Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

anderhalf uur vanaf Amsterdamquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso zaterdag naar het vondelparkwaar we elkaar 5 jaar geleden hebben ontmoet
en dat het vanaf A'dam nog anderhalf uur rijden is naar het hotel
En dat we nog even lekker uit eten gaan en verdergeeeeeeeeen idee
quote:
Nahja niet waar het hotel isquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah.. weet je al welke provincie??
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso zaterdag naar het vondelparkwaar we elkaar 5 jaar geleden hebben ontmoet en dat het vanaf A'dam nog anderhalf uur rijden is naar het hotel
En dat we nog even lekker uit eten gaan en verdergeeeeeeeeen idee
pipoquote:
quote:
quote:
2 Kapiteins is teveel voor deze wereldquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik mezelf toch eens zou kunnen klonen
ik wou dat gewoon ooit eens zeggenquote:
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie gaan naar zeeland!![]()
ohnaa.. het was in het noorden he?![]()
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
ben ik weer....
ik dacht dat ik snel was, maar dit is lightspeed hiero
bongquote:
of den haagquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee... het was niet echt zuidelijk zei hij dus kan ook drenthe of gelderland ofzo?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anderhalf uur vanaf Amsterdam![]()
dan ben je bij ons![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwen
vandaag welquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
ben ik weer....
ik dacht dat ik snel was, maar dit is lightspeed hiero
quote:
quote:
ik ben process manager/engineerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh.. wat voor werk in de metaal industrie doe je dan?
vanaf het vondelpark naar een hotel wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das geen anderhalf uur van a'dam toch ?
LOLquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij werkt op de socialewerkplaats, paperclips vouwen
Heul niet! KG is een geweldige en vooral lieve jongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 Kapiteins is teveel voor deze wereld
dat zegt ie om het voor jou moeilijk te makenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg quotesletje het was niet echt ZUIDELIJK
dat ben ik ook..quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Heul niet! KG is een geweldige en vooral lieve jongen
Lopend zekerquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanaf het vondelpark naar een hotel wel hoor
Ik overnacht toch niet bij jullie he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zegt ie om het voor jou moeilijk te maken
Ja, ik en mn ego zijn ook contentquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat ben ik ook..
tegenwoordig laten ze dat ook iedere gek doen![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lopend zeker
[..]
Ik overnacht toch niet bij jullie he?
Boefjequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zou dat verre van tof vinden eigenlijk
Als het deze zomer geen 30 graden gaat worden na vorige baggerzomer ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb echt een bleh gevoel, sinds afgelopen juni zit ik te wachten op zomers weer en wat hebben we sindsdien veel herfstachtig weer. Ik ben binnen zitten zat, ik wil een zonnetje en temperaturen boven de 20 graden. Het is fucking 8 graden.
www.klm.nlquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:45 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb echt een bleh gevoel, sinds afgelopen juni zit ik te wachten op zomers weer en wat hebben we sindsdien veel herfstachtig weer. Ik ben binnen zitten zat, ik wil een zonnetje en temperaturen boven de 20 graden. Het is fucking 8 graden.
Transavia niet goed genoeg ofzo?quote:
Liefjequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
blegh![]()
dadelijk de boekhouding doen
maar serieus.. wat houdt JOUW werk in als process engineer?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |