Dus bij jou hebben ze het niet zo op feiten?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:22 schreef Zith het volgende:
oh shit die kerel heeft aan mijn universiteit gestudeerd
Waarschijnlijk onderschat je het aantal calorieën dat je eet en overschat je het aantal calorieën dat je met sport verbrandt. Het kan ook water zijn trouwens.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme, ben nu al 2 maanden aan het proberen vet te verbranden. Onderhoud 2600+-, zit dagelijks rond de 1900/2000/2100, en dan fiets ik nog 2x in de week 500kcal per keer weg, en dan 2x krachttraining,en 30minuten rennen na de krachttraining. Kijk ik gister op de weegschaal, ben ik zelf een halve kilo bijgekomen.![]()
Vorig jaar mei begonnen met krachttraining, 74 kilo, tot 2 maanden geleden. Nu weeg ik 78 kilo. Maar eraf, niks![]()
Zou de oorzaak hiervan zijn dat ik anti-depressiva slik? of eet ik te weinig? Met 2000kcal per dag voel ik me ook klote vaak,en heb altijd honger,vooral savonds.
Nou, hij zegt dat hij net nergens mee eens was dus ik denk dat dit een goed teken isquote:Op woensdag 18 april 2012 21:26 schreef seto het volgende:
[..]
Dus bij jou hebben ze het niet zo op feiten?
Vul ieder dag in op caloriechecker.nl ,en dan zit ik altijd wel goed. Echter, als ik dagelijks ga cardio'n, zeg 45minuten,en ik laat de krachttraining even een tijdje weg. Ga ik dan niet al mijn spiermassa kwijtraken dat ik het laatste jaar heb opgebouwd?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:27 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onderschat je het aantal calorieën dat je eet en overschat je het aantal calorieën dat je met sport verbrandt. Het kan ook water zijn trouwens.
Niet alles, maar je verliest zeker weten spieren omdat je de stimulus weghaalt die je spieren nodig hebben om te blijven zoals ze zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:34 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Vul ieder dag in op caloriechecker.nl ,en dan zit ik altijd wel goed. Echter, als ik dagelijks ga cardio'n, zeg 45minuten,en ik laat de krachttraining even een tijdje weg. Ga ik dan niet al mijn spiermassa kwijtraken dat ik het laatste jaar heb opgebouwd?
ik deed het vroeger altijd met een vetmeter, die zijn nu uitverkocht?quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme, ben nu al 2 maanden aan het proberen vet te verbranden. Onderhoud 2600+-, zit dagelijks rond de 1900/2000/2100, en dan fiets ik nog 2x in de week 500kcal per keer weg, en dan 2x krachttraining,en 30minuten rennen na de krachttraining. Kijk ik gister op de weegschaal, ben ik zelf een halve kilo bijgekomen.![]()
Vorig jaar mei begonnen met krachttraining, 74 kilo, tot 2 maanden geleden. Nu weeg ik 78 kilo. Maar eraf, niks![]()
Zou de oorzaak hiervan zijn dat ik anti-depressiva slik? of eet ik te weinig? Met 2000kcal per dag voel ik me ook klote vaak,en heb altijd honger,vooral savonds.
Gewicht zegt niks over je vet%, heb je dat gemeten? Ik weeg ook weer 10kg meer dan in de zomer, maar merk aan m'n kleding dat het de goede kant op gaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
Godverdomme, ben nu al 2 maanden aan het proberen vet te verbranden.
Hoezo is dat beter?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ben sinds twee maanden ook aan het trainen en lees hier al een tijdje mee. Nu kreeg ik zojuist na het squatten van iemand de tip om een handdoek om de bar te doenomdat ik anders m'n nekwervels beschadig en een hernia kan oplopen.
Naar aanleiding hiervan toch eens gaan zoeken naar correcte vorm van de bar plaatsen en ik heb de bar dus zoals positie 1 in dit filmpje, maar het is dus beter om positie 3 = lowbar te gebruiken?
Bij mijn sportschool gaat dat via zo'n weegschaal, maar iedereen zegt dat dat niet nauwkeurig is.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik deed het vroeger altijd met een vetmeter, die zijn nu uitverkocht?
Dat werkt idd niet. Een snelle google zal je helpen. 6,95 heb je zon ding binnen 2 dagen in huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:30 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool gaat dat via zo'n weegschaal, maar iedereen zegt dat dat niet nauwkeurig is.
Bij de sportschool hebben ze wel duurdere waarschijnlijk. Maar als je je progressie wit meten is het wel makkelijk. Steeds op dat ding en opschrijven, of as er bonnetjes uitkomen die bewaren.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat werkt idd niet. Een snelle google zal je helpen. 6,95 heb je zon ding binnen 2 dagen in huis.
Het hangt er helemaal van af wat je precies wilt met je squat. WIl je zo zwaar mogelijk squatten dan lukt dat beter met low-bar. Maar low-bar is daarom ook veel belastender voor je gehele lichaam en als je een split doet wil je misschien wel wat meer de quads targetten.quote:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, vroeg me af waarom hij dacht dat low bar beter was.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal van af wat je precies wilt met je squat. WIl je zo zwaar mogelijk squatten dan lukt dat beter met low-bar. Maar low-bar is daarom ook veel belastender voor je gehele lichaam en als je een split doet wil je misschien wel wat meer de quads targetten.
Ik neem ook aan dat de ene lichaamsbouw wat beter voor de ene squat is dan de andere.
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 18 april 2012 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat werkt idd niet. Een snelle google zal je helpen. 6,95 heb je zon ding binnen 2 dagen in huis.
Beter bedoelde ik eigenlijk zwaarder mee, niet echt goede woordkeuze... Maar ga volgende keer dus eens low-bar proberen.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:54 schreef seto het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, vroeg me af waarom hij dacht dat low bar beter was.
http://www.simplyshredded(...)round-the-world.htmlquote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
low bar krijg je wel meer druk op je onderrug omdat het meer een good mornings idee krijgt.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter bedoelde ik eigenlijk zwaarder mee, niet echt goede woordkeuze... Maar ga volgende keer dus eens low-bar proberen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)round-the-world.html
Inderdaad, maarja dan worden ze bulky en dat willen ze nietquote:Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef CarbonC het volgende:
Vandaag weer een vrouw gezien die fatsoenlijk aan krachttraining deed. Echt zo jammer dat niet veel meer vrouwen dat doen: de meeste KT-ende vrouwen hebben een lekker lijf, IMHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |