Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:27 schreef Yreal het volgende:
Zelfs nu het hard waait en regent gunnen mensen motorrijders nog geen centimeter om tussen rijen stilstaande auto's door te komen.
Blijkbaar stonden ze stil en bewoog de weg 20 km per uur te hard.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onterechte klacht, het is geen plicht dat je daar langs moet rijden maar een gunst.
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verbandquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat de laatste zin met het eerste te maken heeft? Of zijn het twee klachten?
file rijden is wettelijk toegestaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Sluit gewoon lekker achteraan, prutser. Ken je plaats.
Ja, maar het is geen recht maar een gunst.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bonusklachten mochten niet meer, maar men rijdt vreselijk in de weg op die manier dus heeft het wel verband
[..]
file rijden is wettelijk toegestaan
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]verzuurd huismannetje met je hypotheek die je eigenlijk niet kan betalen die je door je strot gedrongen is door een pitje die rinkelende eierstokken heeft een station wagen met goldenretriever wou
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die niet snappen dat ts met laatste bedoeelde van die huisvrouwtjes die zodra er 3 spatjes regen vallen gelijk op de rem trappen op snelweg
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
wat is deze dan wiethefuck ben jij nou weerquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Gadver, dwarrel jij hier ook nog rond? Wanneer ga je geband worden?
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?
Tevens rijd ik ook gewoon motor, alleen niet met dit weer.
Motors veroorzaken geen files, maar auto's! Dus het lijkt me dan ook heel logisch dat je als motorrijder niet in de file hoeft te staan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Sluit gewoon lekker achteraan, prutser. Ken je plaats.
BIKECURIOUS BWHAOHAHAHquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
'tis wat meid! Gelukkig heb je geen idee verderquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan rijd je niet gewoon motor maar dan ben je mooi weer rijder.
Jij mag jezelf geen motorrijder noemen. Je mag jezelf mietje noemen. Dat wel.
Waarom moest ik lachen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
BIKECURIOUS BWHAOHAHAH![]()
![]()
![]()
!!~@!~@##~@# HERTMITGEWEI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |