Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Yreal het volgende:
Zelfs nu het hard waait en regent gunnen mensen motorrijders nog geen centimeter om tussen rijen stilstaande auto's door te komen.
Blijkbaar stonden ze stil en bewoog de weg 20 km per uur te hard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verbandquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
file rijden is wettelijk toegestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Sluit gewoon lekker achteraan, prutser. Ken je plaats.
Ja, maar het is geen recht maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verband
[..]
file rijden is wettelijk toegestaan
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die niet snappen dat ts met laatste bedoeelde van die huisvrouwtjes die zodra er 3 spatjes regen vallen gelijk op de rem trappen op snelweg
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
wat is deze dan wiethefuck ben jij nou weerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
Motors veroorzaken geen files, maar auto's! Dus het lijkt me dan ook heel logisch dat je als motorrijder niet in de file hoeft te staan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
BIKECURIOUS BWHAOHAHAHquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
'tis wat meid! Gelukkig heb je geen idee verderquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
BIKECURIOUS BWHAOHAHAH![]()
![]()
![]()
!!~@!~@##~@# HERTMITGEWEI
Die uitwerking heb ik sporadisch op mensenquote:
Ligt er maar net aan wat voor figuur je treft, de meeste motorrijders rijden wel degelijk, vaak zijn het van die TT-figuren die maar wat aankloten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien als motorrijders niet zo'n ergernis op de weg zouden zijn zouden automobilisten coulanter zijn.
Ik weet dat toch ouwequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die uitwerking heb ik sporadisch op mensen
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
'tis wat meid! Gelukkig heb je geen idee verder
Misschien als automobilisten eens hun ogen, laat staan spiegels, gebruikte zouden motorrijders niet zulke capriolen uit hoeven halen om in leven te blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien als motorrijders niet zo'n ergernis op de weg zouden zijn waren automobilisten wat coulanter ts.
Gelukkig was ik ook niet van plan ze met je te delen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.
En ik maar denken dat je cool wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef leeell het volgende:
ik durf niet eens te rijden met dit weer , zeker niet met mn slick bandjes
met zoveel regen op de weg, slecht zicht (het hoosde hier als een gekquote:
Pas op! Je staat op iemands leuter nu!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
[..]
met zoveel regen op de weg, slecht zicht (het hoosde hier als een gek)
nee dankje, dan neem ik wel de snor
zegt een rugbyerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.
Ja, wat ERG he? Al die mensen die gebruik maken van JOUW weg. Zou verboden moeten worden! Alleen JIJ zou gebruik moeten mogen maken van de wegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verband
Als jullie nou eens normaal gingen rijden hoefden jullie die rare capriolen niet uit te halen....quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien als automobilisten eens hun ogen, laat staan spiegels, gebruikte zouden motorrijders niet zulke capriolen uit hoeven halen om in leven te blijven
Klagen op Ducati?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ga dan ook niet op je motor zitten met dit weer, niemand verwacht dat je er tussendoor wilt. Doe als ik, berg hem op in de winter en doe op de eerste lentedag alsof je Rossi bent.
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ga dan ook niet op je motor zitten met dit weer, niemand verwacht dat je er tussendoor wilt. Doe als ik, berg hem op in de winter en doe op de eerste lentedag alsof je Rossi bent.
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als jullie nou eens normaal gingen rijden hoefden jullie die rare capriolen niet uit te halen....
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.
[..]
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !
Case closed, bedankt voor het aanreiken van mijn bewijsmateriaal dat je een gevaar op de weg bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.
[..]
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !
omdat ik dus niet met 101 km/u inhaal op de snelweg ? Ga fietsen man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Case closed, bedankt voor het aanreiken van mijn bewijsmateriaal dat je een gevaar op de weg bent.
Op 1 wiel. Om het mooi af te maken natuurlijk hoe macho ie is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?
Gaarne, lekker opvallen en shinen toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op 1 wiel. Om het mooi af te maken natuurlijk hoe macho ie is.
Nee, ik ga met de auto, ga jij maar met je motorfiets man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat ik dus niet met 101 km/u inhaal op de snelweg ? Ga fietsen man.
Dat is zo'n gedoe omdat het halve traject geen vluchtstrook kent, waar er wel een vluchtstrook is ligt hij rechts.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?
Ga dan aan de uiterste linkerkant rijden bij de berm, ruimte zat toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is zo'n gedoe omdat het halve traject geen vluchtstrook kent, waar er wel een vluchtstrook is ligt hij rechts.
Ik heb zelfs Bmw's met zijkoffers tussen de file door zijn toeven zonder problemen. Wat heb jij dan? Een v-strom black rhino van voor 2012 ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarne, lekker opvallen en shinen toch?
Zelf kon ik trouwens sowieso niet tussen auto's door met de motor. Dan weet je in ieder geval dat je een motor onder je kont hebt.
Deze heeft ie denk ik: http://roimg.nl/bestanden(...)voertuigen/trike.jpgquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Bmw's met zijkoffers tussen de file door zijn toeven zonder problemen. Wat heb jij dan? Een v-strom black rhino van voor 2012 ?
BMWquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Bmw's met zijkoffers tussen de file door zijn toeven zonder problemen. Wat heb jij dan? Een v-strom black rhino van voor 2012 ?
Niet eens verkeerd trouwens. Maar geen motor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze heeft ie denk ik: http://roimg.nl/bestanden(...)voertuigen/trike.jpg
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga dan aan de uiterste linkerkant rijden bij de berm, ruimte zat toch?
dat is geen motorquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Deze heeft ie denk ik: http://roimg.nl/bestanden(...)voertuigen/trike.jpg
Ja! Dit is hem! Welkom en veel plezier hier.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit het dagelijkse kijk-mij-stoer-zijn-met-mijn-opgevoerde-brommer-topic?
Op je Gold Wing zeker.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaarne, lekker opvallen en shinen toch?
Zelf kon ik trouwens sowieso niet tussen auto's door met de motor. Dan weet je in ieder geval dat je een motor onder je kont hebt.
Nah, ik reed een Harley en een Honda, beiden met vrij grote tassen, vaak paste het net nietquote:
Bedenk wel dat als alle motorrijders achteraan zouden sluiten, de file alleen maar langer wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
Motorrijders moeten ook gewoon netje ACHTER auto's rijden
Ervoor is veiliger is mijn ervaring. Als motorrijder heb je een veel beter overzicht over de verkeerssituatie. En met een kleine beweging van de rechterhand ben je in een fractie van een seconde buiten de gevarenzonde als je ziet dat een automobilist faalt in het rijden. Dat zijn vaak overigens ook de momenten dat men in de auto op de pik getrapt wordt en begint te toeteren. Ze hebben dan niet in de gaten dat ze zelf zó lomp rijden dat het voor mij wel noodzakelijk is de motor even volledig open te trekken wil ik niet onder de auto komen.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
Motorrijders moeten ook gewoon netje ACHTER auto's rijden
Oneens.quote:Op woensdag 18 april 2012 02:22 schreef Saisai het volgende:
ik vind het zo raar als autorijders hun auto zo op de weg zetten dat er geen motorrijder langs kan onder het mom van "ik moet wachten, dus zij ook"![]()
wtf zeg, kinderachtig gedoe. Alsof je er minder van wordt dat een motorrijder er wel langs kan. had je zelf ook maar een motor moeten kopen.
En al vind je dat, we spelen geen eigen rechter in dit landquote:Op woensdag 18 april 2012 02:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind het onzin, dat motorrijders zichzelf verdedigen met ja maar automobilisten zijn debielen en dus gedragen we ons zo. Zo kan ik het wel weer omdraaien hoor en schieten we er niks mee op.
Als motorrijders zich gewoon aan verkeersregels houden hebben ze niks te makken van me, krijgen ze alle vrijheid en ruimte van mij, geldt ook voor autorijders, fietsers, scooteraars, kortom alle andere vervoermiddelen.
En dan denk ik, jij zit droog manquote:Op woensdag 18 april 2012 02:22 schreef Saisai het volgende:
ik vind het zo raar als autorijders hun auto zo op de weg zetten dat er geen motorrijder langs kan onder het mom van "ik moet wachten, dus zij ook"![]()
wtf zeg, kinderachtig gedoe. Alsof je er minder van wordt dat een motorrijder er wel langs kan. had je zelf ook maar een motor moeten kopen.
Ja zoals je in de OP kan lezen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:32 schreef Beavis het volgende:
Nederlanders worden alleen maar zuurder. Een verschrikkelijk IK cultuur heerst hier. En, zoals je hierboven kan lezen, zijn ze er ook nog eens trots op!
Ik zou hier om kunnen lachen, maar er zijn zoveel mensen die zulke gedachtes er op na houden...quote:
Stapvoets is bullshit, bovendien gevaarlijk. Lekker 20 seconden naast elke auto blijven rijdenquote:
Je was me voorquote:
JIj noemt het bullshit, de spelregels zijn echter dat het snelheidsverschil niet te groot mag zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stapvoets is bullshit, bovendien gevaarlijk. Lekker 20 seconden naast elke auto blijven rijden
100% mee eens.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
JIj noemt het bullshit, de spelregels zijn echter dat het snelheidsverschil niet te groot mag zijn.
Ofwel, als wij met z'n allen in de auto stil staan, dan is 70km/u te hard. En dat zie ik regelmatig.
Daarnaast zijn er ook plenty motorrijders die 50/km per uur rijden op de snelweg óók een file vinden.
Ik hou met liefde en plezier rekening met motorrijders, maar graag anders om ook.
Mogen ze ook gewoon, als ze normaal doen. Als ze als idioten rijden en alles onder de maximale snelheid zien als file dan hoop ik dat ze zichzelf te pletter rijden op het asfalt. Zolang mijn spiegels maar heel blijven en ik door de motorrijders maar niet nog langer stil moet staan.quote:Op woensdag 18 april 2012 09:54 schreef Shispeed het volgende:
jezus man wat een azijnpissers hier weer![]()
laat die motorrijdertjes gewoon lekker voorbij, jij hebt er geen last van en zij zijn ook weer snel op weg. Ik snap echt niet dat iedereen hier zich daar zo druk over maakt, doe eens gewoon een beetje relaxt, en gun elkaar wat
Op je tomos, gewoon gaan mietjequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef leeell het volgende:
ik durf niet eens te rijden met dit weer , zeker niet met mn slick bandjes
ik ben er gewoon neurotisch zuinig op ja, laat me, is me enige waardevolle bezit, deze arme studentquote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op je tomos, gewoon gaan mietje
En je vriendin dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben er gewoon neurotisch zuinig op ja, laat me, is me enige waardevolle bezit, deze arme student
die is vervangbaar, de brommer nietquote:
quote:
heb jij nou een teveel aan stress of wat is je probleem? wat een gefrustreerd gedrag zeg, laat die mensen gewoon lekker, ik kan er niet warm of koud van wordenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mogen ze ook gewoon, als ze normaal doen. Als ze als idioten rijden en alles onder de maximale snelheid zien als file dan hoop ik dat ze zichzelf te pletter rijden op het asfalt. Zolang mijn spiegels maar heel blijven en ik door de motorrijders maar niet nog langer stil moet staan.
Jamaar motorrijders verwensen die gasten die met 70 door stilstaande filles knallen ook een pijnlijke dood toequote:Op woensdag 18 april 2012 08:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
JIj noemt het bullshit, de spelregels zijn echter dat het snelheidsverschil niet te groot mag zijn.
Ofwel, als wij met z'n allen in de auto stil staan, dan is 70km/u te hard. En dat zie ik regelmatig.
Daarnaast zijn er ook plenty motorrijders die 50/km per uur rijden op de snelweg óók een file vinden.
Ik hou met liefde en plezier rekening met motorrijders, maar graag anders om ook.
mag wel, jij schuldig. Opbokken, kut trollquote:Op woensdag 18 april 2012 16:53 schreef Gulmez het volgende:
Ik ga altijd dicht naast de anderen auto staan,(als dat mogelijk is op dat moment) als je tegen me aanknalt ben jij sowieso fout, want word gedoogd maar mag niet, dus heb ik dikke schade vergoeding, kan ik betere auto kopen en lig jij lekker in het ziekenhuis
Volgens die spelregels die je zo prachtig vind, mogen gevarenlichten nietquote:Op woensdag 18 april 2012 08:49 schreef sinepedraap het volgende:
Motorrijders die rustig en gecontroleerd met gevarenlichten aan door de file rijden terwijl de snelheid onder de 30km/u is en het snelheidsverschil onder de 10km/u is
Motorrijders die profiteren van het feit dat ze een tweewieler hebben en bij elke mogelijkheid het midden van twee rijstroken pakken als dat niet nodig is en hierdoor onnodig gevaar veroorzaken
Dan zie ik maar zelden motorrijders, en meestal "gasten"quote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jamaar motorrijders verwensen die gasten die met 70 door stilstaande filles knallen ook een pijnlijke dood toe![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Dat zijn dezelfde mensen die zonder goed in de spiegels te kijken van rijbaan wisselen waardoor een ander weer vol in de remmen moet...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Yreal het volgende:
Zelfs nu het hard waait en regent gunnen mensen motorrijders nog geen centimeter om tussen rijen stilstaande auto's door te komen.
Juist nu had ik dat wel kunnen waarderen ! De strepen zijn glad en de wind beukt je al alle kanten op. Mensen die dan doen alsof er niks aan de hand is![]()
Mensen die ineens 20km/u onder de max snelheid gaan rijden
Maar maakt het wel veiliger.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens die spelregels die je zo prachtig vind, mogen gevarenlichten niet
Ga je ervanuit dat je hout kan lassen of dat zijn voordeur van metaal is?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
"Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst. "
Ik zal je voordeur dichtlassen, het is een gunst dat jij naar buiten mag__________!
Je legt de link maar niet he? Vol in de remmen, hoe kan dat? Dan was de snelheidsverschil te groot. Easy toch? Als je wat rustiger zou rijden, hoefde je alleen je voet van het gas af te halen als iemand ineens gaat ritsen of inhalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:54 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat kun je die mensen niet kwalijk nemen. Dat zijn dezelfde mensen die zonder goed in de spiegels te kijken van rijbaan wisselen waardoor een ander weer vol in de remmen moet...
Ligt er een beetje aan. Je gaat me in ieder geval niet vertellen dat motorrijders die gevarenlichten voeren terwijl ze door de file rijden voor een extra onveilige situatie zorgt.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh dus we mogen de spelregels wel veranderen volgens onze eigen veiligheids inschattingen?
nee automobilisten gedragen zich fatsoenlijk hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef Kesuu het volgende:
Moterrijders zijn net als racefietsers: TUIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is geen situatie waarin je gevarenlicht mag voeren geloof ik. Los daarvan willen ze juist bevorderen dat mensen in hun spiegels kijken. Niet alleen vaag registreren of er een lampje langskomt en vervolgens motorrijders zonder alarmlichten omver rijden.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Je gaat me in ieder geval niet vertellen dat motorrijders die gevarenlichten voeren terwijl ze door de file rijden voor een extra onveilige situatie zorgt.
Racefietsers zijn gewoon 2##$@#$apen!!!!!!!!!! Afschieten die gastenquote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee automobilisten gedragen zich fatsoenlijk hoor
hoewel je natuurlijk een punt hebt, doe es normaalquote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef Kesuu het volgende:
[..]
Racefietsers zijn gewoon 2##$@#$apen!!!!!!!!!! Afschieten die gasten
Want in je spiegels zie je alleen gevarenlichten? Ik snap het punt niet. Het is gewoon een extraatje omdat ze toch iets wat voor veel bestuurders een 'bijzondere' situatie is dus ja niks mis mee.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is geen situatie waarin je gevarenlicht mag voeren geloof ik. Los daarvan willen ze juist bevorderen dat mensen in hun spiegels kijken. Niet alleen vaag registreren of er een lampje langskomt en vervolgens motorrijders zonder alarmlichten omver rijden.
Ik rij trouwens ook met alarmlichten, daar niet van.
Ik had het over autobestuurdersquote:Op woensdag 18 april 2012 19:43 schreef Life2.0 het volgende:
Dan klopt er iets niet met jouw beeld van de gem motorrijder kingmob..
Gezien je gebrekkige intelligentie zal ik het simpel houden: jij bijzondere verrichting, jij altijd wachten. Zo niet, dan schuldig.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je legt de link maar niet he? Vol in de remmen, hoe kan dat? Dan was de snelheidsverschil te groot. Easy toch? Als je wat rustiger zou rijden, hoefde je alleen je voet van het gas af te halen als iemand ineens gaat ritsen of inhalen.
Hoe vaak heb ik wel niet van baan willen wisselen maar werd ik tegengewerkt door haastige automobilisten die allen vlak achter elkaar rijden en die niet willen ritsen.
Ik wil gewoon de maximum snelheid rijden als daar ruimte voor is. Dat een ander 90 rijdt waar 120 toegestaan is vind ik prima, maar dan heb je gewoon voorrang te verlenen aan het andere verkeer wanneer je een vrachtwagen in gaat halen.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je legt de link maar niet he? Vol in de remmen, hoe kan dat? Dan was de snelheidsverschil te groot. Easy toch? Als je wat rustiger zou rijden, hoefde je alleen je voet van het gas af te halen als iemand ineens gaat ritsen of inhalen.
Dat is het hem juist, jullie willen overal de maximum snelheid rijden of nog sneller zelfs, ongeacht of de situatie dat nou wel of niet toelaat en de veiligheid in het gedrang komt.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:59 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de maximum snelheid rijden als daar ruimte voor is. Dat een ander 90 rijdt waar 120 toegestaan is vind ik prima, maar dan heb je gewoon voorrang te verlenen aan het andere verkeer wanneer je een vrachtwagen in gaat halen.
Club van 90 gespotquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, jullie willen overal de maximum snelheid rijden of nog sneller zelfs, ongeacht of de situatie dat nou wel of niet toelaat en de veiligheid in het gedrang komt.
Jij racen, jij vol in ankers als ik ritsen. Jij klapzoent mijn achterkant, jij lopend naar huis met je motor in kreukeltjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gezien je gebrekkige intelligentie zal ik het simpel houden: jij bijzondere verrichting, jij altijd wachten. Zo niet, dan schuldig.
Als je 120 rijdt waar je 120 magquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij racen, jij vol in ankers als ik ritsen. Jij klapzoent mijn achterkant, jij lopend naar huis met je motor in kreukeltjes.
Snap je de aversie tegen motorrijders nu nog altijd niet? Herlees dit topic over 10 jaar nog eens en vraag je je opnieuw af of jij niet deels schuldig ben aan het beeld dat jullie scheppen bij ander verkeer...?quote:
De enige die hier gevaarlijke situaties veroorzaakt ben jij. Het ergste is nog wel dat je het zelf totaal niet in de gaten hebt. Het is wachten op je eerste slachtoffer...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, jullie willen overal de maximum snelheid rijden of nog sneller zelfs, ongeacht of de situatie dat nou wel of niet toelaat en de veiligheid in het gedrang komt.
Valt het jullie inmiddels al op dat jullie de schuld elke keer weer bij een ander leggen? Jullie zijn de perfecte chaffeurs, het zijn altijd de anderen die of te traag reden, of te lang op 1 baan bleven, of op een ongelukkig moment voor jullie gaan ritsen of inhalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
De enige die hier gevaarlijke situaties veroorzaakt ben jij. Het ergste is nog wel dat je het zelf totaal niet in de gaten hebt. Het is wachten op je eerste slachtoffer...
Claim ik dat werkenlijk? Dat is dus niet waar. Soms zit ik achter iemand die niet hard rijdt, en ik wil hem inhalen, of ik wil de afslag dat links verschijnt pakken, dan zoeft al het verkeer zo langs me heen, dat ik geen ander keuze hebt dan hem ervoor neerzetten, uiteraard zodra ik de linkerbaan op ben gekomen versnel ik zo snel mogelijk om weer afstand te creeren. Het gaat me om dat men denkt van ik mag 120, die auto met knipperlicht aan wacht maar tot ik erlangs ben, en dat denken jullie allemaal op een rij. Dus niemand laat me erlangs.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
Jij bent degene die claimt, dat je gewoon met 90 een baan op mag schuiven. de rest rijdt te hard.
Even samenvatten: de verkeersveiligheid is minder belangrijk dan jouw gebrek aan geduld. Fraai.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Claim ik dat werkenlijk? Dat is dus niet waar. Soms zit ik achter iemand die niet hard rijdt, en ik wil hem inhalen, of ik wil de afslag dat links verschijnt pakken, dan zoeft al het verkeer zo langs me heen, dat ik geen ander keuze hebt dan hem ervoor neerzetten, uiteraard zodra ik de linkerbaan op ben gekomen versnel ik zo snel mogelijk om weer afstand te creeren. Het gaat me om dat men denkt van ik mag 120, die auto met knipperlicht aan wacht maar tot ik erlangs ben, en dat denken jullie allemaal op een rij. Dus niemand laat me erlangs.
Misschien was ik zelf ook niet duidelijk genoeg tegen je, je bent zelf ook medeverantwoordelijk voor het gevaar dat je creeert door zich niets van anderen of de verkeerssituatie aan te trekken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Nobu het volgende:
Misschien was mijn oorspronkelijke uitleg toch wat te ingewikkeld voor je. Als je niet begrijpt dat jij verantwoordelijk bent voor het veilig van rijstrook wisselen, en niet degene die al op die strook rijdt, kun je beter je rijbewijs inleveren.
Wat snap je niet aan "als daar ruimte voor is"?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jezus Christus, nu draai je het om. JULLIE zijn ongeduldig, waarom gas ff loslaten om iemand te laten invoegen? Ik mag verdomme toch 120 hier, dan blijf ik krampachtig het gas open houden. Dat is jullie denkwijze. Fuck de anderen, alleen ik tel.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Even samenvatten: de verkeersveiligheid is minder belangrijk dan jouw gebrek aan geduld. Fraai.
Jij wijst naar anderen die jou geen ruimte geven, maar je gaat voorbij aan het feit dat je jezelf in een situatie brengt waardoor je moet wachten tot er voor jou ruimte is om van rijbaan te wisselen. Dat doe je toch echt zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien was ik zelf ook niet duidelijk genoeg tegen je, je bent zelf ook medeverantwoordelijk voor het gevaar dat je creeert door zich niets van anderen of de verkeerssituatie aan te trekken.
Duidelijk zo? Kap eens met naar anderen te wijzen, kijk eerst naar jezelf.
Ja die dingen zijn tyfusduur. 400 euro voor een klein kapje godverdommen.quote:
Van rijbaan te wisselen om een afslag te pakken, hoe zet ik hem ertussen als iedereen als een gek langs me scheurt en ik geen ruimte heb om nog harder te rijden vanwege een voorligger die niet harder gaat dan het verkeer links van mij en de afslag begint al in zicht te komen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jij wijst naar anderen die jou geen ruimte geven, maar je gaat voorbij aan het feit dat je jezelf in een situatie brengt waardoor je moet wachten tot er voor jou ruimte is om van rijbaan te wisselen. Dat doe je toch echt zelf.
Je weet dat de afslag eraan zit te komen. Dan zorg je toch dat je tijdig wat meer afstand neemt tot je voorligger, zodat er genoeg ruimte ontstaat om alsnog wat snelheid te kunnen maken en dan wel normaal te kunnen invoegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Van rijbaan te wisselen om een afslag te pakken, hoe zet ik hem ertussen als iedereen als een gek langs me scheurt en ik geen ruimte heb om nog harder te rijden vanwege een voorligger die niet harder gaat dan het verkeer links van mij en de afslag begint al in zicht te komen?
Vertel aub een andere oplossing zonder hem abrupt ervoor te zetten? Misschien dat jullie wat meer samenspel met het overig verkeer uitoefenen, zou dat niet jullie en ons rijplezier vergroten? Denk je dat niet?
Haal die kappen er maar eens af, Ducati's hangen van tie wraps aan elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn tyfusduur. 400 euro voor een klein kapje godverdommen.
Die ruimte geven jullie ons niet, daar klaag ik godverredomme nu al poosje over in aantal postjes. Die ruimte is weg omdat jullie altijd en overal de max eruit slepen, en daardoor soms onveilige verkeerssituaties creeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "als daar ruimte voor is"?
Lapmiddelen, ik moet nog trager rijden dan mijn voorligger om dan vervolgens als de bliksem hem inhalen zodat ik kan toevoegen en dat is alleen maar omdat jullie de max willen rijden en nergens het gas ff los willen laten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je weet dat de afslag eraan zit te komen. Dan zorg je toch dat je tijdig wat meer afstand neemt tot je voorligger, zodat er genoeg ruimte ontstaat om alsnog wat snelheid te kunnen maken en dan wel normaal te kunnen invoegen.
Jullie zetten hem er ook tussen, ongeacht of we dat toelaten. Kwartje valt? Zelfde gedrag als ik dus? En pleur op met op tijd afslag nemen, ik heb na een aantal keren een heel baan met knipperlicht aan op een gegeven moment gedacht; niemand laat me ertussen, vriendelijk vragen is nu historie, gewoon ertussen zetten en klaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:24 schreef Life2.0 het volgende:
Je bedoelt; als wij in kunnen voegen, of gewoon op tijd een afslag nemen, waarom kan JIJ dit niet?
Ik heb al eerder geschreven dat ik het niet uitsluitend over motorrijders heb.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
En waar rijdt jij eigenlijk, waar de motoren om je heen zoefen, zodanig dat jij niet meer rijden, rondje assen wanneer de tt is?
Ik beschik over zelfreflectie ja. Ik zie het alleen niet bij jullie terug, het ligt bij jullie altijd aan de ander.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:32 schreef Life2.0 het volgende:
Ja ik gooi regelmatig mijn motor voor een ton ijzer wat met 120kmpu vooruit gaat![]()
???!
Misschien moet je toch eens naar jezelf kijken
Dat kan, ik doe het persoonlijk wel. Het komt overigens niet in je op om je plekje op te eisen? Eerder te verzinnen dat je zo naar links moet en dus alvast maar naar links gaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lapmiddelen, ik moet nog trager rijden dan mijn voorligger om dan vervolgens als de bliksem hem inhalen zodat ik kan toevoegen en dat is alleen maar omdat jullie de max willen rijden en nergens het gas ff los willen laten.
Weet je, als ik op de rechtse baan rij en ik zie dat er banen erbij komen van een andere snelweg en het verkeer wil ritsen, geef ik gas of laat ik gas los (is situatieafhankelijk, hoe hard rijden zij en ik en hoeveel ruimte is er) zodat voor en achter mij zonder problemen kunnen ritsen.
Als ik dit kan, waarom kunnen jullie dit niet?
Begrijp me goed, ik wou dat ik zelf mocht weten hoe hard ik overal wil rijden, dan zou ik hem echt graag op zijn staart willen trappen op de snelweg. Gewoon de max opzoeken van mijn autootje. Maar ja, het kan niet.
Nope, een auto met 89PK. Niet erg veel maar meer dan voldoende om mee te kunnen doen met het verkeer. Ik knipper me de tyfus en uiteraard begin ik zo vroeg mogelijk met op de juiste baan te komen maar soms valt het niet mee omdat niemand me erlangs wil laten en de voorligger niet sneller gaat. Ik moet dan zoals jij zegt mijn plek eisen en hem ertussen zetten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan, ik doe het persoonlijk wel. Het komt overigens niet in je op om je plekje op te eisen? Eerder te verzinnen dat je zo naar links moet en dus alvast maar naar links gaan?
Niemand die een neuk geeft om rechts inhalen op knooppunten![]()
Maar goed, als iedereen 120 rijdt waar dat mag is het jouw probleem. Als je niet knippert weet ik niet dat je mee wil. Bovendien ben ik er dan al te snel langs om te zien dat jij wil invoegen.
Rij je een aygo oid trouwens?
Dat moet dan maar. Al zal dat met de auto vast moeilijker zijn. Ik ken het probleem wel trouwens. 4x in de week moet ik midden in de avondspits in voorburg de A12 op richting zoetermeer.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nope, een auto met 89PK. Niet erg veel maar meer dan voldoende om mee te kunnen doen met het verkeer. Ik knipper me de tyfus en uiteraard begin ik zo vroeg mogelijk met op de juiste baan te komen maar soms valt het niet mee omdat niemand me erlangs wil laten en de voorligger niet sneller gaat. Ik moet dan zoals jij zegt mijn plek eisen en hem ertussen zetten.
quote:
Jij zit niet ver van mij vandaan dan...quote:Op woensdag 18 april 2012 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat moet dan maar. Al zal dat met de auto vast moeilijker zijn. Ik ken het probleem wel trouwens. 4x in de week moet ik midden in de avondspits in voorburg de A12 op richting zoetermeer.
Moet je in 400 meter 2 banen opschuiven door een muur stilstaande auto's.![]()
1500cc, 89 PK, 1050 kilo.quote:
Doodsbedreiging , TR gemaaktquote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij zit niet ver van mij vandaan dan...![]()
Vertel me aub je kenteken, dan weet ik of ik de goede tegen de vangrail aan het klemmen ben...
picsquote:
WTF?quote:
dure hobby als je hem in circuit staat houdt.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:17 schreef Life2.0 het volgende:
reminds me, moet dat ding eens rijklaar gaan maken
Sorry dat ik het zeg, maar dan kan je gewoon echt niet autorijden. Vorig jaar reed ik vrijwel altijd te hard als de ruimte er was, had ik nooit ergens last van. Sinds 2012 ben ik me gewoon aan de maximum snelheid gaan houden (ja, heb geen zin om CJIB te blijven sponsoren idd) en verrek: ik heb nog steeds nergens last van. Gewoon een kwestie van tijdig anticiperen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jullie zetten hem er ook tussen, ongeacht of we dat toelaten. Kwartje valt? Zelfde gedrag als ik dus? En pleur op met op tijd afslag nemen, ik heb na een aantal keren een heel baan met knipperlicht aan op een gegeven moment gedacht; niemand laat me ertussen, vriendelijk vragen is nu historie, gewoon ertussen zetten en klaar.
Jullie lullen ook maar wat he, ik rij niet snel genoeg en neem de afslag niet op tijd, ik wissel niet op tijd van baan, alles ligt aan mij of de ander. Maar als ik vraag of jullie het gas ff los willen laten is het: fuck, nee gek. Dan neem je de volgende afslag maar. Zal me aan mijn reet roesten.
En dan hier op FOK komen huilen waarom motorrijders gehaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |