Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk isquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:11 schreef Erkannn het volgende:
mensen die ing. nog voor de naam gebruiken -> LOL
arme ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk is![]()
Oftewel mensen met tijd voor 200+ posts per dag en geen sociaal leven blijkbaar
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die een functie hebben waarbij de inspanning die bij het verkrijgen van een dergelijke titel hoort niet belangrijk is![]()
Oftewel mensen met tijd voor 200+ posts per dag en geen sociaal leven blijkbaar
waar ligt dat ??quote:
Wanneer komt Miljonair nou weer eens langs. Ik kan wel een zakcentje gebruiken.quote:
Neequote:
Had je mn post gister nog gezien? Gisteren heb ik Badugi gespeeldquote:
Du hebt mich geroefen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wanneer komt Miljonair nou weer eens langs. Ik kan wel een zakcentje gebruiken.
ga je nu stoer praten?quote:
ik zit er nog niet eens inquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik trek me terug tot dat deze kloon-invasie voorbij is.![]()
![]()
Donder op, ik bedoel de KSC Miljonairquote:
Niet van mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Salade miljonair?
KG hoeveel klonen heb jij in vredesnaam?
Kom maar DM-en schatjequote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik trek me terug tot dat deze kloon-invasie voorbij is.![]()
![]()
hee inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Maarreh.... Je gaat me niet vertellen dat je FOK! 'gevonden' hebt op google en dat je een account aanmaakt en binnen 2 dagen bijna 300+ posts hebt...
You ain't foolin' me
en in deze SC komtquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Maarreh.... Je gaat me niet vertellen dat je FOK! 'gevonden' hebt op google en dat je een account aanmaakt en binnen 2 dagen bijna 300+ posts hebt...
You ain't foolin' me
ben ik een "kloon"?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
You ain't foolin' me
Jij bent hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee inspecteur vlijmscherp, kopje koffie?
ja. fakerd.quote:
nee, ik kom net binnen, ik wa smet min lief, visjes kijken en kopen en spulletjens vd knagers, wat is er ad hand?quote:
zich forum junk noemen terwijl hij vandaag pas fok ondekt heeft HET GROOTSTE FORUM VAN NEDERLANDquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
ik ben gewoon een forumjunk...nothing more
Goed zelfbeeld heb je danquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
quote:
Ja dat kan je nou wel zeggen maar IEDEREEN is verdachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, ik kom net binnen, ik wa smet min lief, visjes kijken en kopen en spulletjens vd knagers, wat is er ad hand?
En onder welke naam postte je eerst?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef Erkannn het volgende:
hahahaha
hahahaquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zich forum junk noemen terwijl hij vandaag pas fok ondekt heeft HET GROOTSTE FORUM VAN NEDERLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()