quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
En On keldert gelijk naar de krochten onderaan de lijst
1. Gehenna
2. On
RDP nummer 12 is de beatles RDP van Belsenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef robdriessen het volgende:
In random nieuws: Ik heb editie 15 op papier af, nu nog fragmenten knippen en plakkenHoezo voorpret?
Ik ga er ook een maken. Heb een superlijstje van intro's en andere stukjes uit liedjes (al zeg ik het zelf). Nu nog met de muziek-edit-programma's overweg kunnen, zodat ik ook fragmenten kan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef robdriessen het volgende:
In random nieuws: Ik heb editie 15 op papier af, nu nog fragmenten knippen en plakkenHoezo voorpret?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:56 schreef Kadafi het volgende:
ff een tvptje. Hij is fijn, maar vrees als ik de lijst instuur dat ik in de onderste regionen zal beëindigen.
[..]
Ik ga er ook een maken. Heb een superlijstje van intro's en andere stukjes uit liedjes (al zeg ik het zelf). Nu nog met de muziek-edit-programma's overweg kunnen, zodat ik ook fragmenten kan maken.
ik mag niet meer?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zielen en vreugd, hierbij de huidige 'maaklijst'
1. Trashcanman
2. Robdriessen
3. On
4. Kadafi
ja natuurlijk wel oh had je ook gevraagd in dit topic dan zet ik je ertussen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja natuurlijk wel oh had je ook gevraagd in dit topic dan zet ik je ertussen natuurlijk
Was vergeten in het vorige topic het lijstje up te daten, je staat ertussen
Ja dan moet je dat maar niet aankondigenquote:
En het thema is .... Weense Walsen!quote:
Oh nee toch niet allemaal van die puntje van de tong dingenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef robdriessen het volgende:
Ik had goeie zin dit weekend. Mijn versie ligt al klaar. 50 jaar aan oh-verrek-DIE! plaatjes.
Paar inkoppertjes om het gezellig te houden, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh nee toch niet allemaal van die puntje van de tong dingen
Ik wou gewoon een beetje variatie aanbrengen op mijn vorige methode, het is niet zo wereldschokkend hoorquote:
Bijvoorbeeld film sampletjes uit nummersquote:
ohjaquote:Op woensdag 25 april 2012 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld film sampletjes uit nummers
Kan je je op verkijken er zijn mensen die hebben aangegeven dat nummers waarschijnlijk door haar pa zijn gekozen die ze er zelf ingezet heeft, it's all in the familyquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens denk ik niet dat Bosfrollie hem voor mij te makkelijk had kunnen maken, haar vader wel (gok ik zo).
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:36 schreef BosFrollie het volgende:
Goed bezig jongens![]()
Puntjes tot nu toe:
Gehenna - Robdriessen - Berkery 30
Froebelmeister 25
Gambolputty 24
On 19
Kadafi 18
Belsen 9
Ik zou zeggen denk vooral niet te moeilijk.......de meeste artiesten zijn vrij bekend![]()
* tot zover, ik kruip weer onder mijn steen*
KA-CHING!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:08 schreef BosFrollie het volgende:
Gehenna, je schietgebedje heeft geholpen...
Jullie houden het wel spannend![]()
Gehenna 42
n00biedoobiedoo 40
Robdriessen - Berkery 30
Froebelmeister 25
Gambolputty 24
On 19
Kadafi 18
Belsen 9
Nee hoor de valsgespeelde nummers heeft MyTiredFeet niet ingediend, de tien punten zijn goed geraden... ze zijn trouwens niet allemaal door Pa Bosfrollie bedacht die nummersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:57 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]![]()
Zal ik voor straf dan ook maar een keer een raad-de-plaat in elkaar zetten?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:57 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]![]()
Zal ik voor straf dan ook maar een keer een raad-de-plaat in elkaar zetten?
Ohja volgende week woensdag, my badquote:
Ik win, ik win!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Darkestrah 13 (Maar met dubbele punten en backstreetboyshirtbonus staat hij eigenlijk bovenaan)
Alleen maar james last?quote:
Snel last.fm aanzettenquote:
quote:
Ik zal hem wel even whatsappenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef robdriessen het volgende:
Hebben we al iets vernomen van TCM over aflevering 14? Mocht hij zijn RdP nog even uit willen stellen, dan heb ik de mijne paraat staan.
Met mijn 2 centen erbij zitten we al op 4quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Moeten we het trouwens nog hebben over de lengte van elke editie? Is de huidige duur van 3 weken goed? Persoonlijk lijkt 2 weken mij lang genoeg, je ziet voornamelijk activiteit in de eerste paar dagen en in de laatste twee dagen voor de deadlineMaar goed, dat zijn mijn twee centen.
ja mijn vriendin was ook voor 2 weken, ik heb er 3 weken van gemaakt het leek me wat kort... maar de inzendingen komen toch vooral de 1ste en de laatste week binnen, 2 weken is dus voldoende, en er is ook redelijk wat animo om lijsten te maken dus ik denk dat 2 weken wel goed is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Moeten we het trouwens nog hebben over de lengte van elke editie? Is de huidige duur van 3 weken goed? Persoonlijk lijkt 2 weken mij lang genoeg, je ziet voornamelijk activiteit in de eerste paar dagen en in de laatste twee dagen voor de deadlineMaar goed, dat zijn mijn twee centen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef On het volgende:
O god. Ik zie net dat ik Telepopmusik op het verkeerde nummer had gezet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar heb je wel gewoon de punten voor
krèk wat ik had.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef ranja het volgende:
en ik wíst dat ik nr. 33 in de kast had staan... nooit opgekomen.
Dat is een middenstuk...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Get ready for this-begin ken ik trouwens ook helemaal niet, welke versie is dat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het zijn natuurlijk ook niet altijd intro's het is raad de plaat en niet persee raad de intro
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet mijn stelling aanpassen tot de edities waarbij ik meer dan de helft herkende, inderdaad
Ik ging ervanuit in de meeste gevallen.
Maar vaak ken je toch ook gewoon een heel nummerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik zou me ongemakkelijk voelen als ik ze elke keer zou winnen, dit is prima.
Maar ik moet dus duidelijk af van het idee dat het allemaal intro's zijn, want Windowlicker had ik dus ook niet herkend, terwijl ik die toch tig keer gedraaid heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosbeetle, Bosfrollie & Henkus bedankt
[ Bericht 1% gewijzigd door Gehenna op 10-05-2012 08:29:16 ]Robert Moog died for our synths
*fixedquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
quote:
Bedankt Bosfrollie!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
Ik laat dit deel trouwens nog wel even openje was erg snel robd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |