Met mijn 2 centen erbij zitten we al op 4quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Moeten we het trouwens nog hebben over de lengte van elke editie? Is de huidige duur van 3 weken goed? Persoonlijk lijkt 2 weken mij lang genoeg, je ziet voornamelijk activiteit in de eerste paar dagen en in de laatste twee dagen voor de deadlineMaar goed, dat zijn mijn twee centen.
ja mijn vriendin was ook voor 2 weken, ik heb er 3 weken van gemaakt het leek me wat kort... maar de inzendingen komen toch vooral de 1ste en de laatste week binnen, 2 weken is dus voldoende, en er is ook redelijk wat animo om lijsten te maken dus ik denk dat 2 weken wel goed is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef robdriessen het volgende:
Moeten we het trouwens nog hebben over de lengte van elke editie? Is de huidige duur van 3 weken goed? Persoonlijk lijkt 2 weken mij lang genoeg, je ziet voornamelijk activiteit in de eerste paar dagen en in de laatste twee dagen voor de deadlineMaar goed, dat zijn mijn twee centen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:02 schreef On het volgende:
O god. Ik zie net dat ik Telepopmusik op het verkeerde nummer had gezet.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar heb je wel gewoon de punten voor
krèk wat ik had.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:58 schreef ranja het volgende:
en ik wíst dat ik nr. 33 in de kast had staan... nooit opgekomen.
Dat is een middenstuk...quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Get ready for this-begin ken ik trouwens ook helemaal niet, welke versie is dat?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het zijn natuurlijk ook niet altijd intro's het is raad de plaat en niet persee raad de intro
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet mijn stelling aanpassen tot de edities waarbij ik meer dan de helft herkende, inderdaad
Ik ging ervanuit in de meeste gevallen.
Maar vaak ken je toch ook gewoon een heel nummerquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik zou me ongemakkelijk voelen als ik ze elke keer zou winnen, dit is prima.
Maar ik moet dus duidelijk af van het idee dat het allemaal intro's zijn, want Windowlicker had ik dus ook niet herkend, terwijl ik die toch tig keer gedraaid heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosbeetle, Bosfrollie & Henkus bedankt
[ Bericht 1% gewijzigd door Gehenna op 10-05-2012 08:29:16 ]Robert Moog died for our synths
*fixedquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
quote:
Bedankt Bosfrollie!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel veel aan deze raad de plaat gedaan hè dus bedankjes kunnen richting bosfrollie
Ik laat dit deel trouwens nog wel even openje was erg snel robd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |