daar moet ik as vrijdag al inquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Transavia niet goed genoeg ofzo?
Die vliegende caravans?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Transavia niet goed genoeg ofzo?
ik begin je ambetant te vindenquote:
Naast de directiewerkzaamheden bedoel je?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?
quote:
en koffiedrinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Naast de directiewerkzaamheden bedoel je?
quote:
Yuki verhoogt gewoon de premiesquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:48 schreef Erkannn het volgende:
sommige mensen hebben het te goed zo te zien
Kom het maar goedmakenquote:
Dank je...daar ga ik ook voor. Onprettige Erkannnquote:
Are you sure? Wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?
tsja.. ik ga met 2 minder vermogende medelanders op vakantie.. wij passen ons wel aan hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wat doe je! Wie doet jou dat aan dan? En waarom laat je dat toe?
yukiquote:
kom maar op.. smijt maar met wat termenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Are you sure? Wil je het echt weten?
Ah even een weekje onder het plebsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja.. ik ga met 2 minder vermogende medelanders op vakantie.. wij passen ons wel aan hoor( 1 week per jaar
)
take it or leave it..quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef trigt013 het volgende:
zou je dat echt mijn twee kleine kiddos aandoen, uren op een te druk vliegveld om daarna uren in een vliegtuig te zitten.
Ik vind het maar zielig
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah even een weekje onder het plebs
Is ook goedquote:
dat is beterquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Barreltje het volgende:
weet ik ook weer hoe het is aan de andere kant van Modaal[/sub]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is ook goedZo weet je wat er in die sociale laag zoal leeft
een ras kakker??quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over plebs gesproken, ik krijg vanavond een raskraker op bezoekOok gezellig
Geef hem een zak walnoten danquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over plebs gesproken, ik krijg vanavond een raskraker op bezoekOok gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |