Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

anderhalf uur vanaf Amsterdamquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso zaterdag naar het vondelparkwaar we elkaar 5 jaar geleden hebben ontmoet
en dat het vanaf A'dam nog anderhalf uur rijden is naar het hotel
En dat we nog even lekker uit eten gaan en verdergeeeeeeeeen idee
quote:
Nahja niet waar het hotel isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah.. weet je al welke provincie??
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso zaterdag naar het vondelparkwaar we elkaar 5 jaar geleden hebben ontmoet en dat het vanaf A'dam nog anderhalf uur rijden is naar het hotel
En dat we nog even lekker uit eten gaan en verdergeeeeeeeeen idee
pipoquote:
quote:
quote:
2 Kapiteins is teveel voor deze wereldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik mezelf toch eens zou kunnen klonen
ik wou dat gewoon ooit eens zeggenquote:
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie gaan naar zeeland!![]()
ohnaa.. het was in het noorden he?![]()
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
ben ik weer....
ik dacht dat ik snel was, maar dit is lightspeed hiero
bongquote:
of den haagquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anderhalf uur vanaf Amsterdam![]()
dan ben je bij ons![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwen
vandaag welquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
ben ik weer....
ik dacht dat ik snel was, maar dit is lightspeed hiero
quote:
quote:
ik ben process manager/engineerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?
vanaf het vondelpark naar een hotel wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das geen anderhalf uur van a'dam toch ?
LOLquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwen
Heul niet! KG is een geweldige en vooral lieve jongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 Kapiteins is teveel voor deze wereld
dat zegt ie om het voor jou moeilijk te makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg quotesletje het was niet echt ZUIDELIJK
dat ben ik ook..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Heul niet! KG is een geweldige en vooral lieve jongen
Lopend zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanaf het vondelpark naar een hotel wel hoor
Ik overnacht toch niet bij jullie he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zegt ie om het voor jou moeilijk te maken
Ja, ik en mn ego zijn ook contentquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat ben ik ook..
tegenwoordig laten ze dat ook iedere gek doen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lopend zeker
[..]
Ik overnacht toch niet bij jullie he?
Boefjequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zou dat verre van tof vinden eigenlijk
Als het deze zomer geen 30 graden gaat worden na vorige baggerzomer ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb echt een bleh gevoel, sinds afgelopen juni zit ik te wachten op zomers weer en wat hebben we sindsdien veel herfstachtig weer. Ik ben binnen zitten zat, ik wil een zonnetje en temperaturen boven de 20 graden. Het is fucking 8 graden.
www.klm.nlquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb echt een bleh gevoel, sinds afgelopen juni zit ik te wachten op zomers weer en wat hebben we sindsdien veel herfstachtig weer. Ik ben binnen zitten zat, ik wil een zonnetje en temperaturen boven de 20 graden. Het is fucking 8 graden.
Transavia niet goed genoeg ofzo?quote:
Liefjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
blegh![]()
dadelijk de boekhouding doen
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?quote:
quote:
geef nou maar toequote:
daar moet ik as vrijdag al inquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Transavia niet goed genoeg ofzo?
Die vliegende caravans?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Transavia niet goed genoeg ofzo?
ik begin je ambetant te vindenquote:
Naast de directiewerkzaamheden bedoel je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?
quote:
en koffiedrinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Naast de directiewerkzaamheden bedoel je?
quote:
Yuki verhoogt gewoon de premiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef Erkannn het volgende:
sommige mensen hebben het te goed zo te zien
Kom het maar goedmakenquote:
Dank je...daar ga ik ook voor. Onprettige Erkannnquote:
Are you sure? Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?
tsja.. ik ga met 2 minder vermogende medelanders op vakantie.. wij passen ons wel aan hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wat doe je! Wie doet jou dat aan dan? En waarom laat je dat toe?
yukiquote:
kom maar op.. smijt maar met wat termenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Are you sure? Wil je het echt weten?
Ah even een weekje onder het plebsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. ik ga met 2 minder vermogende medelanders op vakantie.. wij passen ons wel aan hoor( 1 week per jaar
)
take it or leave it..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef trigt013 het volgende:
zou je dat echt mijn twee kleine kiddos aandoen, uren op een te druk vliegveld om daarna uren in een vliegtuig te zitten.
Ik vind het maar zielig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah even een weekje onder het plebs
Is ook goedquote:
dat is beterquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Barreltje het volgende:
weet ik ook weer hoe het is aan de andere kant van Modaal[/sub]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is ook goedZo weet je wat er in die sociale laag zoal leeft
een ras kakker??quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over plebs gesproken, ik krijg vanavond een raskraker op bezoekOok gezellig
Geef hem een zak walnoten danquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over plebs gesproken, ik krijg vanavond een raskraker op bezoekOok gezellig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
Ik analyseer processen, richt ze in daar waar nodig en beheer ze vervolgens. Het gaat met name om material management, sales and distribution en logistics en dan met name om de processen die raakvlakken hebben met R/3 4.7 (binnenkort 6.0 ECC). Daarnaast begeleid ik projecten en coordineer ik het key-user team wat ong. uit 8 personen bestaat. Ook participeer ik in projecten of wijziging cq verbeter trajecten om de vertaalslag van business requirements naar R/3 4.7 specificaties of functionaliteiten (maw een brugfunctie; functional designs maken). Ik hou me ook bezig met UVT's voor het testen en aandragen van andere oplossingen buiten R/3.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kom maar op.. smijt maar met wat termen
k-r-a-k-e-rquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
Nee, niet Wokquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
In jouw beleving: Langharig, werkschuw, links tuig.
dat is waarquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn idee van romantisch
juist..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik analyseer processen, richt ze in daar waar nodig en beheer ze vervolgens. Het gaat met name om material management, sales and distribution en logistics en dan met name om de processen die raakvlakken hebben met R/3 4.7 (binnenkort 6.0 ECC). Daarnaast begeleid ik projecten en coordineer ik het key-user team wat ong. uit 8 personen bestaat. Ook participeer ik in projecten of wijziging cq verbeter trajecten om de vertaalslag van business requirements naar R/3 4.7 specificaties of functionaliteiten (maw een brugfunctie; functional designs maken). Ik hou me ook bezig met UVT's voor het testen en aandragen van andere oplossingen buiten R/3.
Hopelijk is dit duidelijk genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben geen krakerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, niet WokDat zeg ik net.
ik las verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist..
een of andere management klojo dusNee, totaal niet dus hahahahaha.....het management fungeert meestal als stakeholders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Gravitation is not responsible for people falling in love."
wat heb je gestudeerd dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, totaal niet dus hahahahaha.....het management fungeert meestal als stakeholders.
Dus jij bent kortharig, werkschuw, links tuigquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen kraker.
Mijn haar is vorige week nog kortgeknipt namelijk.
Mijn studie sluit niet aan op mijn functie. Ik heb MER gedaan om econoom te worden, maar voor deze functie is bestuurskunde of hoger informatica vereist.quote:
[..]
ik las verkeerd
zo een hand ophoudende boom knuffelaar![]()
quote:
You just made my pointquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mijn studie sluit niet aan op mijn functie. Ik heb MER gedaan om econoom te worden, maar voor deze functie is bestuurskunde of hoger informatica vereist.
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij bent kortharig, werkschuw, links tuig?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die van mij zorgt al 10 jaar voor kinderen met een geestelijke beperking, dus dat is wel een uitzondering
[..]![]()
Ik heb hem al doorgezaagd hoor, die arme jongen had het al niet meer
Soort van ontgroeningquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
hij weet helemaal niks van techniek..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
en ik doe het nog heeeeel lief toch??quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Exact.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij weet helemaal niks van techniek..
en noemt zich wel engineer![]()
![]()
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij weet helemaal niks van techniek..
en noemt zich wel engineer![]()
![]()
Percee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?
Learn English Barreltje ;-) want je hebt er niet veel van begrepen
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werkenquote:
Vroegah..quote:
Uh het kan nog veel gekkerderquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha
het wordt steeds gekker hier
Aen den hooghsten boom. Met peck ende veeren!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gaan we dan eindelijk weer een keer iemand opknopen
@ KSCquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?
Learn English Barreltje ;-) want je hebt er niet veel van begrepen
Fout:quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werken
Gaarnequote:
Ik heb zelf een heel spoorwegnetwerk aangelegd, dus ik ben ook engineerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werken
Wikipedia als bron opvoerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Fout:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingenieur
....en organisatorische problemen op te lossen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTA: Originele taal- en spelfouten op FOK! #60.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Aen den hooghsten boom. Met peck ende veeren!
Waarom vraag je dat?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat ook een pakje boter kopen
* LovelyLady is nu engineer
If you did not do the math.. get out of the kitchenquote:Het duidt hiermee aan dat iemand in Nederland een technische of toegepast natuurwetenschappelijke opleiding heeft voltooid aan een technisch onderwijs instituut (Technische Universiteit (TU), de Wageningen Universiteit (WU), de opleiding Technische Informatica van de Open Universiteit (OU), een aantal technische opleidingen aan de Rijksuniversiteit Groningen, de polytechnische faculteit van een Hogeschool.
Universitair geschoolde ingenieurs voeren de titel ir., Hogeschool-ingenieurs daarentegen de afkorting ing.
Ik engineer opleidingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heel spoorwegnetwerk aangelegd, dus ik ben ook engineer.
Ik heb 2 kinderen gebaardquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon productiewerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen gebaard
* LovelyLady is engineer
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen gebaard
* LovelyLady is engineer
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.
Geslaagd dus.
Als ze het op de sociale werkplaats ook doen telt het niet als ingenieurswerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt ook heel wat bij kijken hoor
KIquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaan...
Juristquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
nou is die jurist ook ineens een engineer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.
Geslaagd dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt ook heel wat bij kijken hoor
ik was vroegah ook lector..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik benoem mezelf hierbij ook even tot professor en lector, die zijn niet beschermd
[..]
juist..
een of andere management klojo dusik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tegenwoordig knippen ze niet meer toch? Scheuren schijnt beter te helen hoorde ikquote:
-weg-quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Erkannn het volgende:
Ben vergeten erbij te zetten dat ik wekelijks ook trainingen geef.
terecht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Die bouwkraan moest toch worden opgebouwd, daar kan dus wat handwerk bij zijn komen kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaan...
doet mijn die hantlijding eensch?quote:
mosterd.. maaltijd..quote:
quote:
Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Erkannn het volgende:
mensen die ing. nog voor de naam gebruiken -> LOL
arme ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk is![]()
Oftewel mensen met tijd voor 200+ posts per dag en geen sociaal leven blijkbaar
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk is![]()
Oftewel mensen met tijd voor 200+ posts per dag en geen sociaal leven blijkbaar
waar ligt dat ??quote:
Wanneer komt Miljonair nou weer eens langs. Ik kan wel een zakcentje gebruiken.quote:
Neequote:
Had je mn post gister nog gezien? Gisteren heb ik Badugi gespeeldquote:
Du hebt mich geroefen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wanneer komt Miljonair nou weer eens langs. Ik kan wel een zakcentje gebruiken.
ga je nu stoer praten?quote:
ik zit er nog niet eens inquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik trek me terug tot dat deze kloon-invasie voorbij is.![]()
![]()
Donder op, ik bedoel de KSC Miljonairquote:
Niet van mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Salade miljonair?
KG hoeveel klonen heb jij in vredesnaam?
Kom maar DM-en schatjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik trek me terug tot dat deze kloon-invasie voorbij is.![]()
![]()
hee inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Maarreh.... Je gaat me niet vertellen dat je FOK! 'gevonden' hebt op google en dat je een account aanmaakt en binnen 2 dagen bijna 300+ posts hebt...
You ain't foolin' me
en in deze SC komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Maarreh.... Je gaat me niet vertellen dat je FOK! 'gevonden' hebt op google en dat je een account aanmaakt en binnen 2 dagen bijna 300+ posts hebt...
You ain't foolin' me
ben ik een "kloon"?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
You ain't foolin' me
Jij bent hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?
ja. fakerd.quote:
nee, ik kom net binnen, ik wa smet min lief, visjes kijken en kopen en spulletjens vd knagers, wat is er ad hand?quote:
zich forum junk noemen terwijl hij vandaag pas fok ondekt heeft HET GROOTSTE FORUM VAN NEDERLANDquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
ik ben gewoon een forumjunk...nothing more
Goed zelfbeeld heb je danquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
quote:
Ja dat kan je nou wel zeggen maar IEDEREEN is verdachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik kom net binnen, ik wa smet min lief, visjes kijken en kopen en spulletjens vd knagers, wat is er ad hand?
En onder welke naam postte je eerst?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
hahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zich forum junk noemen terwijl hij vandaag pas fok ondekt heeft HET GROOTSTE FORUM VAN NEDERLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Praat gewoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Erkannn het volgende:
@PeZu
ze denken dat ik een "kloon" ben
simdi ne yapim moruk?
sluit maar aan, achteraan in de rij.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sluit maar aan, achteraan in de rij.
ja ik zie hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Erkannn het volgende:
@PeZu
ze denken dat ik een "kloon" ben
simdi ne yapim moruk?
Je moet ook niet met je piemel over het balkonrelinkje pissenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu koelt verdorie mn torentje af tot het vriespunt door die wind
kittehquote:
Mijn excuses ma'am...quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand uit de tweede kamer heet mevrouw orteganet als bij de snorkels
dus jij bent het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat kan je nou wel zeggen maar IEDEREEN is verdacht
Erkannn is nieuw, gister geregistreerd en nu al 300 posts
Snorkels!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand uit de tweede kamer heet mevrouw orteganet als bij de snorkels
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
!!!!!
En ik hou haar dus je kan lang wachten
Als ik toch eens een balkon zou hebben hierquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je piemel over het balkonrelinkje pissen
Ja.quote:
wel recalcitrant.quote:
quote:
Volgens MPG wel en die weet datquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik toch eens een balkon zou hebben hierhet zit allemaal aan het raamkozijn vastgevroren nu
Die ookquote:
meer weet ik er nietquote:
Ein miljonair ist ein miljonair!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Donder op, ik bedoel de KSC Miljonair
die was zwakzinnig ofzoquote:
IEDEREEN is verdacht dus volgens mij zeg je dat alleen maar zodat de verdenking niet op jou valt ergo jij bent hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik post teveel om het bij te houden, heb het al druk genoeg met mijn eigen accountdus nee
jo joquote:
Lul nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
IEDEREEN is verdacht dus volgens mij zeg je dat alleen maar zodat de verdenking niet op jou valt ergo jij bent het
Jaja, wie ist es in je Kuil daar aan de zee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef Salatmillionar het volgende:
[..]
Ein miljonair ist ein miljonair!
Moeraskat.quote:
sjaak? ;'( je zei dat je een vrouw wasquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lul nietik spreek mijn mening uit en nu ben ik de sjaak ... grapjas
Ik dacht dat jij voor beide kanten open stond?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sjaak? ;'( je zei dat je een vrouw was
Oh oeps?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sjaak? ;'( je zei dat je een vrouw was
Er is niemand aan het radenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Erkannn het volgende:
een 29jarige Nederlandse jongen van Turkse afkomst...mn baan is bekend.
Kom op mensen, dit kan toch niet moeilijk zijn?
Fatima, ben jij het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Erkannn het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Erkannn het volgende:
totaal niet interessant namelijkquote:
Klopt...maar ik ben toch een kloon?quote:
ja uiteraard maar niet bij lolaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor beide kanten open stond?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Erkannn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jonge je bent gwn niet boeiend genoegquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Erkannn het volgende:
Blijkbaar wel want het gaat al eeeeeuwen over hem in topicsquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jonge je bent gwn niet boeiend genoeg
er kan..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want het gaat al eeeeeuwen over hem in topics
Die is wel grappigquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er kan..
zou kunnen
erkann
zokunnen........ hmmm
koffie_kanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er kan..
zou kunnen
erkann
zokunnen........ hmmm
het is toch zokunen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er kan..
zou kunnen
erkann
zokunnen........ hmmm
je was wel bij mij dit weekend maar ik heb je niet gemasseerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
Wisten jullie al dat ik een boobiemassage heb gehad?
ojaquote:
Too badquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je was wel bij mij dit weekend maar ik heb je niet gemasseerd
ik las massagecircusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
over massages gesprokenheb binnenkort de hele dag n massasgecursus samen met mn
Dit topic wordt niet gekaaptquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef Erkannn het volgende:
wordt dit topic altijd gekaapt door jullie?
die mensen hebben geen leven en verdoen hun tijd dus maar hier...... deli deliquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef Erkannn het volgende:
wordt dit topic altijd gekaapt door jullie?
ik ben een giraffe aan't tekenennenene voor jequote:
hij is de vrouw met de baard en ik ben de tijgerquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben een giraffe aan't tekenennenene voor je
Oww dan zit ik hier goed dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen hebben geen leven en verdoen hun tijd dus maar hier...... deli deli
Fijn dat jij er ook weer bent, ik heb je gemistquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen hebben geen leven en verdoen hun tijd dus maar hier...... deli deli
Je bent zelf een circusquote:
maar geen zonnetje vandaagquote:
je bent welkom ook al lijtk dat nu miss even niet zoquote:
was ik weg danquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat jij er ook weer bent, ik heb je gemist
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent welkom ook al lijtk dat nu miss even niet zo
[..]
was ik weg dan
Sja ... ik weet het niet hoor .....quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik kom net binnen, ik wa smet min lief, visjes kijken en kopen en spulletjens vd knagers, wat is er ad hand?
Je maakt me verdachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef Erkannn het volgende:
Nou mensen, ik ga mijn sociale leven die ik niet heb maar eens oppakken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Je Jouw taalgebruikquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
Doe es ff rustig zeg! Dafuq, wat gaat t hard
sorry.. ik zal niet meer bellenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
Ik neem het met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent welkom ook al lijtk dat nu miss even niet zo
[..]
was ik weg dan
niet zo gemeen tegen nieuwelingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Sja ... ik weet het niet hoor .....
Ik ga er alleen geen aandacht meer aan schenken
Moet zo weg
ja en ik was er niet eens de heel tijd bijquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Yuki het volgende:
nicequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Barreltje het volgende:
vr: 20 C
za: 20 C
Zo : 20 C
Ma: 20 C
Di: 19 C
Wo: 21 C
do: 20 C
vr: 19 C
Ik moet kindjes ophalen uit schoolquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo gemeen tegen nieuwelingen![]()
ooh ok wat ga je doen dan
[..]
ja en ik was er niet eens de heel tijd bij
hmm en erkann gat ook plots weg.................quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet kindjes ophalen uit school
Ik wil ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben er nog hoor, ik ga zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm en erkann gat ook plots weg.................
lolquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm en erkann gat ook plots weg.................
Er zit een addertje on het gras: regenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:42 schreef Barreltje het volgende:
Ciaoquote:
daag snuitekequote:
Een tuinslang dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit een addertje on het gras: regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |