Die s&v chips van walkers en McCoys zijn het lekkerstquote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Net even gekeken op de website, ze zijn morgen tot 20:00 open en ze hebben Lilt, Guinness en Salt&Vinegar chips van Walker
True, dank hiervoorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:35 schreef Loodje het volgende:
Die s&v chips van walkers en McCoys zijn het lekkerst
Nee ik toch niet. Toevallig heeft de AH nu Ben & Jerry's ice cream in de aanbieding. Dacht eerst om er vandaag langs te gaan, maar is niet gelukt. En die nieuwe soorten, die ze hebben zagen er echt lekker uit . Toch nog nadelen aan geabonneerd zijn op het facebook profiel van Ben & Jerry'squote:Op woensdag 18 april 2012 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk nog gekke voedselwensen sinds je zwangerschap?
Ken jij The Hitchhikers' Guide to the Universe niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:39 schreef Loodje het volgende:
Wat is Towel day? Loop je dan de hele dag met een handdoekje voor?
Moet ik vanavond even wat scoren voor je? Is het echt een goede aanbieding?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Tinuviel het volgende:
Nee ik toch niet. Toevallig heeft de AH nu Ben & Jerry's ice cream in de aanbieding. Dacht eerst om er vandaag langs te gaan, maar is niet gelukt. En die nieuwe soorten, die ze hebben zagen er echt lekker uit . Toch nog nadelen aan geabonneerd zijn op het facebook profiel van Ben & Jerry's
Aeros mint: Bros maar dan met een bros mint vullingquote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nee ik toch niet. Toevallig heeft de AH nu Ben & Jerry's ice cream in de aanbieding. Dacht eerst om er vandaag langs te gaan, maar is niet gelukt. En die nieuwe soorten, die ze hebben zagen er echt lekker uit . Toch nog nadelen aan geabonneerd zijn op het facebook profiel van Ben & Jerry's
Marjolijntje, dat klinkt niet fijn, dat je baas net terug is en eigenlijk toch weer heel weinig aanwezig is.
Loodje die Aeros Mint & Tea Cakes staan niet op de lijst van deze britse winkel (of ze hebben een andere naam). Irn Bru hebben zij welWat is dat eigenlijk allemaal precies?
Jawel maar volgensmij verdrongen hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ken jij The Hitchhikers' Guide to the Universe niet?
3,99 voor een pint? zo'n halve liter?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:46 schreef Tinuviel het volgende:
Op het gevaar, dat er vanavond meer as vaders naar de appie worden gestuurd voor een pak Ben & Jerry's ijs. De aanbieding is ¤3,99 in plaats van ¤4,99. Goedkoper krijg je het volgens mij niet. Het is tenslotte Ben & Jerry's
Yep voor een halve literquote:Op woensdag 18 april 2012 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
3,99 voor een pint? zo'n halve liter?dat is best een redelijke prijs
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef iamredleader het volgende:
Dan ga ik vanavond wel wat scoren voor je
Ik ga afsluiten en naar huis
Wat leuk!quote:Op woensdag 18 april 2012 16:12 schreef Loodje het volgende:
Heb er meerdere malen gewoond, mijn stiefvader had daar regelmatig werk.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:57 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat leuk!
En ik krijg trek van al dat lekkers
Vanmiddag al toblerone&smarties gehad
En als middageten een broodje kroket en een paar aardappelkroketjes
quote:
Vast als oma pinguïnquote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
De vk verwacht het deze week nog niet
Ik was nog te fit ofzo (zo voel ik me niet maar ik weet dan ook niet hoe vrouwen erbij lopen als ze bijna gaan bevallen (niet echt meegemaakt))
Loodje
Haha ja precies, kan nog wel 4weken duren, tot 42wk
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:00 schreef Loodje het volgende:
[..]Klinkt lekker zoe:)
Nou ik ging even bij oma langs, die eet in de middag meestal warm, kreeg gelijk een bord met spinazie en rosti voorgeschoteld, lekker met een omeletje en tomaten, aparte combi maar erg lekker. Vanavond maar lekker nasi kampong maken.
Ow en het meest erge, ik heb van oma een stuk cremekoek meegekregenDat wordt een lekker toetje voor en na het zwemmen!
Cremekoek is al jaren bij ons in de familie een omstreden geheim recept. Ook wel bekend als oma's geheim haha.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:04 schreef Zoë23 het volgende:
[..]was t ook
Oeh klinkt ook goed!
Cremekoek? Wasdat? Klinkt ook lekker! Zelf gemaakt?
Zolang je nog gewoon waggelt kan het nog wel even duren, volgensmij als je niet meer vooruitkomt tijdens het waggelen en dan moe wordt van het naar de wc waggelen, is het vast tijd. Maar het is natuurlijk bij iedereen anders, wie weet waggel jij zo de verloskamer binnen, of ga je thuis bevallen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Zoë23 het volgende:
Liza*pufpuf*
nee.. Nog niks..
ben benieuwd naar je beginnende babybol!
Twinkle
Tinuviel
We doen ook mee met 2lingonderzoeken enzo. Dat is voor andere mensen ook weer nuttig
Het kan idd verschillende oorzaken hebben
ik ben blij met de zwangerschap die me gegund is(heeel erg blij!)
en misschien mag ik het ooit nog eens meemaken
Huisarts gebeld ivm urineonderzoek voor blaasontsteking.
Geen ontsteking, de krampen zijn daar dus niet van / worden niet verergerd door..
Goed om te weten
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik dacht dat jullie dat ondertussen wel van me gewend waren niet?![]()
Mannie, hubbie, fruddie, vriendinnie ...
Hmmm.. heb ik er nog meer? Geen idee
.. Tja that's me ladies! Take it or leave it
Je vergeet je huddiequote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Twinkle20 het volgende:
ik krijg er ontzettende jeuk van.. het leest verschrikkelijk..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:45 schreef Twinkle20 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |