quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
Ik analyseer processen, richt ze in daar waar nodig en beheer ze vervolgens. Het gaat met name om material management, sales and distribution en logistics en dan met name om de processen die raakvlakken hebben met R/3 4.7 (binnenkort 6.0 ECC). Daarnaast begeleid ik projecten en coordineer ik het key-user team wat ong. uit 8 personen bestaat. Ook participeer ik in projecten of wijziging cq verbeter trajecten om de vertaalslag van business requirements naar R/3 4.7 specificaties of functionaliteiten (maw een brugfunctie; functional designs maken). Ik hou me ook bezig met UVT's voor het testen en aandragen van andere oplossingen buiten R/3.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kom maar op.. smijt maar met wat termen
k-r-a-k-e-rquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een ras kakker??
zo een uit het gooi??
wok![]()
Nee, niet Wokquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
In jouw beleving: Langharig, werkschuw, links tuig.
dat is waarquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn idee van romantisch
juist..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik analyseer processen, richt ze in daar waar nodig en beheer ze vervolgens. Het gaat met name om material management, sales and distribution en logistics en dan met name om de processen die raakvlakken hebben met R/3 4.7 (binnenkort 6.0 ECC). Daarnaast begeleid ik projecten en coordineer ik het key-user team wat ong. uit 8 personen bestaat. Ook participeer ik in projecten of wijziging cq verbeter trajecten om de vertaalslag van business requirements naar R/3 4.7 specificaties of functionaliteiten (maw een brugfunctie; functional designs maken). Ik hou me ook bezig met UVT's voor het testen en aandragen van andere oplossingen buiten R/3.
Hopelijk is dit duidelijk genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben geen krakerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, niet WokDat zeg ik net.
ik las verkeerdquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
k-r-a-k-e-r
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist..
een of andere management klojo dusNee, totaal niet dus hahahahaha.....het management fungeert meestal als stakeholders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Gravitation is not responsible for people falling in love."
wat heb je gestudeerd dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, totaal niet dus hahahahaha.....het management fungeert meestal als stakeholders.
Dus jij bent kortharig, werkschuw, links tuigquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben geen kraker.
Mijn haar is vorige week nog kortgeknipt namelijk.
Mijn studie sluit niet aan op mijn functie. Ik heb MER gedaan om econoom te worden, maar voor deze functie is bestuurskunde of hoger informatica vereist.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las verkeerd
zo een hand ophoudende boom knuffelaar![]()
quote:
You just made my pointquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mijn studie sluit niet aan op mijn functie. Ik heb MER gedaan om econoom te worden, maar voor deze functie is bestuurskunde of hoger informatica vereist.
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij bent kortharig, werkschuw, links tuig?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Die van mij zorgt al 10 jaar voor kinderen met een geestelijke beperking, dus dat is wel een uitzondering
[..]![]()
Ik heb hem al doorgezaagd hoor, die arme jongen had het al niet meer
Soort van ontgroeningquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Barrel door de bocht met haar 'oh-die-is-nieuw-en-die-gaan-we-even-flink-aan-den-tand-voelen-techniek'
hij weet helemaal niks van techniek..quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |