Gelukkig eindigt baby al op een "ie" klankquote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik krijg er ontzettende jeuk van.. het leest verschrikkelijk..
to be honest, ik lees er keihard overheen, vanwege mijn allergie ervoor
Man, vent, echtgenoot, neukpartner, vriendin(netje), whatever... maar vriendinnie..
ja inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gelukkig eindigt baby al op een "ie" klank
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef Kwisted het volgende:
ahhhh ineens voelde ik mijn meisje zo duidelijk! Wel 3x achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een groot wonder zeg![]()
Oh en ik wilde zo graag dat mijn vriend het ook kon voelen.. Maar hij moet geloof ik nog een paar weekjes wachten.
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef Kwisted het volgende:
ahhhh ineens voelde ik mijn meisje zo duidelijk! Wel 3x achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een groot wonder zeg![]()
Oh en ik wilde zo graag dat mijn vriend het ook kon voelen.. Maar hij moet geloof ik nog een paar weekjes wachten.
Als je ze voor de sier op de fruitschaal legt nietquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Kwisted het volgende:
Maar ik had ook appels, peren, bananen, tomaten, komkommer. Dat compenseert toch?
erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:29 schreef Oognip het volgende:
Fruddie klinkt als iets dat om te kotsen is
Je vergeet de spinnenwebben!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef moussy het volgende:
[..]
erger, een vagina inclusief verwaarloosde schimmelinfectie, slierten en bonken kwark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |