Wel, pagina 111.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er staat niet eens wat over op Telektekst dus het zal allemaal wel mee vallen.
Gelukkig heb jij veel te zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 'm insmeer met wat schoensmeer alvorens hem te bedreigen, wellicht dat de PvdA dan wel wat te zeggen heeft inderdaad.
Veel te zeggen wel, maar geluisterd wordt er niet.quote:
Hij barstte bijna in tranen uit toen Kelder dood die SP-idioot werd bedreigd , vandaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huilen om Jort Kelder?
Die man is een heerlijke knuffelkakker
Wat?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel te zeggen wel, maar geluisterd wordt er niet.
Verkeerde huidskleur.
Als er nou sprake was van het met de dood bedreigen van de Turkse Sultan, dan kon je spreken van een gelijke situatie. Nu vergelijk je een doodsbedreiging met een foutief gebruik van de aanspreekvorm van de president.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij barstte bijna in tranen uit toen Kelder dood die SP-idioot werd bedreigd , vandaar.
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.quote:
Ach, humor en een knappe vriendin. En lekker ouwehoeren over horloges en onzinnge rotzooi.quote:
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.
Partij van de Allochtonen.
Dat dus. En hij neemt zichzelf niet zo serieus, beetje de belastingontwijkende kakkineuze omhooggevallen bal spelen, ik mag dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, humor en een knappe vriendin. En lekker ouwehoeren over horloges en onzinnge rotzooi.
Ach man, die hele Partij van je is moraal failliet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.
Zowat in het kabinetquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die 'iemand' zowat in het kabinet zit en Wolfsen niet.
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er nou sprake was van het met de dood bedreigen van de Turkse Sultan, dan kon je spreken van een gelijke situatie. Nu vergelijk je een doodsbedreiging met een foutief gebruik van de aanspreekvorm van de president.
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand zegt Sultan tegen een Turk en de Partij staat op z'n kop, maar hun eigen rotte appel Wolfsen kan alle problemen negeren met dat volk wat hij maar wil. Om maar wat te noemen.
Partij van de Allochtonen.
Deed je maar eens wat inderdaad!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.
Iemand zegt Sultan en meteen moet de partijtop lopen kankeren op Twitter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vergelijk die zaken niet één-op-één.
Is Breivik lid van dezelfde partij als VSquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.
Zegt weer genoeg over jou.
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik zeg dat ook, maar daar maak je je weinig druk om.
Zegt weer genoeg over jou.
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is Breivik lid van dezelfde partij als VS?
Zou je hem doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |