de verloskundige, dus dat is mooi!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110500407
Hoeray voor goedgekeurd! *O*

Doe maar gewoon even bevallen, over een weekje ofzo. Ik heb zin om baby te snuffelen O+ O-)
pi_110500523
Afgesproken! Wist jij trouwens dat ze hier in het ziekenhuis wel gewoon tot 42 weken door laten lopen? Ik had toch gehoopt dat het 41 was maar volgens de vk niet.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_110500676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef moussy het volgende:

[..]

erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.
_O- Gatverdamme _O-
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Twinkle het geslachtsdeel ( :+) van haar man noemt... Piempie? _O-
pi_110500801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 19:59 schreef sproet-je het volgende:
Afgesproken! Wist jij trouwens dat ze hier in het ziekenhuis wel gewoon tot 42 weken door laten lopen? Ik had toch gehoopt dat het 41 was maar volgens de vk niet.
Echt? Maar is dat dan niet als je toch al bij de vlos loopt? Ik heb het idee als je bij de gyn loopt en wat meer ongemakken krijgt, dat ze dan bij 41 weken sneller zullen ingrijpen?

Ik zal eens vragen, 10 mei is mijn volgende afspraak :) ik was in elk geval wel ontzettend dankbaar dat ze toen zo adequaat reageerde met inleiden met 38.1! Nou was de jeuk ook wel onhoudbaar, maar en sich niet gevaarlijk voor de muppet destijds. Maargoed, ik was al verstreken en had al cm's ontsluiting, misschien dat ze dat ook anders hadden gedaan als ik nog potdicht had gezeten!
pi_110500865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

_O- Gatverdamme _O-
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe Twinkle het geslachtsdeel ( :+) van haar man noemt... Piempie? _O-
Pff wat er op dat moment in me op komt .. :9 .. en hoe mijn bui is :9
  woensdag 18 april 2012 @ 20:05:57 #232
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110500900
Kwisted wat gaaf!!! O+ :D *O*

Tinuviel idd ja :)

Lenehe: ja he :D

Twinkle: whihi _O- Tof dat je het weet! Maar wat spannend nu zeg!!

Sproetje wat jammer en vaag dat ze je door laten lopen tot 42 weken? :? -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:06:06 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_110500909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

hij zou zich een zwellichaambreuk schrikken als je eens gewoon lul zou zeggen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:09:38 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_110501116
en een minderwaardigheidscomplex als je lullie zegt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110501155
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Enfermera het volgende:

Sproetje wat jammer en vaag dat ze je door laten lopen tot 42 weken? :? -O-
Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)

Sproet en ik bevallen in hetzelfde ziekenhuis en ik dacht daar gehoord te hebben dat ze hier dus ook vanaf 41 weken aktie willen ondernemen eventueel. Maar dat is dus ws niet zo.

Maar daar is niks vaags aan hoor :?
  woensdag 18 april 2012 @ 20:11:02 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110501200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Omg :') Toch niet Princess Sophia zoals in How To Lose A Guy In Ten Days? :')
  woensdag 18 april 2012 @ 20:12:00 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110501261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Waarom is dat vaag? De meeste kindjes worden nog altijd tussen de 41 en 42 weken geboren (en vanzelf starten is nog altijd beter dan ingeleid worden). Echter zijn er in sommige ziekenhuizen inmiddels protocollen om vanaf 41 weken in te leiden (als de moeder dat wil bijv.)

Sproet en ik bevallen in hetzelfde ziekenhuis en ik dacht daar gehoord te hebben dat ze hier dus ook vanaf 41 weken aktie willen ondernemen eventueel. Maar dat is dus ws niet zo.

Maar daar is niks vaags aan hoor :?
Oh, oke :P Ik dacht altijd dat ze je tot max 41 weken lieten rondlopen, aangezien inleiden niet gelijk betekend dat het kind diezelfde dag geboren wordt.. En aangezien er meer risico's aan zitten om je langer dan 42 weken door te laten lopen.. Magoed, dat verschilt dus :)
pi_110501349
In principe is het altijd nog steeds 42 weken :) maar hier en daar willen ze dus nog wel eens afwijken.
pi_110501835
Hier is t ook inleiden bij 42 weken. Afhankelijk van hoe het met de baby gaat uiteraard ;)
Ik ga gewoon voor 40 weken spontaan :+
pi_110501997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, oke :P Ik dacht altijd dat ze je tot max 41 weken lieten rondlopen, aangezien inleiden niet gelijk betekend dat het kind diezelfde dag geboren wordt.. En aangezien er meer risico's aan zitten om je langer dan 42 weken door te laten lopen.. Magoed, dat verschilt dus :)
42 weken kan nog steeds. Andere ziekenhuizen houden 41 weken, dat verschilt per regio.
Als de moeder dat wenst moet een inleiding bij 41 weken in principe gehonoreerd worden. Maar goed, recht hebben op en iets ook echt krijgen zijn verschillende dingen natuurlijk.

Afgezien daarvan zijn er ook nog mogelijkheden om langer door te lopen dan 42 weken. Alleen kun je dan wel verklaringen tekenen en dagelijks op en neer naar het ziekenhuis voor een CTG en andere toeters en bellen. Als er ook maar iets afwijkt wordt er alsnog ingeleid. Zo niet kun je dus best met 42+5 spontaan bevallen. je moet er maar zin in hebben, maar das weer wat anders :X kom dr maar in Trui, bikkel :o _O_
:)
pi_110502059
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier is t ook inleiden bij 42 weken. Afhankelijk van hoe het met de baby gaat uiteraard ;)
Ik ga gewoon voor 40 weken spontaan :+
in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst. :Y

en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
  woensdag 18 april 2012 @ 20:28:22 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502149
Met de eerste zou ik met 42+2 worden ingeleid. Uiteindelijk toch nog spontaan bevallen op 42 precies.
Nu is er al vrij vroeg in de zwangerschap geroepen dat ze me echt niet tot het bittere eind laten rondlopen en dat ik, op verzoek, dus eerder ingeleid kan worden. Er is overigens niet over een termijn gesproken.
.... met gevoel voor drama....
pi_110502228
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:28 schreef Kersjes het volgende:
Met de eerste zou ik met 42+2 worden ingeleid. Uiteindelijk toch nog spontaan bevallen op 42 precies.
Nu is er al vrij vroeg in de zwangerschap geroepen dat ze me echt niet tot het bittere eind laten rondlopen en dat ik, op verzoek, dus eerder ingeleid kan worden. Er is overigens niet over een termijn gesproken.
ja in jouw geval zal dat idd wel :X petje af hoor jemig.
pi_110502337
Net terug van de vlos, baby is weer goedgekeurd. Ze ligt met dr hoofd naar beneden! En ze was het niet eens met dat de vlos aan het voelen was aan mn buik, gelijk schoppen :D
En ben nu 10kg aangekomen, vind het stiekem helemaal niet leukmaar dat komt ook door eetprobs van vroeger, eten op zich gaat wel goed nu, maar dat gewicht dus..
Bloeddruk was 123/76, dus ook gewoon nog goed. En nogmaals te horen gekregen dat ik echt rustiger aan moet doen op mn werk, ik doe mn best..
Over 3 weken weer terug :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110502348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

in jouw ziekenhuis mág je ook ingeleid worden met 41 weken als moeders dat wenst. :Y

en ik zou daar persoonlijk dus echt nooit voor kiezen, 100 keer liever een natuurlijke bevalling. Hell ik zou ook gewoon voor een vaginale stuit of tweelingpartus gaan (onder voorwaarden eh) om een ks te verkomen...
Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweest :') aan en maar weer uit omdat ik het zelf oppakte..

Vaginale stuit weet ik niet of ik dat aandurf, maar ik ben nu al blij als de beeb bij de echo's al 'goed' ligt (ze ligt steeds hetzelfde, lag haar zus ook... hopelijk blijft dat zo) want ik wil echt echt echt echt geen keizersnede :@
  woensdag 18 april 2012 @ 20:32:17 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110502363
Kersjes ik hoop dat jou inleidpogingen meer succes gaan hebben als de mijne tegen die tijd, al hoop ik stiekem heel hard dat je HG optieft en je nog een hele poos onbezorgd zwanger mag zijn! :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_110502378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh kijk dat wist ik dan weer niet :)
Ik ga maar gewoon uit van een spontane bevalling. Vorige keer beviel ik ook soort van uit het niets met 40.5. Dus daar ga ik dit keer ook vanuit :+

ik steek mn kop in het zand voor het feit dat dat dit keer ook anders kan gaan :P

En stuit lijkt me wat engig..Geen idee waarom, maar alles wat niet normaal is vind ik engig :P
Hoewel deze tot nu toe bij controles naar beneden lijkt te liggen. Ik neem dat maar aan als een goed teken :+
Net als bij dr broer enzo..
pi_110502492
jeetje, hier gaat het best snel :@
Even bijlezen :D
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_110502496
Marjolijntje dat van dat gewicht herken ik wel hoor .. Ik heb vroeger anorexia gehad en hoewel ik tegenwoordig een gezond gewicht heb en met gemak een twix naar binnen duw zonder na te denken, moet ik nog wel aan het idee wennen dat ik rond de 10-15 kg ga aan komen. Maar ook dat laat ik gewoon over me heen komen, ik ga niks laten liggen als ik honger heb.

Maar dat er ergens toch stieken een knop om moet, dat herken ik wel.
pi_110502620
Ik eet ook gewoon hoor! En een extra boterham kost me nu ook geen moeite want ik weet dat ik het nodig heb en ik weet waar ik het voor doe. Maar wegen thuis durf ik nu al niet meer en net bij de vlos dus op/over de 80 kilo heen en dat is gewoon ff kut :P Maar komt goed, ik ga echt dit niet verpesten door weer te kutten met eten.

IJzer was wel wat lager nu, 6,5 ofzo. Wel nog goed maar duidelijk aan het zakken. Meer bruine boterhammen met appelstroop dus!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')