en ik doe het nog heeeeel lief toch??quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
Exact.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij weet helemaal niks van techniek..
en noemt zich wel engineer![]()
![]()
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij weet helemaal niks van techniek..
en noemt zich wel engineer![]()
![]()
Percee?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?
Learn English Barreltje ;-) want je hebt er niet veel van begrepen
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werkenquote:
Vroegah..quote:
Uh het kan nog veel gekkerderquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hahahahaha
het wordt steeds gekker hier
Aen den hooghsten boom. Met peck ende veeren!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gaan we dan eindelijk weer een keer iemand opknopen
@ KSCquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dus een engineer is iemand die percee iets van techniek moet afweten?
Learn English Barreltje ;-) want je hebt er niet veel van begrepen
Fout:quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werken
Gaarnequote:
Ik heb zelf een heel spoorwegnetwerk aangelegd, dus ik ben ook engineerquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent pas engineer als je met gereedschap in je handen hebt staan werken
Wikipedia als bron opvoerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Fout:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingenieur
....en organisatorische problemen op te lossen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTA: Originele taal- en spelfouten op FOK! #60.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Aen den hooghsten boom. Met peck ende veeren!
Waarom vraag je dat?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat ook een pakje boter kopen
* LovelyLady is nu engineer
If you did not do the math.. get out of the kitchenquote:Het duidt hiermee aan dat iemand in Nederland een technische of toegepast natuurwetenschappelijke opleiding heeft voltooid aan een technisch onderwijs instituut (Technische Universiteit (TU), de Wageningen Universiteit (WU), de opleiding Technische Informatica van de Open Universiteit (OU), een aantal technische opleidingen aan de Rijksuniversiteit Groningen, de polytechnische faculteit van een Hogeschool.
Universitair geschoolde ingenieurs voeren de titel ir., Hogeschool-ingenieurs daarentegen de afkorting ing.
Ik engineer opleidingenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zelf een heel spoorwegnetwerk aangelegd, dus ik ben ook engineer.
Ik heb 2 kinderen gebaardquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon productiewerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen gebaard
* LovelyLady is engineer
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen gebaard
* LovelyLady is engineer
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.
Geslaagd dus.
Als ze het op de sociale werkplaats ook doen telt het niet als ingenieurswerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt ook heel wat bij kijken hoor
KIquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaan...
Juristquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
nou is die jurist ook ineens een engineer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En om die kinderen te maken heb je dus ook het gereedschap van hun vader in je handen gehad.
Geslaagd dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt ook heel wat bij kijken hoor
ik was vroegah ook lector..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik benoem mezelf hierbij ook even tot professor en lector, die zijn niet beschermd
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist..
een of andere management klojo dusik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tegenwoordig knippen ze niet meer toch? Scheuren schijnt beter te helen hoorde ikquote:
-weg-quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Erkannn het volgende:
Ben vergeten erbij te zetten dat ik wekelijks ook trainingen geef.
terecht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
Die bouwkraan moest toch worden opgebouwd, daar kan dus wat handwerk bij zijn komen kijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze dat in der handen heeft gehad, heeft ze toch iets fout gedaan...
doet mijn die hantlijding eensch?quote:
mosterd.. maaltijd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |