Ik denk anders dat de oude Grieken (spartaaaaa!) er ook wat van konden. Mooie chest heeft deze knakker trouwensquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eugene wordt als eerste bodybuilder gezien.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bodybuilding
Ik zou haar niet mn bed uit schoppen maar die mannenarmen vind ik beetje viesquote:Op donderdag 19 april 2012 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja dan worden ze bulky en dat willen ze niet.
Maar kom op, dit is toch lekker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gaar artikelquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)round-the-world.html
Komop manquote:50. Be A Gamer
The popular and very active video game Dance Dance Revolution can provide a great workout, according to researchers from the University of Wisconsin, La Crosse.
They reported that adult subjects burned as many as 10 calories per minute playing the game, which is equivalent to a good run.
Ik wou dat ik mannenarmen hadquote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mn bed uit schoppen maar die mannenarmen vind ik beetje vies
Je zit boven onderhoud dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme, ben nu al 2 maanden aan het proberen vet te verbranden. Onderhoud 2600+-, zit dagelijks rond de 1900/2000/2100, en dan fiets ik nog 2x in de week 500kcal per keer weg, en dan 2x krachttraining,en 30minuten rennen na de krachttraining. Kijk ik gister op de weegschaal, ben ik zelf een halve kilo bijgekomen.![]()
Vorig jaar mei begonnen met krachttraining, 74 kilo, tot 2 maanden geleden. Nu weeg ik 78 kilo. Maar eraf, niks![]()
Zou de oorzaak hiervan zijn dat ik anti-depressiva slik? of eet ik te weinig? Met 2000kcal per dag voel ik me ook klote vaak,en heb altijd honger,vooral savonds.
Probeerde net bij Wikipedia die foto te vervangen door die van Zyzz, maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 00:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de oude Grieken (spartaaaaa!) er ook wat van konden. Mooie chest heeft deze knakker trouwens
Volgens mij ben je overtraind; zo'n deprimerende houding tov een getrainde chick is echt niet gezond. Mannenarmen... *hier stond een janksmiley als ik de code ervan wist*quote:Op donderdag 19 april 2012 00:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou haar niet mn bed uit schoppen maar die mannenarmen vind ik beetje vies
Ah daarom dusquote:Op donderdag 19 april 2012 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een gaar artikel.
[..]
Komop man
Volgens mij moet je een account hebben en ingelogd zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Probeerde net bij Wikipedia die foto te vervangen door die van Zyzz, maar dat lukt dus niet.
Weet toch zeker dat die vroeger gewoon kon.
Brinta, elke ochtend een grote soepkom, altijd. En twee gekookte eieren.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Pfff, weinig slaap deze week. Iedere dag vroeg op en ik eet ook te weinig. Net weer te laat uit bed waardoor ik alleen wat water met twee scheppen Whey kon nuttigen
Ik ben geen 25kg gegroeid door niks te eten 's ochtends.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:12 schreef kidkash19 het volgende:
Of gewoon niks
Geen gezeur met haasten ook, Groot glas water en wat visolie
Dat. Ik giet er altijd een shake in direct na het opstaan en maak van de gelegenheid gebruik om ook direct een capsule visolie, een capsule ginseng en een vitaminepil naar binnen te gooien. Vervolgens op het werk een sloot brinta en een appel of banaan en ik zit weer geramd (tot een uur of 11:00quote:Op donderdag 19 april 2012 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben geen 25kg gegroeid door niks te eten 's ochtends.
Dat werkt gewoon niet voor iedereen.
Dat valt reuze mee, ik heb mn hele leven niks anders gedaan als goed ontbijten. Ben nu 2 maanden bezig met IF en echt ik voel me beter dan ervoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben geen 25kg gegroeid door niks te eten 's ochtends.
Echt serieus als ik dat doe ga ik voor 9:00 van m'n graad.
Ik vind het fijn dat het werkt voor je absoluut. Maar het werkt gewoon niet voor iedereen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik heb mn hele leven niks anders gedaan als goed ontbijten. Ben nu 2 maanden bezig met IF en echt ik voel me beter dan ervoor.
Geen hongergevoel niks. Blijf op ongeveer op hetzelfde gewicht alleen mn vet% gaat langzaam omlaag
Dit is eigenlijk wel een goed idee; ik zit momenteel op 10 plakken brood per dag en wordt er een beetje gek van eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wheyshake en havermout met volle melk. Direct 900kcal als ontbijt.
Ik werd ook gek van brood inderdaad. Doe nu altijd 50gr havermout in een halve liter melk en dat een stuk of 3 keer per dag. Veel makkelijker weg te krijgen dan brood en havermout heeft 60gr koolhydraten per 100gram.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:33 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een goed idee; ik zit momenteel op 10 plakken brood per dag en wordt er een beetje gek van eigenlijk.
iets meer melk, wat havermout en een scoop whey voor die extra proteine.
Eigen brood bakken. Sneeen zijn 2x zwaarder dan bakkers brood, je kan er alles in stoppen wat je wilt, en dan gewoon 200gram kipfile en een beetje kaas over 8 boterhammen heen verdelen.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik werd ook gek van brood inderdaad. Doe nu altijd 50gr havermout in een halve liter melk en dat een stuk of 3 keer per dag. Veel makkelijker weg te krijgen dan brood en havermout heeft 60gr koolhydraten per 100gram.
build big traps > aquire strong deadlift, disregard shrugsquote:Op donderdag 19 april 2012 03:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mannenarmen had
Begin trouwens een beetje resultaat te zien in m'n traps. Ze zijn nog steeds ernstig klein, maar de BB shrugs lijken hun werk zachtjes aan te gaan doen.
Eens.quote:Op donderdag 19 april 2012 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben geen 25 22kg gegroeid door niks te eten 's ochtends.
Echt serieus als ik dat doe ga ik voor 9:00 van m'n graad, staan m'n spieren helemaal leeg, en kom ik nooit aan m'n 4000kcal per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |