Gewoon trainen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Warsaw het volgende:
Hoe precies komt het met de uren tussen mijn SL trainingen? Ik heb maandag om 9 uur savonds getraint, en wil morgen in de middag/namiddag gaan. Kan dat of moet ik die 48 uur echt precies aanhouden?
die moet je inderdaad niet een stelletje vieze ecto's noemen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Snakey het volgende:
Rond deze tijd wilje niet in de gym zijn hier volgens mij. Dan traint de Guardia Sivil met een man of 30...
Haha, zijn wrede lui inderdaad. Heb een keer gezien dat ze een dronken kerel die iets te rebellieus was een steegje in trokken en zonder hem eruit kwamen. Hij kwam er een paar minuten later zeer bebloed uitgekropen. Was wild om te zien, en volgens mij niet geheel legaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Snakey het volgende:
Rond deze tijd wilje niet in de gym zijn hier volgens mij. Dan traint de Guardia Sivil met een man of 30...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
die moet je inderdaad niet een stelletje vieze ecto's noemen...
Is het normaal dat ik zeer agressief wordt van de manier waar hij op praat ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef 16meter het volgende:
Kunnen we hier ook wel gebruiken.
Wie heeft deze testosteronverhogende shake trouwens al geprobeerd?
Klinkt best goed. En die buffe baas zal toch wel weten waar hij het over heeft?
[ afbeelding ]
Ben vroeger wel eens van mijn bed gelicht door die fuckers in Salou.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Haha, zijn wrede lui inderdaad. Heb een keer gezien dat ze een dronken kerel die iets te rebellieus was een steegje in trokken en zonder hem eruit kwamen. Hij kwam er een paar minuten later zeer bebloed uitgekropen. Was wild om te zien, en volgens mij niet geheel legaal.
Nope, heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:49 schreef Weissman het volgende:
Is het normaal dat ik zeer agressief wordt van de manier waar hij op praat ?
ik gebruik ook jefit. hou alleen werksets bij. warm up doe ik op gevoel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind zelf een de free form notitieblokjes makkelijker.
Related:
Heb gister jefit geprobeerd, maar tis lastig om een set toe te voegen. Ik moet nu van te voren m'n warm up sets toevoegen. Vond niet dat je dat makkelijk in de app tijdens je sets kon aanpassen.
Ik isoleer mijn biceps ook niet. En verder wat Zith zei: als je progessief belast denk ik dat je basis goed genoeg is. Het is niet verkeerd om extra abs werk te doen, als je maar wel genoeg herstelt om de volgende training af te leggen op hoger niveau. Ik denk dat je core van alle compounds al veel tijd nodig heeft om te herstellen, moet je na gaan met daar overheen nog eens isolatiewerk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:01 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad geclaimed, en dat is ook een beetje mijn uitgangspunt. Anderzijds, waarom zou je biceps isolatie moeten doen? Biceps zijn een minder functionele groep dan abs (+ obliques etc en de rest van de spieren die je core opmaken), maar die isoleer je ook.
Abs versterking = sterkere core = solidere basis voor compounds.
Want?quote:
Dat moet Zeta zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Dalliance het volgende:
Dat filmpje met die shake en dan die comment er bij op YouTube
Gewoon op hun bek slaan met je prothese. Dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Volgende week staan ze weer met mitrailleurs langs de weg. Geen grappen met die gasten.
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:12 schreef seto het volgende:
In de comments bij een ander filmpje:
[ afbeelding ]
Dat is die Ralph dus
Haha ralphiequote:Op dinsdag 17 april 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
nej jonge feite bestaan tog ook nie dat moete jullie tog wete
Jefit is wel echt een fijne app voor als je net begint of je een nieuwe oefening gaat uitproberen, om nog even te kijken hoe de oefening gaat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind zelf een de free form notitieblokjes makkelijker.
Related:
Heb gister jefit geprobeerd, maar tis lastig om een set toe te voegen. Ik moet nu van te voren m'n warm up sets toevoegen. Vond niet dat je dat makkelijk in de app tijdens je sets kon aanpassen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:43 schreef mtchel112 het volgende:
Morgen voor school trainen, lekker opgepomt in de wiskunde les zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?
Kut man, WiFi is cataboolquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef 16meter het volgende:
Kunnen we hier ook wel gebruiken.
Wie heeft deze testosteronverhogende shake trouwens al geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 18-04-2012 08:00:35 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Goed linkje wel, thanksquote:Op woensdag 18 april 2012 07:31 schreef rapelsen het volgende:
Misschien interressant voor mensen die IF overwegen:
http://www.marksdailyappl(...)a-method/#more-28762
er zijn zoveel dingen om te melden, dus in geen bijzondere volgorde:quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik isoleer mijn biceps ook niet. En verder wat Zith zei: als je progessief belast denk ik dat je basis goed genoeg is. Het is niet verkeerd om extra abs werk te doen, als je maar wel genoeg herstelt om de volgende training af te leggen op hoger niveau. Ik denk dat je core van alle compounds al veel tijd nodig heeft om te herstellen, moet je na gaan met daar overheen nog eens isolatiewerk.
[..]
Want?
Ben het met je eens en zat misschien te veel te denken aan de standaard crunches en waarom die (duidelijk) niet helpen bij compounds. Ik weet van Dave Tate bijv. dat hij 1x per week zn abs traint met de pulldown, met lage rep range.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen om te melden, dus in geen bijzondere volgorde:
1) train jij je triceps alleen statisch?
2) je erector spinae bewegen tijdens een deadlift (wel, ook?), tot wel 10 cm verlengen zij tijdens de beweging. Dit geldt dus ook voor powercleans, rdl, etc. De antagonist (tegenhanger, dus je abs), wil je dan toch niet tekort doen door die alleen statisch te trainen?
3) een groot gedeelte van je load van bij een squat of dl (denk muv een FS), wordt gedragen via de basis van je lijf; voor je UB is dat je ruggegraat en dus omliggende spieren. Je pens wordt dus niet optimaal getraind zo.
4) Ik vind rippetoe een echte baas, maar ook hij zit er wel eens naast. Qua behaalde resultaten ga ik liever af op Wendler of op Tate, om maar eens 'n enkeling te noemen.
5) Bij elke andere sport buiten de gym / weg vd gewichten zijn je abbs een gewoon onderdeel van je lichaam; ze bewegen. Het doel mag dan wel nog steeds het doorgeven van kracht / stabiliseren van je romp zijn, dat doen ze in allerhande houdingen. Dan kan je toch niet alleen de rechte houding van bijv een squat trainen?
6) Ik denk dat abbzz training deels een slechte rep heeft bij sommige vanwege de eindeloze en verkeerd uitgevoerde crunches, alsmede vaak uitgevoerd door beach b0is.
7) algemeen; hoe maak je spieren sterker? Dat kan door drie zaken, eccentrische bewegingen, concentrische bewegingen en statische houdingen. Waarom alleen de derde pakken, en dan ook nog in een beperkte vorm?
Als je de rest exact hetzelfde houdt (wel gewoon doortrainen) zul je op trainingsdagen 100-200 kcal minder verbruiken. Als je Pietje Precies bent kun je dus *iets* minder eten tijdens een deload week.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:38 schreef star_gazer het volgende:
Wat bevelen jullie aan in een deload week qua voeding (bulk)? Gewoon doorbunkeren of op onderhoud eten? Wild deze week nog even tegen mijn plateau aanknallen, maar volgende week toch even kalm aan.
Hij doet 440 lb op 19 jarige leeftijdquote:The current record holder is Behdad Salimi of Iran, who snatched 472 lb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |