Vond het toch wel hard gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel nog steeds of oldtimerman niet in scene is gezet
En ook wel erg op de openbare weg, lijkt me ook niet echt veilig met overig verkeer erbij om iets in scene te gaan zetten.quote:
En de agenten waren zelfs geblurred, dat doe je ook niet als het allemaal nep is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik geloof niet dat het in scene is gezet. Daar was het veel te gevaarlijk voor op de openbare weg en dan ook nog politie en alles erbij. Nee dit is zeker echt geweest.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Tism het volgende:
Dat met die oldtimer heb ik gemist, is dat nog ergens terug te zien?..
Ik vrees het ergste. Prototype plaat voor de kop, als je het mij vraagt. De vrouwelijke heteroseksuele versie van Pim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef BlueMage het volgende:
Mja wel terecht dat die Rene z'n rijbewijs weer terug kreeg, kan best wel autorijden als ie zich 'n beetje concentreert.
Die Surinaamse die gewoon met de handrem er nog op door blijft racen.![]()
Wel gelachen deze aflevering, hoop dat die Iris gaat janken volgende week, trut.
quote:
quote:
3 antwoorden, 3 verschillende filmpjesquote:
Nee, nergens helaas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Tism het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het juist bizar dat mensen zich constant afvragen of 't wel echt isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die man is te aanwezig, het klopt niet...
Als ja. Dat eerste filmpje van hem leek echt nergens op namelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef BlueMage het volgende:
Mja wel terecht dat die Rene z'n rijbewijs weer terug kreeg, kan best wel autorijden als ie zich 'n beetje concentreert.
Je kunt met de handrem erop best optrekken, maar verstandig is het niet. Shanta had het door haar stress helemaal niet door.quote:Die Surinaamse die gewoon met de handrem er nog op door blijft racen.![]()
![]()
ik hoop het ook, want bij Iris is het aan de beelden te zien nog niet doorgedrongen dat het verkeer geen spelletje is.quote:Wel gelachen deze aflevering, hoop dat die Iris gaat janken volgende week, trut.
ja, ik had haar die test met die lincoln ook wel willen zien doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme wat is die psychologe een gezellig typje. alleen maar zeuren en zeiken. vraag me af hoe goed ze zelf kan autorijden...
Lijkt me inderdaad ook wel eens leuk als dat mens zelf die baan met die sloep achteruit zou rijden. Ben benieuwd wat zij er van bakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme wat is die psychologe een gezellig typje. alleen maar zeuren en zeiken. vraag me af hoe goed ze zelf kan autorijden...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Chai het volgende:
Oh zodra iemand angst heeft is het ineens geen probleem meer dat ze de verkeersveiligheid willens en wetens in gevaar brengt voor mevrouw met zand in d'r kut.
Heb echt een hekel aan Jack en Iris, die hebben echt een plaat voor hun kop.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Prototype plaat voor de kop, als je het mij vraagt. De vrouwelijke heteroseksuele versie van Pim.
in de vorige aflevering zeiden ze nog dat ze zo bang is omdat ze al 20 jaar ofzo niet heeft geredenquote:
*zet aluhoedje weer af*quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind het juist bizar dat mensen zich constant afvragen of 't wel echt is
Ik zou eerder uitstappen en kijken als ik het in de auto niet goed zou zien, maar dat deed ook niemand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar die test met die amerikaan zou ik ook wel moeite mee hebben ,maar niet zoals die lui deden gewoon stug doorrijden
Dan nog. Ze rijdt nu kennelijk al wel weer een tijdje, want ze heeft een eigen auto.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in de vorige aflevering zeiden ze nog dat ze zo bang is omdat ze al 20 jaar ofzo niet heeft gereden
Nou, het leek wel of ze voor het eerst in een auto zat. Gewoon helemaal opnieuw lessen en anders nooit meer de weg op.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
in de vorige aflevering zeiden ze nog dat ze zo bang is omdat ze al 20 jaar ofzo niet heeft gereden
en dat is het probleem, verkeersregels veranderen en die oudjes leren dus niet meequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens wel weer nieuwe borden geleerd. Borden die niet eens in mijn verkeersboek staan
Inderdaad, éérst de werking uitleggen van die knopjes, pedalen etc., en de eerste...25 lessen de instructeur laten remmen en koppelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, het leek wel of ze voor het eerst in een auto zat. Gewoon helemaal opnieuw lessen en anders nooit meer de weg op.
ik zou op z'n minst steeds stoppen om de spiegels bij te stellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zou eerder uitstappen en kijken als ik het in de auto niet goed zou zien, maar dat deed ook niemand.
Ja, het is dan ook bijna te "toevallig" dat zoites net in zo'n programma gebeurd..quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind het juist bizar dat mensen zich constant afvragen of 't wel echt is
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dat is het probleem, verkeersregels veranderen en die oudjes leren dus niet mee
dus een verplichte opfriscursus om de 10 jaar zou daarvoor uitermate geschikt zijnquote:
En dan? rijbewijs afpakken als het niet wordt gehaald?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus een verplichte opfriscursus om de 10 jaar zou daarvoor uitermate geschikt zijn
Binnen 2 maanden wél halen, anders rijbewijs kwijt tot je het haaltquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan? rijbewijs afpakken als het niet wordt gehaald?
ja natuurlijk, dan ben je toch niet meer bekwaam om te rijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich... mwoah, het is wel een goeiequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden wél halen, anders rijbewijs kwijt tot je het haalt
En ook: kost weer geld zeker...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja natuurlijk, dan ben je toch niet meer bekwaam om te rijden.
Overigens zit Coronel wel schijnheilig te doen met zijn racen doe je niet op de openbare weg, maar een paar jaar geleden was hij in wegmisbruikers of blik op de weg toch mooi te zien dat hij al spelend een parkeerplaats bij een benzinepomp op drifte
Ook mensen die elke dag rijden kennen niet de nieuwste regels.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En ook: kost weer geld zeker...
Verstandige mensen nemen trouwens zelf een paar lessen als ze na heel veel jaar de weg weer opgaan. Moeder van een collega van me zag aankomen dat ze weer zelf moest gaan rijden na meer dan 15 jaar en bereidde zich zo voor
eindelijk gevonden, blijkt het zijn broer te zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ja natuurlijk, dan ben je toch niet meer bekwaam om te rijden.
Overigens zit Coronel wel schijnheilig te doen met zijn racen doe je niet op de openbare weg, maar een paar jaar geleden was hij in wegmisbruikers of blik op de weg toch mooi te zien dat hij al spelend een parkeerplaats bij een benzinepomp op drifte
Volgens mij is die Iris zo'n biseksuele trut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Prototype plaat voor de kop, als je het mij vraagt. De vrouwelijke heteroseksuele versie van Pim.
Karin Elshout moet d'r uit, vind die Tom wel 'n relaxte gozer, die vond die handrembocht ook leuk, zou 't ook doen als ik me op zo'n circuit mocht uitleven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
Ik zou d'r gevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij is die Iris zo'n biseksuele trut.
Ja dit, echt over die Karin kan ik blijven doorzeiken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeurden er ook weer over dat het rijden met één hand aan het stuur niet goed is. Ik rij ook altijd met maar één hand aan het stuur, tenzij de situatie er om vraagt om de tweede hand er bij te pakken. Rij zo veel ontspannender dan met twee handen aan het stuur.
En elke situatie in dat programma vraagt de situatie er juist om dat je het stuur met twee handen vastpakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zeurden er ook weer over dat het rijden met één hand aan het stuur niet goed is. Ik rij ook altijd met maar één hand aan het stuur, tenzij de situatie er om vraagt om de tweede hand er bij te pakken. Rij zo veel ontspannender dan met twee handen aan het stuur.
Het idee is dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren, waarbij je met beide handen aan het stuur beter kunt sturen. En natuurlijk is die losse hand snel weer bij het stuur, maar toch ben je net iets sneller als beide handen het stuur sowieso al vast hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, ik vraag me af of je die tweede hand dan niet beter op de pook kunt hebben op dat moment, omdat je via de motorrem extra af kunt remmen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het idee is dat er altijd iets onverwachts kan gebeuren, waarbij je met beide handen aan het stuur beter kunt sturen. En natuurlijk is die losse hand snel weer bij het stuur, maar toch ben je net iets sneller als beide handen het stuur sowieso al vast hebben.
Bij een noodsituatie ga jij nog even op de motor afremmen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik vraag me af of je die tweede hand dan niet beter op de pook kunt hebben op dat moment, omdat je via de motorrem extra af kunt remmen.
why not, want als je ver genoeg vooruit kijkt kun je het meestal wel aan zien komen. Je moet immers altijd rekening houden met het onverwachte.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij een noodsituatie ga jij nog even op de motor afremmen?
Dan is het geen noodsituatie. En heb je ook geen 2 handen nodig om uit te wijken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
why not, want als je ver genoeg vooruit kijkt kun je het meestal wel aan zien komen. Je moet immers altijd rekening houden met het onverwachte.
In een échte noodsituatie heb jij echt geen tijd om ook nog op de motor af te remmen. Dan moet je gewoon met alle kracht op je rempedaal rammen. Een noodsituatie heet nu juist zo omdat je het niet ziet aankomen, ook al houd je met het slechtste scenario rekeningquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
why not, want als je ver genoeg vooruit kijkt kun je het meestal wel aan zien komen. Je moet immers altijd rekening houden met het onverwachte.
noodsituaties voorkom je juist zoveel mogelijk door ver vooruit te kijken. Als de nood echt aan de man is hoef je als je het goed doet nog niet meteen die tweede hand te gebruiken. Alles hangt van de startpositie van de eerste hand af en de mate van controle die je in uiteenlopende situaties over de auto hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het geen noodsituatie. En heb je ook geen 2 handen nodig om uit te wijken.
als je het echt goed doet heb je die tijd wel. Het is niet veel, maar toch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In een échte noodsituatie heb jij echt geen tijd om ook nog op de motor af te remmen. Dan moet je gewoon met alle kracht op je rempedaal rammen. Een noodsituatie heet nu juist zo omdat je het niet ziet aankomen, ook al houd je met het slechtste scenario rekening
Wel oppassen voor tuinhekjes!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef edcetera het volgende:
Dat onderdeel met die verkeerborden is hilarisch![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iris: "Iets met groot licht"![]()
[ afbeelding ]
Jack "Hier mag je hem weer opentrekken"
Alsof die juryleden wel allemaal handjes op 10 voor 2 hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat ik een beetje vreemd vind is dat die kandidaten worden afgerekend op niet met twee handen sturen, terwijl ruben het in het voorbeeld 9 van de de 10 keer met alle nonchalance met een hand voordoet.
Ik heb mn rijbewijs drie weken geleden gehaald, toch zit ik best wel met twee handen achter het stuur.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die juryleden wel allemaal handjes op 10 voor 2 hebben.
Kansloos altijd.
Die Coronel zal inderdaad de handjes op 10 voor 2 hebben, en áltijd de maximum snelheid respecteren...quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die juryleden wel allemaal handjes op 10 voor 2 hebben.
Kansloos altijd.
Dat is toch goed? Zo hoort het gewoon. Ondertussen heb ik mezelf de gewoonte aangeleerd om op vrij rechte stukken met één hand te rijden. Veel relaxter, maar wel fout.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb mn rijbewijs drie weken geleden gehaald, toch zit ik best wel met twee handen achter het stuur.
Kwart voor drie is het tegenwoordig, in verband met grotere stuurbeweging kunnen maken en in verband met airbags.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die Coronel zal inderdaad de handjes op 10 voor 2 hebben, en áltijd de maximum snelheid respecteren...
De vriendin van Rene zag er ook niet onaardig uit. Mja, vrouwen zonder inhoud heb je niet zoveel aan.quote:
je kunt er in het beste geval een paal insteken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:53 schreef zoem het volgende:
[..]
De vriendin van Rene zag er ook niet onaardig uit. Mja, vrouwen zonder inhoud heb je niet zoveel aan.
Dat kan bij alle vrouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt er in het beste geval een paal insteken.
Misschien wil Iris wel slikken voor jequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen weer de weg op in Twente, slik.
Als men er behoefte aan heeft kun je overal wel een paal in steken, pim had het ws niet eens erg gevonden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat kan bij alle vrouwen![]()
Domme mensen zijn zo'n afknapper...
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef Travel. het volgende:
Maar die auto he die je kan winnen. Je moet dus eerst heel slecht rijden en dan bij de laatste x komen, en dan pas goed rijden?
Ah, nog meer mensen van de oude stempel hier. Voor mij was het ook altijd 10 voor 2, maar tegenwoordig houdt men het op kwart voor drie. Kwam ook in de eerste aflevering terug.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:23 schreef Ferdo het volgende:
Die Coronel zal inderdaad de handjes op 10 voor 2 hebben, en áltijd de maximum snelheid respecteren...
Ik ga lekker dwarsliggen. Ik ga ze op kwart over negen houden!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah, nog meer mensen van de oude stempel hier. Voor mij was het ook altijd 10 voor 2, maar tegenwoordig houdt men het op kwart voor drie. Kwam ook in de eerste aflevering terug.
Nou ja, 'oude stempel', ik heb m'n rijbewijs nog geen twee jaar en heb ook tien over twee geleerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ah, nog meer mensen van de oude stempel hier. Voor mij was het ook altijd 10 voor 2, maar tegenwoordig houdt men het op kwart voor drie. Kwam ook in de eerste aflevering terug.
Of graag op tv komen...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kandidaten van vorig jaar waren wel veel slechter, daar zaten er veel bij die het gewoon niet konden.
Hier kunnen de meesten het wel, maar is het gewoon een kwestie van mentaliteit: stoer doen of geen gevaar kunnen zien.
Ik vind Opa Jean, Monique, Renée en met name Shanta ook echt wel van het niveau van vorig jaar. Ik vraag me bij elk van hen af of ze het überhaupt nog kunnen leren in die paar weken. En Iris kan trouwens ook totaal niet rijden. Ze verbloemt het met stoer gedrag, maar tot nu toe heeft ze letterlijk iedere test gefaald. Je ziet gewoon dat ze de auto niet onder controle heeft. En bij Jack is het natuurlijk vooral z'n verrotte instelling, ik ben benieuwd of ze hem kunnen laten inzien dat het niet kan wat 'ie doetquote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die kandidaten van vorig jaar waren wel veel slechter, daar zaten er veel bij die het gewoon niet konden.
Nou inderdaad, iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:32 schreef MacorgaZ het volgende:
(sowieso een drama, rijles van een vrouw).
Tsja waar vind je 'n tweede examplaar van Pim die ook gewoon 't stuur loslaat, de ogen dicht doet en plankgas geeft als hij of zij in paniek raakt?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Opa Jean, Monique, Renée en met name Shanta ook echt wel van het niveau van vorig jaar. Ik vraag me bij elk van hen af of ze het überhaupt nog kunnen leren in die paar weken. En Iris kan trouwens ook totaal niet rijden. Ze verbloemt het met stoer gedrag, maar tot nu toe heeft ze letterlijk iedere test gefaald. Je ziet gewoon dat ze de auto niet onder controle heeft. En bij Jack is het natuurlijk vooral z'n verrotte instelling, ik ben benieuwd of ze hem kunnen laten inzien dat het niet kan wat 'ie doet
De rest is inderdaad niet superduperslecht. Maar goed, vorig jaar had je ook een Diana of een Jarno. En die Davey was een soort Stanley van dit jaar.
Wat wel zo is, is dat er geen kandidaat van het niveau Pim bij lijkt te zitten dit jaar. Misschien dat zo'n Iris in de buurt komt, maar die heeft de boel toch nog altijd een stuk beter onder controle dan Pim ooit had.
Ja die Tom vind ik wel 'n goeie, geeft ook gewoon 'n goede analyse bij bijv die Brabantse troela: ze heeft totaal geen controle over de auto en da's wel te leren, heb je geen mental coach voor nodig verder.quote:Op donderdag 19 april 2012 22:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind het wel tof dat Tom die mental coach zo nu en dan terugroept, dat mens kon ik het eerste seizoen ook al niet uitstaan.
Met zo'n mental coach ga je gewoon 20 kilometer onder de maximum snelheid zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja die Tom vind ik wel 'n goeie, geeft ook gewoon 'n goede analyse bij bijv die Brabantse troela: ze heeft totaal geen controle over de auto en da's wel te leren, heb je geen mental coach voor nodig verder.
Ja, het is gewoon een chagarijnig wijf. 't is niet zo dat zij bepaald coacht, ze heeft gewoon kritiek. En niet eens opbouwend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met zo'n mental coach ga je gewoon 20 kilometer onder de maximum snelheid zitten.
Is totaal afwezig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik mis het coachende gedeelte ook wel een beetje bij haar, ja.
Ach, ik bedoel naar links gedraaid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ehm... als je je stuur naar rechts draait en achteruit rijdt, gaat de neus naar links.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel naar links gedraaid.![]()
Inderdaad. Vorig jaar kwamen kandidaten halverwege het seizoen ook spontaan tot inkeer, dus ik denk dat er ook buiten de opnames om getraind wordt met die mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je weet niet waar ze mee bezig zijn als de camera's uit staan. ik kan me namelijk niet voorstellen dat de jury de rijders aan hun lot overlaat en niet onderweg tips geeft en coacht om de rijprestaties te verbeteren.
Anders laat je deze mensen ook niet uiteindelijk los op het verkeer in een stad als Parijs. Maar het coachen en dergelijke zal wel niet interessant genoeg worden gevonden voor uitzending.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je weet niet waar ze mee bezig zijn als de camera's uit staan. ik kan me namelijk niet voorstellen dat de jury de rijders aan hun lot overlaat en niet onderweg tips geeft en coacht om de rijprestaties te verbeteren.
Hoezo niet verantwoord? Je hebt je rijbewijs gehaald dus je moet je gewoon in het verkeer kunnen begeven, of dat nou in Parijs is of in Amsterdam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond het loslaten in Parijs vorig jaar toch niet echt een verantwoorde beslissing. Ik hoop dat er inderdaad tussendoor nog flink wordt lesgegeven en gecoached, maar ik twijfel daar wel een beetje aan.
Al die mensen hebben een rijbewijs, dus waarom zou het niet verantwoord zijn ze een stukje te laten rijden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond het loslaten in Parijs vorig jaar toch niet echt een verantwoorde beslissing.
Als dit programma iets uitwijst is juist dat het hebben van een rijbewijs geen enkele garantie biedt op verantwoordelijk rijgedrag. Pim in Parijs was eigenlijk onverantwoord, blijf ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al die mensen hebben een rijbewijs, dus waarom zou het niet verantwoord zijn ze een stukje te laten rijden?
Kuch acteurs kuchquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dit programma iets uitwijst is juist dat het hebben van een rijbewijs geen enkele garantie biedt op verantwoordelijk rijgedrag. Pim in Parijs was eigenlijk onverantwoord, blijf ik zeggen.
Dan hoop ik toch dat de Fransen die om hem heen reden ook acteurs waren.quote:
Allemaal ingehuurde figuranten om het programma spannender te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de Fransen die om hem heen reden ook acteurs waren.
haha, het is joulupukki (uitspraak: joo-oe-loe poek-kie) en betekent kerstman in t fins ;-)quote:
Die heeft waarschijnlijk gewoon een rijke pappie waardoor ze zich geen zorgen hoeft te maken over de no-claim.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Voorbeschouwing van Iris vs oldtimer eigenaar:
Tsja..."als het 'n kind was geweest dan was 't erg geweest" oh dus nou maakt 't niet zoveel uit?
Nee joh, tis volgens mij een echte pauper.quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk gewoon een rijke pappie waardoor ze zich geen zorgen hoeft te maken over de no-claim.
Denk 't ook, zei ze niet iets van dat ze geen geld had voor 'n nieuwe auto? Anderzijds: ze kon wel boetes van 300 E betalen, hmmm...quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee joh, tis volgens mij een echte pauper.
Wel rijk, niet rijk, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk 't ook, zei ze niet iets van dat ze geen geld had voor 'n nieuwe auto? Anderzijds: ze kon wel boetes van 300 E betalen, hmmm...
Iig rijbewijs afnemen en niet meer teruggeven voorlopig, wat 'n dom wijf.
Zo komt ze wel over jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Voorbeschouwing van Iris vs oldtimer eigenaar:
Tsja..."als het 'n kind was geweest dan was 't erg geweest" oh dus nou maakt 't niet zoveel uit?
Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef joulupukki het volgende:
Al vanaf aflevering 1 irriteer ik me overigens over de opmerking van Iris dat ze heel goed is in hard rijden... (ahum!!!)
Laat haar racen op een circuit tegen Tom Coronel, dan wordt het haar misschien duidelijk dat ze lult.
Wat ze eerder bedoelde te zeggen (denk ik) is dat ze het LEUK vind om hard te rijden.
Het dringt bij die Iris allemaal nog steeds niet echt door allemaal volgens mij en ik vind dat ze erg weinig emotie en berouw toont...
Vele met haar...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel
Vorig jaar zomer nam ik sportschoenen mee om mee te rijden en dan trok ik later weer m'n slippers aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef joulupukki het volgende:
[..]
Wel rijk, niet rijk, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Die kerel maakt een hele goeie opmerking over mevrouw dr schoeisel...
Het is inderdaad onbegrijpelijk dat vrouwen met dergelijke schoenen in een auto stappen.
Ik stap vaak 's zomers met slippers in de auto, maar die doe ik dan altijd uit na het instappen en dan rijd ik met blote voeten (dat is nog veiliger dan met normale schoenen, omdat je optimaal gevoel hebt in je pedalen).
Vraag me af of zulke mensen ook tijdens rij-lessen/-examens met zulke schoenen rijden.
Ik zou er iig niet eens naast durven stappen en eisen dat die schoenen uit gaan voordat er ook maar een meter gereden wordt...
Al vanaf aflevering 1 irriteer ik me overigens over de opmerking van Iris dat ze heel goed is in hard rijden... (ahum!!!)
Laat haar racen op een circuit tegen Tom Coronel, dan wordt het haar misschien duidelijk dat ze lult.
Wat ze eerder bedoelde te zeggen (denk ik) is dat ze het LEUK vind om hard te rijden.
Het dringt bij die Iris allemaal nog steeds niet echt door allemaal volgens mij en ik vind dat ze erg weinig emotie en berouw toont...
Je bedoelt voor elke nieuwe bestuurder dus. Ongeacht de leeftijd...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
dit topic daarvoor gebruiken lijkt me niet echt handig.
Een oplossing voor het probleem zou kunnen zijn dat de regels die nu voor 17-jarigen gelden wat betreft het behalen van het rijbewijs en het eerste jaar iemand mee laten rijden met ervaring ook gaat gelden voor bestuurders die ouder dan 18 zijn.
Toppie toch ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer nam ik sportschoenen mee om mee te rijden en dan trok ik later weer m'n slippers aanGa niet rijden met slippers, die dingen verlies ik gelijk. Nu heb ik m'n eigen auto, nu kan ik de schoenen gewoon laten liggen
Ja, lachen gieren brullenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
zijn we er klaar voor om de coureurs nat te zien gaan?
eenzijdig monoloog bedoel jequote:
13 jaar heb ik er aan gewerkt. Sinds september op kenteken.quote:
samen met hippe tomquote:
Vol met bier.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook een aquarium op mijn dak in de zomer.
Met die plastic voorwerpjes erin...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
Ik wil ook een aquarium op mijn dak in de zomer.
De opjaagfactor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
wat is nu de bedoeling van die ambulance?
een druk op bestuurder vergroten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
Kijken of ze netjes aan de kant gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nee hoor. Heb hem ook na 4 keer nu en rijd primaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef fratsman het volgende:
Daar zou men ook eens mee op moeten houden. Mensen die 7(!) keer op rijexamen moeten voor ze dat papiertje halen. Na 3x is wel duidelijk dat je het echt niet onder de knie hebt, laat staan ooit zult krijgen.
Was meer faalangst?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb hem ook na 4 keer nu en rijd prima
Wat. een. eindbaas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Als ik nat word, flikker ik je de auto uit
Een zegen bij zo'n chauffeur.quote:
Zijn articulatie is anders voldoende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die koos moet tips geven en niet een beetje schreeuwen
ja, verdrinken zal ie nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Apotheose het volgende:
die pipo heeft zn zwemband iig al wel om
Jawel: op een executie.quote:
omdat je dat natuurlijk in t echie ook hebtquote:
Dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat je niet/nauwelijks droog over kan komen, ook als je wel goed kan rijden.
Ruben heeft vast zonder water rondgeredenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:56 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat je niet/nauwelijks droog over kan komen, ook als je wel goed kan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |