quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet mijn stelling aanpassen tot de edities waarbij ik meer dan de helft herkende, inderdaad
Ik ging ervanuit in de meeste gevallen.
Maar vaak ken je toch ook gewoon een heel nummerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik zou me ongemakkelijk voelen als ik ze elke keer zou winnen, dit is prima.
Maar ik moet dus duidelijk af van het idee dat het allemaal intro's zijn, want Windowlicker had ik dus ook niet herkend, terwijl ik die toch tig keer gedraaid heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosbeetle, Bosfrollie & Henkus bedankt
[ Bericht 1% gewijzigd door Gehenna op 10-05-2012 08:29:16 ]Robert Moog died for our synths
*fixedquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
quote:
Bedankt Bosfrollie!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
Ik laat dit deel trouwens nog wel even openje was erg snel robd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |