ja een hoop regionaal spul zelfs. Allemaal lijntjes naar Dunkerque over Hazebrouck en zo. En Calais. En als je gare pauperzooi wil zien is een rondje Douai - Arras - Lens wel een aanraderquote:Op donderdag 19 april 2012 17:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij Lille Flanders in ieder geval TGV en regionaal Coradia-spul.
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 19 april 2012 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Zo, de eerste stage dag zit er inmiddels op....
Op een "normale" schooldag veel theorie wel. Maar dat is ook wel belangrijk. Je begint met de basis over bijv spoorwegbeveiliging, practicum door middel van elektra onderdelen (relais etc).quote:Op donderdag 19 april 2012 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuk om te lezendus jij doet die opleiding in Rotterdam (die waar ik zo over twijfel of ik er wel aan moet beginnen). Wat doe je nou zoal op een schooldag (behalve natuurlijk de dagen dat je zo'n toffe stage hebt)?
Shit, ik zou het op "opnemen" zetten, maar vergetenquote:Op donderdag 19 april 2012 20:45 schreef James1988 het volgende:
Herinnering: over 15 minuten Megafactories op National Geographic. Vandaag 'Speed Rail', een kijkje in de keuken bij Alstom.
12.30 aangekomen, vertrek rond 13.00quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat dus. Jullie waren rond 12:55 op Roosendaal volgens een kennis :p
Oeps, las de SMS ff verkeerdquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
12.30 aangekomen, vertrek rond 13.00
Ook bij Bergen op Zoom door een kennis van mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
We zijn gefotografeerd door Nico Spilt. Zag hem staan op Rilland-Bath
Wel leuk dat je getipt wasquote:
Die autotrein is altijd beroemdquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel leuk dat je getipt wasOnderweg meerdere spotters tegen gekomen overigens, stuk of 6. Wel geinig om dat vanuit de cabine te zien
Ja die DBshenker trein zat ons goed in de weg. Moesten een half uur wachten omdat ze het gebied niet hadden vrijgegeven op Sloe. Jammer welquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Die autotrein is altijd beroemd![]()
En dan de DBS Fordtrein met een 1600 ook
Ach, als goederenmachinist kan het jou toch geen zak boeien? Goederentreintjes worden net zo makkelijk 3 uur ergens stil gezet omdat ze 6 minuten vertraging haddenquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja die DBshenker trein zat ons goed in de weg. Moesten een half uur wachten omdat ze het gebied niet hadden vrijgegeven op Sloe. Jammer wel
Klopt hahahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:12 schreef greavy het volgende:
[..]
Ach, als goederenmachinist kan het jou toch geen zak boeien? Goederentreintjes worden net zo makkelijk 3 uur ergens stil gezet omdat ze 6 minuten vertraging hadden![]()
* Een goederentrein verliest het recht op zijn pad als hij meer dan 5 minuten vertraging heeft, en komt in het eerstvolgende beschikbare goederenpad. En ja, dat kan best eens 3 uurtjes duren
Ik weet het niet wanneer hij uberhaupt iets upload. Is soms erg wisselend bij hem.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
Trouwens greavy, weet jij waar die foto's van Nico terecht komen die hij maakt ?
Heb op zijn site en zijn Flickr bezocht, maar zag geen foto's van vandaag. Laatste post van hem was van 15 april een filmpje.
Ik hou zijn site wel even in de gaten!quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik weet het niet wanneer hij uberhaupt iets upload. Is soms erg wisselend bij hem.
Maare, ik ga nu echt plat. Net 6 uurtjes hard bikkelen er op zitten.
Thanksquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:22 schreef greavy het volgende:
Nja, ik moet om 10:25 weer te Lombardijen zijn![]()
Suc6 morgen met je treintje
Herhaling is nu bezig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 01:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Shit, ik zou het op "opnemen" zetten, maar vergetenNet thuis van werk (Ja, ik werk weer. Momenteel in Leerdam, waarbij ik de laatste of ÊÊn na laatste trein uit Leerdam heb naar Dordrecht. En dan met de scooter naar huis mag, want geen stopboemel naar Zwijndrecht).
Ik had 'm ook gemist gisteravond, maar om 23:00 was die ook al in de herhalingquote:
Dat klopt. Want Alstom is al het beste.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik had 'm ook gemist gisteravond, maar om 23:00 was die ook al in de herhalingNatgeo heeft blijkbaar niks beters om uit te zenden
Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!quote:
Ook. En Japanse puzzels en Spider Patience en Mahjongg...quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat jullie altijd sudoku's deden op de post!
Want?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:29 schreef sl44 het volgende:
pff wat een dag limburg twee keer afgesneden van de buitenwereld, en hondsbrutale arrogante personeel van de ns.
*Een aanrijding en geen treinverkeer naar roermond.*quote:
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je toch gewoon instappen?
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef sl44 het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, maar het risico dat hij echt alleen naar susteren ging was me iets te groot, maar hij had het gewoon kunnen controleren met een simpel belletje.
Nee dat kon volgens hem niet, er was geen mogelijkheid dat ze zouden doorrijden absoluut onmogelijk bevel is bevel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je degene op het perron en de omroep geloven. Het kan best zijn dat de conducteur na vertrek in de trein wel omgeroepen heeft dat er gewoon doorgereden zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |