ja, poepenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef KatyM het volgende:
Ladylike, gefeliciteerd!
Morgen 30 wk echo, ik ben zo benieuwd hoe dikkig ie nu is
Oh en vandaag geoefend met puffen op de cursus. "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug". Ik maak me niet zo druk hoor, straks ben ik het vast allemaal vergeten maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanzelf gaat, je lichaam weet wat ie moet doen in principe
.
Spannend! Mijne was afgelopen maandag (26.2) al zo'n 1100 gram nav de metingenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:50 schreef KatyM het volgende:
Ladylike, gefeliciteerd!
Morgen 30 wk echo, ik ben zo benieuwd hoe dikkig ie nu is
Oh en vandaag geoefend met puffen op de cursus. "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug". Ik maak me niet zo druk hoor, straks ben ik het vast allemaal vergeten maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanzelf gaat, je lichaam weet wat ie moet doen in principe
.
ja, ik ben inmiddels ook geopereerd maar ik blijf het doodeng vinden. Het idee dat er zo'n buis je keel ingaat bij hele narcose vind ik zo vreselijk, en dat gesnij enzo gatver.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:44 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]ik vind operaties en sich niet eng (maar ben dan ook 'maar' een keer of 10? 15? ofzo geopereerd in mijn leven, o.a. complexe ooroperaties van een uur of 9
) maar het idee dat ze heel je buikwand/spieren en alles doorsnijden
't is niet ff een laparascopie ofzo, zeg maar...
Maaaaar deze gaat gewoon ook al met 32 weken vibi liggen(zal me niks verbazen in elk geval
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
das toch netjes, bij mij leek het meer op goooooooooooodverdomme!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik pufte de laatste 2 uur: auw-auw-auw-auw-auw![]()
komt goedquote:Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef nijnepijn het volgende:
Na de vorige bevalling was mijn hb 3.0, gelukkig klom ie snel op. Ik ben benieuwd wat het deze zwangerschap gaat doen. En hoe de bevalling gaat zijn. Ik hoop een stuk minder dramatisch dan vorige keer. Ik wil deze keer geen award winnen voor mijn bevallingsverhaal.
Zo ging het bij mij met persen een beetjequote:Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
das toch netjes, bij mij leek het meer op goooooooooooodverdomme!
Dit!quote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
komt goed![]()
je gaat dit keer gewoon vroeg naar t zh, krijg je alvast wat rand-maatregelen en dan zijn ze dr lekker snel bij mocht je voor de herhalingsaward gaan. Dan is t echt minder ingrijpend en minder dramatisch. Vertrouwen hebben.
Ik heb na een poosje persen gezegd dat ik er wel mee zou stoppen. Laat dat kind maar gewoon zitten. Ik kap ermeequote:Op woensdag 18 april 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij met persen een beetjepers-pers-pers-pers GOFFEDOMME WAT IS DIT KUT! IK STOP ERMEE! NU!
(en dat was echt pas na 1 perswee... heb er 3 zelf mogen doen en toen dan pomp ivm hartslag muppet, dus in 20 minuten was het gebeurd, maar hell dat persen daar kijk ik wel tegenop...doe mij de ontsluitingsweeën maar... máár, wél met Remifentanil graag
)
Oh ik kan nu ook al zo lekker poepen, ik hoop dat t zo blijftquote:
Wow, 1700 al. Bij jou 1100, t gaat hardquote:Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Spannend! Mijne was afgelopen maandag (26.2) al zo'n 1100 gram nav de metingengaat hard nu
zo'n 200 gram kind per week erbij vanaf nu! Dan zou jij (als je beeb gemiddeld is) nu een beeb van om en nabij de 1700 gram al in je buik hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |