Fijn dat het allemaal kan met je medicijnen!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn huisarts geweest.
Medicijnen zullen moeten worden aangepast (naar een merk waar wel onderzoeken naar zijn gedaan mbt zwangerschappen) maar dat is geen probleem
Hij zei al: dan moet je een hoop regelen nu..
Ik: al gedaan, over 2 weken mn echo
Hij: ow dan hoef ik dus niets meer te doen
Ik ben ook nog even op de weegschaal gesprongen.
Weeg 63 kilo. Normaal tussen de 57 en 60
Goed geregeld dus!quote:Op woensdag 18 april 2012 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Bij mn huisarts geweest.
Medicijnen zullen moeten worden aangepast (naar een merk waar wel onderzoeken naar zijn gedaan mbt zwangerschappen) maar dat is geen probleem
Hij zei al: dan moet je een hoop regelen nu..
Ik: al gedaan, over 2 weken mn echo
Hij: ow dan hoef ik dus niets meer te doen
Ik ben ook nog even op de weegschaal gesprongen.
Weeg 63 kilo. Normaal tussen de 57 en 60
Ben blij dat er onderzoeken zijn geweest mbt zwangerschap.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal kan met je medicijnen!![]()
Whihi
Oh ja hoor, vond het al niet erg dat ik wat dikker werdquote:Op woensdag 18 april 2012 14:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goed geregeld dus!
En nog steeds een mooi gewicht toch![]()
Laat me raden: Lilt, Salt & Vinegar chips, mince meat, pie's of zit ik ernaast?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef Loodje het volgende:
We kunnen een boekje schrijven over vreemde dromen van zwangere vrouwen, ik heb er ook genoeg gehad haha.
Vandaag heb ik mijzelf maar eens verwend door lekkere dingen te kopen die ik normaal in de UK at/dronk. Had een winkeltje in Den Haag gevonden die dat verkoopt. Tip, probeer niet alles tegelijk te eten, wordt je misselijk van haha
Heb jij eigenlijk nog gekke voedselwensen sinds je zwangerschap?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:27 schreef Tinuviel het volgende:
Walker koekjes zijn beter dan Salt & Vinegar chips. Maar dat is eigenlijk schots dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |