Wel, pagina 111.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er staat niet eens wat over op Telektekst dus het zal allemaal wel mee vallen.
Gelukkig heb jij veel te zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 'm insmeer met wat schoensmeer alvorens hem te bedreigen, wellicht dat de PvdA dan wel wat te zeggen heeft inderdaad.
Veel te zeggen wel, maar geluisterd wordt er niet.quote:
Hij barstte bijna in tranen uit toen Kelder dood die SP-idioot werd bedreigd , vandaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huilen om Jort Kelder?
Die man is een heerlijke knuffelkakker
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel te zeggen wel, maar geluisterd wordt er niet.
Verkeerde huidskleur.
Als er nou sprake was van het met de dood bedreigen van de Turkse Sultan, dan kon je spreken van een gelijke situatie. Nu vergelijk je een doodsbedreiging met een foutief gebruik van de aanspreekvorm van de president.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij barstte bijna in tranen uit toen Kelder dood die SP-idioot werd bedreigd , vandaar.
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.quote:
Ach, humor en een knappe vriendin. En lekker ouwehoeren over horloges en onzinnge rotzooi.quote:
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.
Partij van de Allochtonen.
Dat dus. En hij neemt zichzelf niet zo serieus, beetje de belastingontwijkende kakkineuze omhooggevallen bal spelen, ik mag dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, humor en een knappe vriendin. En lekker ouwehoeren over horloges en onzinnge rotzooi.
Ach man, die hele Partij van je is moraal failliet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.
Zowat in het kabinetquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er nou sprake was van het met de dood bedreigen van de Turkse Sultan, dan kon je spreken van een gelijke situatie. Nu vergelijk je een doodsbedreiging met een foutief gebruik van de aanspreekvorm van de president.
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.
Partij van de Allochtonen.
Deed je maar eens wat inderdaad!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.
Iemand zegt Sultan en meteen moet de partijtop lopen kankeren op Twitter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.
Is Breivik lid van dezelfde partij als VSquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.
Zegt weer genoeg over jou.
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.
Zegt weer genoeg over jou.
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is Breivik lid van dezelfde partij als VS?
Zou je hem doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.
Nou snel, pak de telefoon, voor je het weet moord ik half Texel uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.
Mooi klote. Groot?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
Net een stuk tand afgebroken omdat ik te wild een lijmtang pakte.................![]()
![]()
Dus iedereen met kritiek op Israel is antisemitisch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.
Waarom net de behoefte om care te roepen ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.
Kritiek op de PvdA staat gelijk met de mening van Breivik uiten? Flikker toch op man.
Dat stel ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou snel, pak de telefoon, voor je het weet moord ik half Texel uit.
Wellicht heeft hij op dat gebied een puntje dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom net de behoefte om care te roepen ?
En het gaat om wat voor kritiek, jij noemt ze zelfhaters en allochtonenpartij.
Dat is gewoon vergelijkbaar met wat Breivik roept.
Een haatideologie, tegen de sociaal-democratiequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Je voedt echter wel een haatideologie.
Tegen de PvdA zijn is een haatideologie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Je voedt echter wel een haatideologie.
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij op dat gebied een puntje dan.
Kijk naar remlof de PvdA lid pur sang z'n onderschrift.
Haten die zichzelf ook allemaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.
Je mag best tegen de PvdA te zijn, allochtonen en zelfhaat erbij betrekken is gewoon sad. Dat gebeurt vooral in de krochten en de haatblogs van het internet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen de PvdA zijn is een haatideologie?wat de neuk.
Je woont dan ook in Rotterdam. Over iemands gelijk bevestigen gesproken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.
Waarom zou ik, het verschil in omgang met allochtonen en autochtonen door de PvdA is gewoon duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je mag best tegen de PvdA te zijn, allochtonen en zelfhaat erbij betrekken is gewoon sad. Dat gebeurt vooral in de krochten en de haatblogs van het internet.
Maar ook dat mag.
Rotterdam is allang niet meer het PVDA bolwerk wat het vroeger was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je woont dan ook in Rotterdam. Over iemands gelijk bevestigen gesproken.
Maar wel allochtoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam is allang niet meer het PVDA bolwerk wat het vroeger was.
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het verschil in omgang met allochtonen en autochtonen door de PvdA is gewoon duidelijk zichtbaar.
Waar zijn de bezorgde PvdA tweets als er weer eens een rel uitbreekt of pesterijen genegeerd worden?
Welnee, Sultan tegen een Turk zeggen, dat is pas erg.
Ik maak er een wij-zij verhaal van?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.
Man man man wat een geestelijke armoede
Geestelijke armoede. Dat vat dit discussietje wel samen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.
Man man man wat een geestelijke armoede
Danku voor het afmaken van dit opzetje.quote:
9-11, OKeequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
Boehoe de PvdA komt op voor een Turk hunnie zijn enge moslims want 9-11![]()
![]()
De PvdA maakt er inderdaad geen wij-zij verhaal van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak er een wij-zij verhaal van?
Fucking hell, volg gewoon de Tweets van de PvdA.
Oeeeh, ik wil jou op twitterquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De PvdA maakt er inderdaad geen wij-zij verhaal van.
Men komt niet op voor iemand vanwege de afkomst en ook wandaden door iemand met een ander kleurtje keurt men gewoon af.
Hoeveel PvdA'ers volg jij?
Laat maar je hebt geen twitter.
Overigens is dit gewoon opkomen voor het belang van Nederland wat Plasterk doet aangezien wij een export en doorvoerland zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |