Dat droom ik ook vaak!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:05 schreef Enfermera het volgende:
Ladylike gefeliciteerd!!![]()
Wat leuk!!
![]()
Sorbo wat een poepje
Spannend Zoë, hoop dat al dat voorwerk wat doet qua verweking enzo!![]()
Ik ben tot nu toe 2x bij de vk geweest en elke keer moest ik op de weegschaal gaan staan![]()
Vannacht heel gek gedroomd voor het eerst, over echt een babyIk was bevallen, wist niet eens of mn man erbij was en herinnerde me ook maar de helft. Het was een negertje met een onwijze bos zwart haar (note; man en ik zijn beiden blank, tegen het rossige aan
), en hij was al qua grootte een jochie van een jaar
Oh, en na een dag of wat kwam ik erachter dat ik 'm vergeten was borstvoeding te geven
![]()
Whihi.
Vanmiddag naar de gyn, ben echt heeeel benieuwd...![]()
Wow serieus 2 tweelingen?! Jeumig...quote:Op woensdag 18 april 2012 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
Haha m'n ouders zijn 2lingen gewend (2 2lingen hebben ze)
Dus aandacht verdelen kunnen ze gelukkig goed
Whehe ja hèquote:Op woensdag 18 april 2012 12:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat droom ik ook vaak!
Succes vanmiddag!
Ja precies!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef bijtje84 het volgende:
Whaha leuk he dat levendige dromenecht af en toe denk je 'hoe kóm ik erop!'
Zo heb ik vannacht gedroomd dateen krantenartikel had gelezen en daarop spontaan besloot dat hij weer vrijgezel wilde zijn, en weg was ie!
Boehoe vond t helemaal niet leuk!
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Wow serieus 2 tweelingen?! Jeumig...
Maar wat je zegt, die moeten expert zijn op het gebied van aandacht verdelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 2kleinkinderen zo dicht bij elkaar zullen ze vast weer een beetje dat 2ling gevoel hebben (2kleine beebs tegelijk)
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:23 schreef Sam1993 het volgende:
Ladylike: Gefeliciteert hopelijk blijft alles goed gaan het is e gegunt.
Zoë: Volgende week word een datum geprikt dat vond ze nu nog een beetje vroeg aangezien ik morgen pas 36 weken ben. zal zo rond 3 mei gaan schommelen dan ben ik precies 38 weken. Vrijdag wel eerst terug voor nog een keer bloed te controleren en dan volgende week mag ik 2 keer komen en dan voor de laatste keer met baby in buik hopelijk:D
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:35 schreef Mangostine het volgende:
Ja hij was helemaal verschrompeld, ik had hem een week laten liggen ofzo
Mee eensquote:
Fijn dat het allemaal kan met je medicijnen!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn huisarts geweest.
Medicijnen zullen moeten worden aangepast (naar een merk waar wel onderzoeken naar zijn gedaan mbt zwangerschappen) maar dat is geen probleem
Hij zei al: dan moet je een hoop regelen nu..
Ik: al gedaan, over 2 weken mn echo
Hij: ow dan hoef ik dus niets meer te doen
Ik ben ook nog even op de weegschaal gesprongen.
Weeg 63 kilo. Normaal tussen de 57 en 60
Goed geregeld dus!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn huisarts geweest.
Medicijnen zullen moeten worden aangepast (naar een merk waar wel onderzoeken naar zijn gedaan mbt zwangerschappen) maar dat is geen probleem
Hij zei al: dan moet je een hoop regelen nu..
Ik: al gedaan, over 2 weken mn echo
Hij: ow dan hoef ik dus niets meer te doen
Ik ben ook nog even op de weegschaal gesprongen.
Weeg 63 kilo. Normaal tussen de 57 en 60
Ben blij dat er onderzoeken zijn geweest mbt zwangerschap.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal kan met je medicijnen!![]()
Whihi
Oh ja hoor, vond het al niet erg dat ik wat dikker werdquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goed geregeld dus!
En nog steeds een mooi gewicht toch![]()
Laat me raden: Lilt, Salt & Vinegar chips, mince meat, pie's of zit ik ernaast?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef Loodje het volgende:
We kunnen een boekje schrijven over vreemde dromen van zwangere vrouwen, ik heb er ook genoeg gehad haha.
Vandaag heb ik mijzelf maar eens verwend door lekkere dingen te kopen die ik normaal in de UK at/dronk. Had een winkeltje in Den Haag gevonden die dat verkoopt. Tip, probeer niet alles tegelijk te eten, wordt je misselijk van haha
Heb jij eigenlijk nog gekke voedselwensen sinds je zwangerschap?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Tinuviel het volgende:
Walker koekjes zijn beter dan Salt & Vinegar chips. Maar dat is eigenlijk schots dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |