Club van 90 gespotquote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, jullie willen overal de maximum snelheid rijden of nog sneller zelfs, ongeacht of de situatie dat nou wel of niet toelaat en de veiligheid in het gedrang komt.
Jij racen, jij vol in ankers als ik ritsen. Jij klapzoent mijn achterkant, jij lopend naar huis met je motor in kreukeltjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gezien je gebrekkige intelligentie zal ik het simpel houden: jij bijzondere verrichting, jij altijd wachten. Zo niet, dan schuldig.
Als je 120 rijdt waar je 120 magquote:Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij racen, jij vol in ankers als ik ritsen. Jij klapzoent mijn achterkant, jij lopend naar huis met je motor in kreukeltjes.
Snap je de aversie tegen motorrijders nu nog altijd niet? Herlees dit topic over 10 jaar nog eens en vraag je je opnieuw af of jij niet deels schuldig ben aan het beeld dat jullie scheppen bij ander verkeer...?quote:
De enige die hier gevaarlijke situaties veroorzaakt ben jij. Het ergste is nog wel dat je het zelf totaal niet in de gaten hebt. Het is wachten op je eerste slachtoffer...quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, jullie willen overal de maximum snelheid rijden of nog sneller zelfs, ongeacht of de situatie dat nou wel of niet toelaat en de veiligheid in het gedrang komt.
Valt het jullie inmiddels al op dat jullie de schuld elke keer weer bij een ander leggen? Jullie zijn de perfecte chaffeurs, het zijn altijd de anderen die of te traag reden, of te lang op 1 baan bleven, of op een ongelukkig moment voor jullie gaan ritsen of inhalen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
De enige die hier gevaarlijke situaties veroorzaakt ben jij. Het ergste is nog wel dat je het zelf totaal niet in de gaten hebt. Het is wachten op je eerste slachtoffer...
Claim ik dat werkenlijk? Dat is dus niet waar. Soms zit ik achter iemand die niet hard rijdt, en ik wil hem inhalen, of ik wil de afslag dat links verschijnt pakken, dan zoeft al het verkeer zo langs me heen, dat ik geen ander keuze hebt dan hem ervoor neerzetten, uiteraard zodra ik de linkerbaan op ben gekomen versnel ik zo snel mogelijk om weer afstand te creeren. Het gaat me om dat men denkt van ik mag 120, die auto met knipperlicht aan wacht maar tot ik erlangs ben, en dat denken jullie allemaal op een rij. Dus niemand laat me erlangs.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:43 schreef Yreal het volgende:
Jij bent degene die claimt, dat je gewoon met 90 een baan op mag schuiven. de rest rijdt te hard.
Even samenvatten: de verkeersveiligheid is minder belangrijk dan jouw gebrek aan geduld. Fraai.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Claim ik dat werkenlijk? Dat is dus niet waar. Soms zit ik achter iemand die niet hard rijdt, en ik wil hem inhalen, of ik wil de afslag dat links verschijnt pakken, dan zoeft al het verkeer zo langs me heen, dat ik geen ander keuze hebt dan hem ervoor neerzetten, uiteraard zodra ik de linkerbaan op ben gekomen versnel ik zo snel mogelijk om weer afstand te creeren. Het gaat me om dat men denkt van ik mag 120, die auto met knipperlicht aan wacht maar tot ik erlangs ben, en dat denken jullie allemaal op een rij. Dus niemand laat me erlangs.
Misschien was ik zelf ook niet duidelijk genoeg tegen je, je bent zelf ook medeverantwoordelijk voor het gevaar dat je creeert door zich niets van anderen of de verkeerssituatie aan te trekken.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Nobu het volgende:
Misschien was mijn oorspronkelijke uitleg toch wat te ingewikkeld voor je. Als je niet begrijpt dat jij verantwoordelijk bent voor het veilig van rijstrook wisselen, en niet degene die al op die strook rijdt, kun je beter je rijbewijs inleveren.
Wat snap je niet aan "als daar ruimte voor is"?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jezus Christus, nu draai je het om. JULLIE zijn ongeduldig, waarom gas ff loslaten om iemand te laten invoegen? Ik mag verdomme toch 120 hier, dan blijf ik krampachtig het gas open houden. Dat is jullie denkwijze. Fuck de anderen, alleen ik tel.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Even samenvatten: de verkeersveiligheid is minder belangrijk dan jouw gebrek aan geduld. Fraai.
Jij wijst naar anderen die jou geen ruimte geven, maar je gaat voorbij aan het feit dat je jezelf in een situatie brengt waardoor je moet wachten tot er voor jou ruimte is om van rijbaan te wisselen. Dat doe je toch echt zelf.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Misschien was ik zelf ook niet duidelijk genoeg tegen je, je bent zelf ook medeverantwoordelijk voor het gevaar dat je creeert door zich niets van anderen of de verkeerssituatie aan te trekken.
Duidelijk zo? Kap eens met naar anderen te wijzen, kijk eerst naar jezelf.
Ja die dingen zijn tyfusduur. 400 euro voor een klein kapje godverdommen.quote:
Van rijbaan te wisselen om een afslag te pakken, hoe zet ik hem ertussen als iedereen als een gek langs me scheurt en ik geen ruimte heb om nog harder te rijden vanwege een voorligger die niet harder gaat dan het verkeer links van mij en de afslag begint al in zicht te komen?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jij wijst naar anderen die jou geen ruimte geven, maar je gaat voorbij aan het feit dat je jezelf in een situatie brengt waardoor je moet wachten tot er voor jou ruimte is om van rijbaan te wisselen. Dat doe je toch echt zelf.
Je weet dat de afslag eraan zit te komen. Dan zorg je toch dat je tijdig wat meer afstand neemt tot je voorligger, zodat er genoeg ruimte ontstaat om alsnog wat snelheid te kunnen maken en dan wel normaal te kunnen invoegen.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Van rijbaan te wisselen om een afslag te pakken, hoe zet ik hem ertussen als iedereen als een gek langs me scheurt en ik geen ruimte heb om nog harder te rijden vanwege een voorligger die niet harder gaat dan het verkeer links van mij en de afslag begint al in zicht te komen?
Vertel aub een andere oplossing zonder hem abrupt ervoor te zetten? Misschien dat jullie wat meer samenspel met het overig verkeer uitoefenen, zou dat niet jullie en ons rijplezier vergroten? Denk je dat niet?
Haal die kappen er maar eens af, Ducati's hangen van tie wraps aan elkaarquote:Op woensdag 18 april 2012 23:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn tyfusduur. 400 euro voor een klein kapje godverdommen.
Die ruimte geven jullie ons niet, daar klaag ik godverredomme nu al poosje over in aantal postjes. Die ruimte is weg omdat jullie altijd en overal de max eruit slepen, en daardoor soms onveilige verkeerssituaties creeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:02 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "als daar ruimte voor is"?
Lapmiddelen, ik moet nog trager rijden dan mijn voorligger om dan vervolgens als de bliksem hem inhalen zodat ik kan toevoegen en dat is alleen maar omdat jullie de max willen rijden en nergens het gas ff los willen laten.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je weet dat de afslag eraan zit te komen. Dan zorg je toch dat je tijdig wat meer afstand neemt tot je voorligger, zodat er genoeg ruimte ontstaat om alsnog wat snelheid te kunnen maken en dan wel normaal te kunnen invoegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |