Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!quote:
Ook. En Japanse puzzels en Spider Patience en Mahjongg...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!
Want?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef sl44 het volgende:
pff wat een dag limburg twee keer afgesneden van de buitenwereld, en hondsbrutale arrogante personeel van de ns.
*Een aanrijding en geen treinverkeer naar roermond.*quote:
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je toch gewoon instappen?
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef sl44 het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.
Nee dat kon volgens hem niet, er was geen mogelijkheid dat ze zouden doorrijden absoluut onmogelijk bevel is bevel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.
mja, sommigen doen het toch en ik kan me voorstellen dat de HC er aan vast houdt, omdat hij de dienstregeling moet volgen en zelf nog geen nieuwe informatie heeft gehoord omdat het nog te vers is. Bij twijfel kun je altijd ff op m.ns.nl kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:01 schreef sl44 het volgende:
[..]
Nee dat kon volgens hem niet, er was geen mogelijkheid dat ze zouden doorrijden absoluut onmogelijk bevel is bevel.
En dat zijn collega op het perron en de omroeper anders beweerde dat intresseerde hem niet.
Maar stel ik dan zo domme vraag als ik vraag: Als zoveel mensen het telefoongesprek hebben gehoord en jouw dat vertellen, dan ga je toch twijfelen en bel je even naar kantoor met de vraag wat de bedoelding is? is dat nu zo rare gedachten? Je kunt bij een verstoring toch niet vast blijven houden aan informatie van een half uur geleden.
Ja. Maar je kunt ook een hoefijzer over je schouder gooienquote:[b]Op vrijdag 20 april 2012 18:07 schreef Peterselieman Bij twijfel kun je altijd ff op m.ns.nl kijken.
Ik loop niks te kapen of moord en brand te schreeuwen, en ik bepaal niet waar iets naar toe gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sl44 ik moet wel een beetje om je lachen hoor![]()
Je loopt moord en brand te schreeuwen dat hij het niet aan zijn zus vroeg EN niet aan zijn moeder EN niet aan de slager op de hoek Em niet aan de Heilige Geest.
En je doet (iig van die HC uit gezien) alsof De Reiziger wel even zal bepalen waar de trein heen gaat. Eigenlijk probeerde je hem gewoon te kapen en dan hier oorlog komen trappen als het niet lukt
Ik vind die site mobiel prima werken en is behoorlijk accuraat. Heb het goed kunnen testen toen ik in een vertraagde 4900 (Utrecht - Almere) zat en ik een overstap mis dreigde te lopen bij een treinrondje. Vertraging klopte tot op de minuut en liep net als in werkelijkheid steeds iets op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt ook een hoefijzer over je schouder gooien
Er is met InfoPlus dan ook eindelijk een directe link gekomen tussen wat de trdl doet en wat aan reisinfo wordt gegeven via de diverse middelen. Dat scheelt wel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind die site mobiel prima werken en is behoorlijk accuraat. Heb het goed kunnen testen toen ik in een vertraagde 4900 (Utrecht - Almere) zat en ik een overstap mis dreigde te lopen bij een treinrondje. Vertraging klopte tot op de minuut en liep net als in werkelijkheid steeds iets op.
viel spass!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik rij bijna het land uit met ICE 129![]()
Weekendje bordjes rellen achter Dortmund
Wahahahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Het plan is te ambitieus, ik moet ook een beetje kunnen uitslapen.
Als jij op dezelfde toon naar de HC bent gelopen als je hier post had ik ook helemaal niets voor je gedaan. Opgefokte mensen kun je geen goed nieuws geven, zo is het gewoon. Moord en brand schreeuwen schiet dan al helemaal niet op. Dat soort dingen leer je nog welquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef sl44 het volgende:
[..]
Ik loop niks te kapen of moord en brand te schreeuwen, en ik bepaal niet waar iets naar toe gaat.
Feit is dat er op het perron een ns meneer is, die 5 minuten geleden gebeld heeft, feit is dat de hc van de trein zijn laatste informatie in maastricht heeft gekregen(zei hij zelf) dan is het toch logisch dat je als hc zijnde even gaat bellen als je hoort dat je collega recentere informatie heeft gekregen?
Als je als hc hoort via de reiziger dat je collega nieuwere informatie hebben, dan ga je dat toch zeker controleren en niet nors negeren?
Van een telefoontje naar kantoor gaat onze hc vriend echt niet dood hoor, hij kan er alleen maar mensen mee gelukkig maken.
och, een dagje extra kan dan ook wel erbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik sta de hele week al om 6 uur op jah. En volgende week ook weer. En de week daarna.
Ik ben wat laat ,maar ht meste is al gezegd hierover, ik woon in een andere wijk van Frankrijkquote:Op donderdag 19 april 2012 17:13 schreef greavy het volgende:
Darkwing! Jij weet vast wel wat van leuke reizigersmeuk er bij Lille Flandres / Lille Europe komt? Ik dacht ook wat dieselmeuk, of tegenwoordig niet meer?
Volgens mij gaat het niet zo zeer om de treinen, maar om de verslechtering van de staat van het spoor waar deze op rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef ReisT het volgende:
Maar waarom ze nu ineens massaal gaan klagen over treinen die hier al bijna 20 jaar rondrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |