Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweestaan en maar weer uit omdat ik het zelf oppakte..
Vaginale stuit weet ik niet of ik dat aandurf, maar ik ben nu al blij als de beeb bij de echo's al 'goed' ligt (ze ligt steeds hetzelfde, lag haar zus ook... hopelijk blijft dat zo) want ik wil echt echt echt echt geen keizersnede
Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...quote:Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willen![]()
![]()
en vaak is het dan een "proberen" als er ook maar het minimale niet meer lekker loopt dan wordt er alsnog ingegrepen met een ks, belang van t kind voorop enzo.
kan me voorstellen.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan me voorstellen.
ik vind zelf een ks dan weer enger xD maar ik ben gewoon bang voor operaties
Ja dat dus ook.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
kan me voorstellen.
ik vind zelf een ks dan weer enger xD maar ik ben gewoon bang voor operaties
Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomenquote:Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Thanks Mignonne en Evenstar, maar je sukkelt gewoon voort he![]()
Evenstar, ik moest net ook aan jouw pogingen tot inleiding denken. Wat een horror
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomenmijn heerlijkheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |