Ik hou zijn site wel even in de gaten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik weet het niet wanneer hij uberhaupt iets upload. Is soms erg wisselend bij hem.
Maare, ik ga nu echt plat. Net 6 uurtjes hard bikkelen er op zitten.
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:22 schreef greavy het volgende:
Nja, ik moet om 10:25 weer te Lombardijen zijn![]()
Suc6 morgen met je treintje
Herhaling is nu bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Shit, ik zou het op "opnemen" zetten, maar vergetenNet thuis van werk (Ja, ik werk weer. Momenteel in Leerdam, waarbij ik de laatste of één na laatste trein uit Leerdam heb naar Dordrecht. En dan met de scooter naar huis mag, want geen stopboemel naar Zwijndrecht).
Ik had 'm ook gemist gisteravond, maar om 23:00 was die ook al in de herhalingquote:
Dat klopt. Want Alstom is al het beste.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik had 'm ook gemist gisteravond, maar om 23:00 was die ook al in de herhalingNatgeo heeft blijkbaar niks beters om uit te zenden
Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!quote:
Ook. En Japanse puzzels en Spider Patience en Mahjongg...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!
Want?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef sl44 het volgende:
pff wat een dag limburg twee keer afgesneden van de buitenwereld, en hondsbrutale arrogante personeel van de ns.
*Een aanrijding en geen treinverkeer naar roermond.*quote:
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je toch gewoon instappen?
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef sl44 het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.
Nee dat kon volgens hem niet, er was geen mogelijkheid dat ze zouden doorrijden absoluut onmogelijk bevel is bevel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |