Is totaal afwezig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:44 schreef livelink het volgende:
Ik mis het coachende gedeelte ook wel een beetje bij haar, ja.
Ach, ik bedoel naar links gedraaid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ehm... als je je stuur naar rechts draait en achteruit rijdt, gaat de neus naar links.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, ik bedoel naar links gedraaid.![]()
Inderdaad. Vorig jaar kwamen kandidaten halverwege het seizoen ook spontaan tot inkeer, dus ik denk dat er ook buiten de opnames om getraind wordt met die mensen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je weet niet waar ze mee bezig zijn als de camera's uit staan. ik kan me namelijk niet voorstellen dat de jury de rijders aan hun lot overlaat en niet onderweg tips geeft en coacht om de rijprestaties te verbeteren.
Anders laat je deze mensen ook niet uiteindelijk los op het verkeer in een stad als Parijs. Maar het coachen en dergelijke zal wel niet interessant genoeg worden gevonden voor uitzending.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
mja, je weet niet waar ze mee bezig zijn als de camera's uit staan. ik kan me namelijk niet voorstellen dat de jury de rijders aan hun lot overlaat en niet onderweg tips geeft en coacht om de rijprestaties te verbeteren.
Hoezo niet verantwoord? Je hebt je rijbewijs gehaald dus je moet je gewoon in het verkeer kunnen begeven, of dat nou in Parijs is of in Amsterdam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond het loslaten in Parijs vorig jaar toch niet echt een verantwoorde beslissing. Ik hoop dat er inderdaad tussendoor nog flink wordt lesgegeven en gecoached, maar ik twijfel daar wel een beetje aan.
Al die mensen hebben een rijbewijs, dus waarom zou het niet verantwoord zijn ze een stukje te laten rijden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef livelink het volgende:
Ik vond het loslaten in Parijs vorig jaar toch niet echt een verantwoorde beslissing.
Als dit programma iets uitwijst is juist dat het hebben van een rijbewijs geen enkele garantie biedt op verantwoordelijk rijgedrag. Pim in Parijs was eigenlijk onverantwoord, blijf ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al die mensen hebben een rijbewijs, dus waarom zou het niet verantwoord zijn ze een stukje te laten rijden?
Kuch acteurs kuchquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dit programma iets uitwijst is juist dat het hebben van een rijbewijs geen enkele garantie biedt op verantwoordelijk rijgedrag. Pim in Parijs was eigenlijk onverantwoord, blijf ik zeggen.
Dan hoop ik toch dat de Fransen die om hem heen reden ook acteurs waren.quote:
Allemaal ingehuurde figuranten om het programma spannender te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de Fransen die om hem heen reden ook acteurs waren.
haha, het is joulupukki (uitspraak: joo-oe-loe poek-kie) en betekent kerstman in t fins ;-)quote:
Die heeft waarschijnlijk gewoon een rijke pappie waardoor ze zich geen zorgen hoeft te maken over de no-claim.quote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Voorbeschouwing van Iris vs oldtimer eigenaar:
Tsja..."als het 'n kind was geweest dan was 't erg geweest" oh dus nou maakt 't niet zoveel uit?
Nee joh, tis volgens mij een echte pauper.quote:Op maandag 23 april 2012 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk gewoon een rijke pappie waardoor ze zich geen zorgen hoeft te maken over de no-claim.
Denk 't ook, zei ze niet iets van dat ze geen geld had voor 'n nieuwe auto? Anderzijds: ze kon wel boetes van 300 E betalen, hmmm...quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee joh, tis volgens mij een echte pauper.
Wel rijk, niet rijk, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op maandag 23 april 2012 21:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk 't ook, zei ze niet iets van dat ze geen geld had voor 'n nieuwe auto? Anderzijds: ze kon wel boetes van 300 E betalen, hmmm...
Iig rijbewijs afnemen en niet meer teruggeven voorlopig, wat 'n dom wijf.
Zo komt ze wel over jaquote:Op maandag 23 april 2012 21:01 schreef BlueMage het volgende:
Voorbeschouwing van Iris vs oldtimer eigenaar:
Tsja..."als het 'n kind was geweest dan was 't erg geweest" oh dus nou maakt 't niet zoveel uit?
Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef joulupukki het volgende:
Al vanaf aflevering 1 irriteer ik me overigens over de opmerking van Iris dat ze heel goed is in hard rijden... (ahum!!!)
Laat haar racen op een circuit tegen Tom Coronel, dan wordt het haar misschien duidelijk dat ze lult.
Wat ze eerder bedoelde te zeggen (denk ik) is dat ze het LEUK vind om hard te rijden.
Het dringt bij die Iris allemaal nog steeds niet echt door allemaal volgens mij en ik vind dat ze erg weinig emotie en berouw toont...
Vele met haar...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel
Vorig jaar zomer nam ik sportschoenen mee om mee te rijden en dan trok ik later weer m'n slippers aanquote:Op dinsdag 24 april 2012 00:24 schreef joulupukki het volgende:
[..]
Wel rijk, niet rijk, dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Die kerel maakt een hele goeie opmerking over mevrouw dr schoeisel...
Het is inderdaad onbegrijpelijk dat vrouwen met dergelijke schoenen in een auto stappen.
Ik stap vaak 's zomers met slippers in de auto, maar die doe ik dan altijd uit na het instappen en dan rijd ik met blote voeten (dat is nog veiliger dan met normale schoenen, omdat je optimaal gevoel hebt in je pedalen).
Vraag me af of zulke mensen ook tijdens rij-lessen/-examens met zulke schoenen rijden.
Ik zou er iig niet eens naast durven stappen en eisen dat die schoenen uit gaan voordat er ook maar een meter gereden wordt...
Al vanaf aflevering 1 irriteer ik me overigens over de opmerking van Iris dat ze heel goed is in hard rijden... (ahum!!!)
Laat haar racen op een circuit tegen Tom Coronel, dan wordt het haar misschien duidelijk dat ze lult.
Wat ze eerder bedoelde te zeggen (denk ik) is dat ze het LEUK vind om hard te rijden.
Het dringt bij die Iris allemaal nog steeds niet echt door allemaal volgens mij en ik vind dat ze erg weinig emotie en berouw toont...
Je bedoelt voor elke nieuwe bestuurder dus. Ongeacht de leeftijd...quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
dit topic daarvoor gebruiken lijkt me niet echt handig.
Een oplossing voor het probleem zou kunnen zijn dat de regels die nu voor 17-jarigen gelden wat betreft het behalen van het rijbewijs en het eerste jaar iemand mee laten rijden met ervaring ook gaat gelden voor bestuurders die ouder dan 18 zijn.
Toppie toch ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer nam ik sportschoenen mee om mee te rijden en dan trok ik later weer m'n slippers aanGa niet rijden met slippers, die dingen verlies ik gelijk. Nu heb ik m'n eigen auto, nu kan ik de schoenen gewoon laten liggen
Ja, lachen gieren brullenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
zijn we er klaar voor om de coureurs nat te zien gaan?
eenzijdig monoloog bedoel jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |