Jeej Twinkle, 12 weken!!

Gefeli!

quote:
Op woensdag 18 april 2012 15:53 schreef Zoë23 het volgende:Liza
*pufpuf*
nee.. Nog niks..

ben benieuwd naar je beginnende babybol!

Twinkle

Tinuviel
We doen ook mee met 2lingonderzoeken enzo. Dat is voor andere mensen ook weer nuttig

Het kan idd verschillende oorzaken hebben
ik ben blij met de zwangerschap die me gegund is

(heeel erg blij!)
en misschien mag ik het ooit nog eens meemaken

Huisarts gebeld ivm urineonderzoek voor blaasontsteking.
Geen ontsteking, de krampen zijn daar dus niet van / worden niet verergerd door..
Goed om te weten

Fijn dat het iig geen blaasontsteking is

Marjolijn

Gaat lekker met je zeefje

Wat ik vaak doe als ik dit topic doorlees is het kladblok ernaast open en alvast reacties typen, dan verder lezen, etc.

Anders weet ik het idd ook echt niet meer

Zoe: vriendin van mij reed ook nog gewoon auto tot op het laatst en was ook nog hartstikke fit, dus volgens mij zegt dat niks

Magoed.. we zullen zien!
Nou, ben bij de gyn geweest, was een aardige vent

Hij legde het allemaal heel duidelijk uit gelukkig en beantwoorde mijn vragen

Zolang mijn colitis rustig blijft is er eigenlijk niks aan de hand. Wellicht dat mijn medicijnen (maar dat verwacht hij eigenlijk niet) wat groeivertraging op kunnen leveren (maar eik is dat meer zo bij prednison-achtige dingen enzo), dus misschien wat meer echo's sowieso.
Hij vroeg ook wat mijn voorkeur had, en ik zei dat ik liever bij de vk bleef en thuis wilde bevallen, als dat zou kunnen. Het enige risico is er voor mij tijdens de bevalling, ALS mijn darmen onrustig zijn, en dat is dan met uitscheuren e.d... omdat het bij mij het laatste stukje darm is wat aangedaan is, kan je je voorstellen dat dat allemaal niet zo heel goed gaat als ik bijv. een totaalruptuur heb.

Magoed. Hij zei ook; daar heeft niemand invloed op, dus het maakt dan niet zoveel uit of ik die bevalling doe of de verloskundige.
Hij gaat het in ieder geval maandag bespreken met alle gynaecologen en belt me dan dinsdag om de uitslag door te geven.

Ik zei ook dat ik het niet erg vond als ik bij de gyn onder controle zou moeten, maar dat als het ff kan ik graag bij de vk wil blijven.
Dus ja, goed nieuws in principe, zolang alles rustig blijft!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥