abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110502621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:31 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Enige fijne aan de inleiding vond ik dat ik wist dat het op dat moment ging gebeuren! Zo van: point of no return... Al vond ik de hele inleiding echt wel heel erg meevallen in mijn geval... Maar ik denk dan ook dat mijn lichaam er gewoon al echt klaar voor was. De oxy pomp is ook amper aangeweest :') aan en maar weer uit omdat ik het zelf oppakte..

Vaginale stuit weet ik niet of ik dat aandurf, maar ik ben nu al blij als de beeb bij de echo's al 'goed' ligt (ze ligt steeds hetzelfde, lag haar zus ook... hopelijk blijft dat zo) want ik wil echt echt echt echt geen keizersnede :@
Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willen :') -O-
en vaak is het dan een "proberen" als er ook maar het minimale niet meer lekker loopt dan wordt er alsnog ingegrepen met een ks, belang van t kind voorop enzo.
:)
pi_110502719
JA dat ijzer heb ik ook.. slik Davitamon mama pillen, daar zit al extra ijzer in. Op aanraden van mensen hier ook Roosvicee Ferro en ijzerrijk fruit want fruit krijg ik ook goed naar binnen. Heb er geen idee van of mijn ijzer nu goed is. Voel me wel goed, niet slap ofzo. Krijg over 2 weekjes bloeduitslagen terug bij vlos, dus dan zal ik er even naar vragen want ben wel benieuwd. Ijzer is wel altijd ene issue geweest (duhh.. komt door slecht eten).
pi_110502737
Marjolijntje, Floradix is ook heel fijn spul ;) krikt je ijzer goed op (vooral als je het met een glas jus oid neemt, dan neemt de ijzer makkelijker op) en je krijgt er geen verstopping van! :)

Mijn ijzer was ook zoiets een paar weken voor de geboorte van de oudste, en kreeg van die staalpillen :r gatverdamme! Uiteindelijk had ik na de bevalling een HB van 4 (o.a. vanwege het niet consequent nemen van die pillen :@ en door bloed verlies) dus dit keer pak ik geregeld de Floradix! :)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:39:17 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502754
Thanks Mignonne en Evenstar, maar je sukkelt gewoon voort he :@
Evenstar, ik moest net ook aan jouw pogingen tot inleiding denken. Wat een horror :{
.... met gevoel voor drama....
pi_110502780
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:36 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mja aan een vaginale stuit zitten wel wat meer risico's dan een gewone bevalling. Maar daar is de gynaecoloog voor om die in te schatten. Als hij/zij het niet aandurft dan heb je niets te willen :') -O-
en vaak is het dan een "proberen" als er ook maar het minimale niet meer lekker loopt dan wordt er alsnog ingegrepen met een ks, belang van t kind voorop enzo.
Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...
pi_110502815
JA staalpillen zijn echt ranzig! Floradix .. even googlen wat dat is.

Ik wil inderdaad voorkomen dat ik dadelijk door bloedverlies tijdens de bevalling van mijns tokje ga (laat dat nou net mijn grootste angst zijn vanuit mijn paniekstoornis .. en dat gaat goed,d at wil ik graag zo houden!)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:40:43 #257
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502827
Een vaginale stuit lijkt mij ook eng. Heb toch wat verhalen gehoord waarbij dat helemaal verkeerd is afgelopen...
pi_110502841
Floradix, kan je dat gewoon zelf kopen? Bij de drogist / apotheek? Ga ik ook maar even naar op zoek dan :)
Ik moest ook paprika eten van de vlos, maar als ik iets niet weg krijg sinds ik zwanger ben :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 18 april 2012 @ 20:41:38 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110502889
Waar is paprika dan goed voor? Behalve voor het lekkere? En maagzuur :')
pi_110502902
:Y gewoon bij de apotheek en geloof dat Etos/Kruidvat het ook heeft!
pi_110502934
Volgens mij hebben ze Floradix bij de etos enzo gewoon zag ik laatst.
Nooit nodig gehad gelukkig. Mijn hb is altijd lekker hoog :P
pi_110502969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Precies, maar ik denk dan ook dat ik een vaginale stuit niet aan zou durven en dan als 'betere 2e' maar voor de kz zou kiezen.... wat Son zegt, vaginale stuit vind ik enging...
kan me voorstellen.
ik vind zelf een ks dan weer enger xD maar ik ben gewoon bang voor operaties :P
:)
pi_110502978
Morgen even langs dus, thanks!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110502996
Thanks Gerb!
pi_110503062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan me voorstellen.
:D ik vind operaties en sich niet eng (maar ben dan ook 'maar' een keer of 10? 15? ofzo geopereerd in mijn leven, o.a. complexe ooroperaties van een uur of 9 :')) maar het idee dat ze heel je buikwand/spieren en alles doorsnijden :{ 't is niet ff een laparascopie ofzo, zeg maar...

Maaaaar deze gaat gewoon ook al met 32 weken vibi liggen :P (zal me niks verbazen in elk geval :'))
pi_110503104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

kan me voorstellen.
Ja dat dus ook.
Ik laat liever niet in me snijden hehe.
Denk er ook maar niet over na :')

Ben ook nog nooit geopereerd, nja neusamandelen en buisjes alleen. 100 jaar geleden dus.
pi_110503125
Graag gedaan dames! Ik hoop dit keer met een iets hoger HB mijn bevalling in te gaan en er met een iets hoger HB dan 4 :P weer uit te komen! Iets meer energie na de bevalling zou fijn zijn :P
  woensdag 18 april 2012 @ 20:46:57 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503217
Ik heb dus echt geen flauw idee wat mijn hb is, dat heb ik nooit geweten :?
Maar over 3 weken moet ik bloed laten prikken, is het dan te laag dan hoor ik het vanzelf wel.
  woensdag 18 april 2012 @ 20:47:04 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_110503227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Thanks Mignonne en Evenstar, maar je sukkelt gewoon voort he :@
Evenstar, ik moest net ook aan jouw pogingen tot inleiding denken. Wat een horror :{
Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomen O+ mijn heerlijkheid!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 april 2012 @ 20:47:37 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110503258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja dt was niet leuk, maar hij is er uiteindelijk gekomen O+ mijn heerlijkheid!
O+
pi_110503279
Met bloed doneren zit ik altijd op de grens (rond de 7,5).. nu weet ik het nog niet, maar ik Floradix me een slag in de rondte dit keer :P en dan maar zien straks...
pi_110503339
Mijn hb was vorige keer aan t begin 8.6 en met 30 weken 7.5.
(nee dat weet ik niet uit mn hoofd, mn map van Floris ligt naast me ;))
pi_110503445
Ladylike, gefeliciteerd! :*

Morgen 30 wk echo, ik ben zo benieuwd hoe dikkig ie nu is *O*

Oh en vandaag geoefend met puffen op de cursus :D. "De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug". Ik maak me niet zo druk hoor, straks ben ik het vast allemaal vergeten maar ik ga er vanuit dat het gewoon vanzelf gaat, je lichaam weet wat ie moet doen in principe ;).
pi_110503459
thnx jullie hielpen me herinneren dat ik mijn vitaminepil nog moest innemen :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')