Nou snel, pak de telefoon, voor je het weet moord ik half Texel uit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.
Mooi klote. Groot?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef betyar het volgende:
Net een stuk tand afgebroken omdat ik te wild een lijmtang pakte.................![]()
![]()
Dus iedereen met kritiek op Israel is antisemitisch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie toch wel veer overeenkomsten als het gaat om de mening over sociaal-democraten.
Waarom net de behoefte om care te roepen ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik met Breivik van doen.
Kritiek op de PvdA staat gelijk met de mening van Breivik uiten? Flikker toch op man.
Dat stel ik niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou snel, pak de telefoon, voor je het weet moord ik half Texel uit.
Wellicht heeft hij op dat gebied een puntje dan.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom net de behoefte om care te roepen ?
En het gaat om wat voor kritiek, jij noemt ze zelfhaters en allochtonenpartij.
Dat is gewoon vergelijkbaar met wat Breivik roept.
Een haatideologie, tegen de sociaal-democratiequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Je voedt echter wel een haatideologie.
Tegen de PvdA zijn is een haatideologie?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat stel ik niet.
Je voedt echter wel een haatideologie.
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij op dat gebied een puntje dan.
Kijk naar remlof de PvdA lid pur sang z'n onderschrift.
Haten die zichzelf ook allemaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.
Je mag best tegen de PvdA te zijn, allochtonen en zelfhaat erbij betrekken is gewoon sad. Dat gebeurt vooral in de krochten en de haatblogs van het internet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen de PvdA zijn is een haatideologie?wat de neuk.
Je woont dan ook in Rotterdam. Over iemands gelijk bevestigen gesproken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken meer PvdA'ers dan jij om daar een oordel over te kunnen vellen.
Waarom zou ik, het verschil in omgang met allochtonen en autochtonen door de PvdA is gewoon duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je mag best tegen de PvdA te zijn, allochtonen en zelfhaat erbij betrekken is gewoon sad. Dat gebeurt vooral in de krochten en de haatblogs van het internet.
Maar ook dat mag.
Rotterdam is allang niet meer het PVDA bolwerk wat het vroeger was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je woont dan ook in Rotterdam. Over iemands gelijk bevestigen gesproken.
Maar wel allochtoonquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam is allang niet meer het PVDA bolwerk wat het vroeger was.
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het verschil in omgang met allochtonen en autochtonen door de PvdA is gewoon duidelijk zichtbaar.
Waar zijn de bezorgde PvdA tweets als er weer eens een rel uitbreekt of pesterijen genegeerd worden?
Welnee, Sultan tegen een Turk zeggen, dat is pas erg.
Ik maak er een wij-zij verhaal van?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.
Man man man wat een geestelijke armoede
Geestelijke armoede. Dat vat dit discussietje wel samen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij maakt hier weer een debiel wij-zij verhaal van.
Man man man wat een geestelijke armoede
Danku voor het afmaken van dit opzetje.quote:
9-11, OKeequote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
Boehoe de PvdA komt op voor een Turk hunnie zijn enge moslims want 9-11![]()
![]()
De PvdA maakt er inderdaad geen wij-zij verhaal van.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak er een wij-zij verhaal van?
Fucking hell, volg gewoon de Tweets van de PvdA.
Oeeeh, ik wil jou op twitterquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De PvdA maakt er inderdaad geen wij-zij verhaal van.
Men komt niet op voor iemand vanwege de afkomst en ook wandaden door iemand met een ander kleurtje keurt men gewoon af.
Hoeveel PvdA'ers volg jij?
Laat maar je hebt geen twitter.
Overigens is dit gewoon opkomen voor het belang van Nederland wat Plasterk doet aangezien wij een export en doorvoerland zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |