Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Yreal het volgende:
Zelfs nu het hard waait en regent gunnen mensen motorrijders nog geen centimeter om tussen rijen stilstaande auto's door te komen.
Blijkbaar stonden ze stil en bewoog de weg 20 km per uur te hard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verbandquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
file rijden is wettelijk toegestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Sluit gewoon lekker achteraan, prutser. Ken je plaats.
Ja, maar het is geen recht maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verband
[..]
file rijden is wettelijk toegestaan
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die niet snappen dat ts met laatste bedoeelde van die huisvrouwtjes die zodra er 3 spatjes regen vallen gelijk op de rem trappen op snelweg
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
wat is deze dan wiethefuck ben jij nou weerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
Motors veroorzaken geen files, maar auto's! Dus het lijkt me dan ook heel logisch dat je als motorrijder niet in de file hoeft te staan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Sluit gewoon lekker achteraan, prutser. Ken je plaats.
BIKECURIOUS BWHAOHAHAHquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
'tis wat meid! Gelukkig heb je geen idee verderquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
BIKECURIOUS BWHAOHAHAH![]()
![]()
![]()
!!~@!~@##~@# HERTMITGEWEI
Die uitwerking heb ik sporadisch op mensenquote:
Ligt er maar net aan wat voor figuur je treft, de meeste motorrijders rijden wel degelijk, vaak zijn het van die TT-figuren die maar wat aankloten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien als motorrijders niet zo'n ergernis op de weg zouden zijn zouden automobilisten coulanter zijn.
Ik weet dat toch ouwequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die uitwerking heb ik sporadisch op mensen
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
'tis wat meid! Gelukkig heb je geen idee verder
Misschien als automobilisten eens hun ogen, laat staan spiegels, gebruikte zouden motorrijders niet zulke capriolen uit hoeven halen om in leven te blijvenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien als motorrijders niet zo'n ergernis op de weg zouden zijn waren automobilisten wat coulanter ts.
Gelukkig was ik ook niet van plan ze met je te delen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.
En ik maar denken dat je cool wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef leeell het volgende:
ik durf niet eens te rijden met dit weer , zeker niet met mn slick bandjes
met zoveel regen op de weg, slecht zicht (het hoosde hier als een gekquote:
Pas op! Je staat op iemands leuter nu!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef leeell het volgende:
[..]
met zoveel regen op de weg, slecht zicht (het hoosde hier als een gek)
nee dankje, dan neem ik wel de snor
zegt een rugbyerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb verder geen interesse in mietjes dus ik heb geen behoefte aan je ideeën.
Ja, wat ERG he? Al die mensen die gebruik maken van JOUW weg. Zou verboden moeten worden! Alleen JIJ zou gebruik moeten mogen maken van de wegen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verband
Als jullie nou eens normaal gingen rijden hoefden jullie die rare capriolen niet uit te halen....quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Misschien als automobilisten eens hun ogen, laat staan spiegels, gebruikte zouden motorrijders niet zulke capriolen uit hoeven halen om in leven te blijven
Klagen op Ducati?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ga dan ook niet op je motor zitten met dit weer, niemand verwacht dat je er tussendoor wilt. Doe als ik, berg hem op in de winter en doe op de eerste lentedag alsof je Rossi bent.
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Nobu het volgende:
Ga dan ook niet op je motor zitten met dit weer, niemand verwacht dat je er tussendoor wilt. Doe als ik, berg hem op in de winter en doe op de eerste lentedag alsof je Rossi bent.
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als jullie nou eens normaal gingen rijden hoefden jullie die rare capriolen niet uit te halen....
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.
[..]
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !
Case closed, bedankt voor het aanreiken van mijn bewijsmateriaal dat je een gevaar op de weg bent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben toch geen mietje? Moet toch naar mijn werk. De tram is niks op dat stuk.
[..]
Ik rij normaal. Je moet alleen op je houden zijn voor Ria's in hun kia picanto en soorgenoten. Die zijn namelijk stekenblind. Daarom wil je overal zo snel mogelijk langs !
omdat ik dus niet met 101 km/u inhaal op de snelweg ? Ga fietsen man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Case closed, bedankt voor het aanreiken van mijn bewijsmateriaal dat je een gevaar op de weg bent.
Op 1 wiel. Om het mooi af te maken natuurlijk hoe macho ie is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?
Gaarne, lekker opvallen en shinen toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op 1 wiel. Om het mooi af te maken natuurlijk hoe macho ie is.
Nee, ik ga met de auto, ga jij maar met je motorfiets man.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat ik dus niet met 101 km/u inhaal op de snelweg ? Ga fietsen man.
Dat is zo'n gedoe omdat het halve traject geen vluchtstrook kent, waar er wel een vluchtstrook is ligt hij rechts.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom rij je dan niet over de vluchtstrook? Je bent toch geen mietje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |