SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ho ho!
willen nog wel, wat zullen we verdomme nou krijgen
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppenquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wil jij ook even naar bed gebracht worden shiftje?
Dan krijgt hij nog meer trauma's!quote:
* Muisraket geeft een troostknuffel aan A_Tquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
nachtzoentjesquote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodigquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
LOLWTF zie die eerste link bij 'info over snel internet op je mobiel'.
http://aanbieding.gsmweb.(...)et-op-je-mobiel.html
quote:'s-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles! | Stad &...
6 dec 2011 En snel internet op je mobiel, gok ik zo. Soms :'). Op woensdag 7 maart 201222: 28 schreef Muisraket het volgende: En met dat laatste ben ik
's-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles!
Zemoet mij troosten!quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.
En jij krijgt gewoon in het echt een bearhug van me binnenkort.
Er wordt zowaar gemod in STA!quote:
Ja, elke donderdag behalve vorige week.quote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.
En die bearhug kijk ik echt naar uit. Moet jij donderdag eigenlijk werken?
Door mijquote:
Jij hebt geen reden. Ik word gepest en heb een kutweekend gehadquote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zemoet mij troosten!
Pas op hoor, anders krijgen we weer ruzie
Kak, woensdag ga ik mijn piewpiew ophalenquote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, elke donderdag behalve vorige week.
Dus? ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt geen reden. Ik word gepest en heb een kutweekend gehad![]()
Hoezo lijkt dat ding op een raket?quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Oké, laatste linkspam ik zweer het:
http://www.any-computers.(...)he-muis-raket-detail
Ik kende dit hele ding niet!![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Oké, laatste linkspam ik zweer het:
http://www.any-computers.(...)he-muis-raket-detail
Ik kende dit hele ding niet!![]()
Vertel dan over je weekend!quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus? ik ook
En jij pest mij nog veel harder, plus ik word zelfs in de TT gepest_!
Andere dag dan? Ben woensdag een groot deel van de dag vrij, dus misschien ergens op die dag zelf nog? Of neemt dat van je piewpiew zoveel tijd in?quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kak, woensdag ga ik mijn piewpiew ophalen
Even ondersteboven denken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo lijkt dat ding op een raket?
D'aww.quote:
Ik kan mijn echte liefde pas 's avonds ophalenquote:Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Andere dag dan? Ben woensdag een groot deel van de dag vrij, dus misschien ergens op die dag zelf nog? Of neemt dat van je piewpiew zoveel tijd in?
Nee maar wel het omgedraaide daarvanquote:
Ik had beide dagen vrij, en kon dus niet werken.. Dat was echt kutquote:
Jij verdient geen bearhug van mr, maar een bearhug van Hulk Hogan.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik had beide dagen vrij, en kon dus niet werken.. Dat was echt kut
Ik ben dan ook geen bear, mij hugged ze tenminste liefquote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij verdient geen bearhug van mr, maar een bearhug van Hulk Hogan.
Is niet iets om je voor te schamen joh.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel het omgedraaide daarvan
quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme beetje topics aan maken als ik er niet ben.
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen bear, mij hugged ze tenminste lief
I knowquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is niet iets om je voor te schamen joh.
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelen
je moet ook niet op dr gaan liggenquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelen
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...
Meesteres MRquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.
Nee dat doe ik in mijn almachtige armenquote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
je moet ook niet op dr gaan liggen
Soort van wurgseks maar dan met m'n zwembandjes.quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...
LAAT DIE ZWEEP THUIS AUBquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.
Alleen je rechterarm zekerquote:Op maandag 16 april 2012 22:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat doe ik in mijn almachtige armen
Nee mijn armen zijn wel even groot gelukkigquote:
Zo'n last van gehad? Arme jongen.quote:
Echt het idee alleen al.quote:
Made in Chernobylquote:
Krijgen we nouquote:
Kwam voorbij op Comedy Centralquote:
Die mentale zweep zaterdag was erger hoorquote:
Ik zie het eigenlijk wel voor mequote:
Als ik íets niet zou kunnen. Ik zou zelf heel hard huillachen om mezelf en de ander waarschijnlijk ook.quote:
Ik ook.quote:
Ik zou het wel kinky vindenquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik íets niet zou kunnen. Ik zou zelf heel hard huillachen om mezelf en de ander waarschijnlijk ook.
quote:
MR laat zich veel liever dominerenquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik zou het wel kinky vinden
Gut, ben jij nou een ventquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mentale zweep zaterdag was erger hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internet
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
WTF?!quote:Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR laat zich veel liever domineren
Dat denk ik ook hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR laat zich veel liever domineren
Jaquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef DeJori het volgende:
Nog meer spannende muissex?Viespeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internetIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef DeJori het volgende:
Nog meer spannende muissex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige uitvinding, internet![]()
..non est vivere sed valere vita est ..
Dankuquote:
quote:
Gast?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik hou al opquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?
En echt, mensen, ga weg met die plaatjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Sorry ik ga je niet meer pestenquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?
En echt, mensen, ga weg met die plaatjes.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 23:01 schreef Muisraket het volgende:
Zou DJ hier een ban voor krijgen?Nee dan krijg ik die ook door mijn plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik krijg er steeds meerquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog niet eens 1 usernote gehadEn ik heb hier weleens iets ergers gepost.
Dat komt omdat ze volgens mij in dit forum niet echt modden, als je dit in KLB, GC of R&P had geplaatst had je waarschijnlijk een probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog niet eens 1 usernote gehadEn ik heb hier weleens iets ergers gepost.
Ik heb ze speciaal voor jouw zwakke maag in een spoilertag gezet.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze volgens mij in dit forum niet echt modden, als je dit in KLB, GC of R&P had geplaatst had je waarschijnlijk een probleem.
Wist niet dat Tamashii een mod was.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef shifto het volgende:
Ik poste vanmiddag lemonparty zonder ban, dat is hoe ik rol, connecties n shit
D'aww.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en haar lieve beertje
Shiftoquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef shifto het volgende:
Ik poste vanmiddag lemonparty zonder ban, dat is hoe ik rol, connecties n shit
Ik heb geen zwakke maag, maar de tekenfilmfiguren uit mijn jeugd hebben geen seksleven, punt.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ze speciaal voor jouw zwakke maag in een spoilertag gezet.
Bear hugquote:
Dan kan ik nog heel wat plaatjes voor je regelenquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb geen zwakke maag, maar de tekenfilmfiguren uit mijn jeugd hebben geen seksleven, punt.
Dit slaat kant noch walquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wist niet dat Tamashii een mod was.
Niet haten, was een trollquote:
DAFUQ IS MET JOUquote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Irl ben jij ook een trollquote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit slaat kant noch wal
[..]
Niet haten, was een troll
quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sorry die was wel heel laag van me.quote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit slaat kant noch wal
[..]
Niet haten, was een troll
Inderdaad.quote:
Shame on you, hand. Maar begrijpelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om mijn post
Trustequote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even fappen op die plaatjes die BDH net postte, en dan ga ik naar bed.
hihihiquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
Bijdehand, zo hebben A_T en MohMi je niet opgevoed!
Tevens niet grappig en ontzettend vies.
Jouw opmerking is niet grappig. Mijn plaatjes zijn niet grappig, zijn gewoon screenshots met een logoquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
Tevens niet grappig en ontzettend vies.
Ik heb ook nooit beweerd dat die grappig is.quote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw opmerking is niet grappig. Mijn plaatjes zijn niet grappig, zijn gewoon screenshots met een logo
Touchequote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat die grappig is.
Moest lachen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Deze is voor DJ. Een plaatje van onze favoriete chauffeur:
[ afbeelding ]
quote:
Leuke film. Heel grappigquote:Op maandag 16 april 2012 23:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb zon gevoel dat dat een hele slechte film is
Parodie op heel veel andere films.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Deze is voor DJ. Een plaatje van onze favoriete chauffeur:
[ afbeelding ]
Schoolquote:
Waarom bij jij dan al wakker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:45 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan nu al moeten opstaan jeetje
The fuck... Ik moet om 8:45u beginnenquote:
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
The fuck... Ik moet om 8:45u beginnen
Ik moet hier om 7:30 wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?
Niet zo vrolijk op deze veel te vroege morgen...quote:
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar het station fietsen, mits ik geen haast heb.quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk op deze veel te vroege morgen...
Fluitende mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar het station fietsen, mits ik geen haast heb.En dat terwijl ik toch echt een nachtmens ben.
Ik zeg niet dat ik het doe, ik zeg alleen dat ik het zou kunnen.quote:
Moggel malle muisraketquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar
het station fietsen, mits ik geen haast heb.En dat terwijl ik toch echt een nachtmens ben.
Ja maar deze vond ik zo grappigquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:39 schreef DeJori het volgende:
[..]In spy hard was overigens Ray Charles
Goedemorgen.
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al isquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
Onzin, je weet dat dat niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al is
Weer een Roma-onderzoek?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
wat doen al die helikopters hier toch de hele tijd. als ze mij zoeken gaat het nog lang duren! muhahahaha
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onzin, je weet dat dat niet mogelijk is.
Word er ook simpel van iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
wat doen al die helikopters hier toch de hele tijd. als ze mij zoeken gaat het nog lang duren! muhahahaha
welkommmmquote:
hoor ze nog wel, maar ze vliegen nu een stuk verder weg gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Word er ook simpel van iddBeetje door mijn gesprek heen vliegen
Die zag ik toenstraks ook al in het MW2 topic.quote:
Zonder S. als je dat bedoelt.quote:
Ik doelde op onze zware nacht, ben je dat nu alweer vergeten?quote:
Daar wil ik liever niet over praten waar de rest bij is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik doelde op onze zware nacht, ben je dat nu alweer vergeten?
Dat was het probleem niet, hij is namelijk ook niet zo groot. Maar die vuist was gewoon onnodig, je wist dat dat niet zou passen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ik deed nog wel zo voorzichtig
Daar zit niet veel, zei ik netquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:17 schreef FedExpress het volgende:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al is
That's what I saidquote:
GMTA.quote:
Juistquote:
Doen we! DMen we nog over.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JuistBinnenkort weer keertje meeten?
Dealquote:
NSquote:Eerst even klagen: godverdegodver geplande werkzaamheden op Zuid + seinstoring = chaos. Alle treinen op Zuid (behoorlijk druk station) behalve de treinen naar Schiphol van 1 (!) spoor laten vertrekken, OMG wat een faal.
Dat bord bij het betreffende spoor waar de treinen op kwamen is misschien wel 8 keer veranderd in zo'n 20 minuten.quote:
NSquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bord bij het betreffende spoor waar de treinen op kwamen is misschien wel 8 keer veranderd in zo'n 20 minuten.En bijna elke trein daarvan kwam niet.
Valt wel mee, ben het gewend, maar ik blijf lachen (en klagen) om de triestheid.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NS![]()
Ik vind het lullig voor je hoor Pientje
Ja maar als je zo lang om niks moet wachten dan is dat lullig. Kan je (naderhand) wel over lachen en klagen, maar op dat moment is het gewoon lullig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben het gewend, maar ik blijf lachen (en klagen) om de triestheid.
Nja ben wel blij dat ik een *redelijk* goede verbinding heb, maar heel kort in een sprinter moet zitten en op Zuid meestal maar een kwartiertje moet wachten, behalve de laatste tijd dan met alle uitval steeds. Jouw treinen rijden nog wel gewoon normaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar als je zo lang om niks moet wachten dan is dat lullig. Kan je (naderhand) wel over lachen en klagen, maar op dat moment is het gewoon lullig.
Dat filmpje!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:48 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn ma is boos op me. Ik ben hun trouwdag vergeten.
Hoe mijn treinen rijden is altijd verschillend. Vaak wel, meestal nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja ben wel blij dat ik een *redelijk* goede verbinding heb, maar heel kort in een sprinter moet zitten en op Zuid meestal maar een kwartiertje moet wachten, behalve de laatste tijd dan met alle uitval steeds. Jouw treinen rijden nog wel gewoon normaal?
Ik weet het altijd omdat mijn vader dan een dagje vrij neemt en ze samen weggaanquote:[..]
Dat filmpje!Maar vind het ook een klein beetje overdreven. Natuurlijk was het netter geweest als je hen wel gefeliciteerd had, maar ik zou de trouwdag van mijn ouders ook niet weten.
Topickaap!quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha de potentie voor goede grappen hehe
TS verpest het voor mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Topickaap!Beste topickaap ooit: Kanker Windows Live Messenger
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:49 schreef bijdehand het volgende:
Haha de potentie voor goede grappen hehe
DJ of Steven?quote:
Hoi trouwens!quote:
quote:
Ja idd. En nu ga ik naar mijn les. Toedeledokiequote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja idd. En nu ga ik naar mijn les. Toedeledokie
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij jou wat beter plezieren dan ik
Yikesquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]Niet huilen, vraag anders of shifto je komt plezieren, wil hij vast wel doen.
Zijn vader is beter...quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij jou wat beter plezieren dan ik
Ja.quote:
Twijfel je zo erg of zoek je het gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat formulier ben ik nu al zo'n 2-3 jaar in aan het vullen
Maar een op de 10.000 kan worden gebruikt. Fucking weinig.quote:
vergeet het steedsquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Twijfel je zo erg of zoek je het gewoon niet?
Nee. Niemand die aan mij gaat komen. Behalve voor bloed misschien.quote:
Sperma?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Niemand die aan mij gaat komen. Behalve voor bloed misschien.
als je zelf een donor nodig hebt wil je dat dan ook niet neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhu, heel erg weinig inderdaad, gek eigenlijk hè?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Twijfel je zo erg of zoek je het gewoon niet?
[..]
Maar een op de 10.000 kan worden gebruikt. Fucking weinig.
?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef shifto het volgende:
Ik ben wel donor, alleen omdat ik een half ziekenhuis van de wachtrij af kan helpen
Schaam me best wel maar moest daar inderdaad om lachen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
daarom moest ik lachen
ONGEMAKKELIIIIJJJJJJJKKKK
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hahahahahahahahaha__________
Hier ging ik helemaal stukquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vader: Anders vragen we je moeder of je haar vagina mag hebben, die wordt toch nooit gebruikt. Eh...!
Ik ben geen bloeddonor, maar dat zou ik eventueel niet erg vinden. En verder is het een principekwestie. Ik wil gewoon niet dat er mensen mij gaan "leegroven" als ik de pijp uit ben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, heel erg weinig inderdaad, gek eigenlijk hè?
[..]
?![]()
Vind het trouwens wel opvallend dat KK geen orgaandonor maar wel een bloeddonor is. Ergens niet raar omdat het natuurlijk appels en peren zijn, maar van je donatie na je dood merk je in principe niets, van bloed afstaan bij bijv. Sanquin wel.
Oh en hoe kinderachtig Kud ook is, die Wensput is wel baas ja, TFM. 'Ik ben een wensput, omg'
Dat mogen homosexuelen niet he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat mogen homosexuelen niet he.
Oké, ik snap je punt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben geen bloeddonor, maar dat zou ik eventueel niet erg vinden. En verder is het een principekwestie. Ik wil gewoon niet dat er mensen mij gaan "leegroven" als ik de pijp uit ben.
Good thing I'm not homosex.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat mogen homosexuelen niet he.
Mag ook wel een keertje, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Door die gekke brief ga ik allemaal nadenken over het leven (na de dood) en andere filosofische shit.
Nee want ik denk daar best vaak aan en ik kom er niks verder mee. Alleen al dat je verbrand of opgegeten wordt bijvoorbeeld. Nu is er ook een optie invriezen alleen kost dat kei veel knaken.quote:
Kan dat bier daar nog goedkoper?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Iemand met mij en DJ biertje doen in Terminus? is half geld en wij zitten er al
Ja vorige keer was dat toch ook zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan dat bier daar nog goedkoper?
Ga er nog even over nadenken. Kan atm niet geweldig praten nuquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Iemand met mij en DJ biertje doen in Terminus? is half geld en wij zitten er al
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja vorige keer was dat toch ook zokom je?
Echte bazen fietsen door de regen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.
Mr tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echte bazen fietsen door de regen.
?quote:
Vorige week regende het en toen zocht jij het ook niet om er doorheen te gaan.quote:
Ik ben ook op de fiets.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.
Weet ik niet meer, maar ik geloof je meteen. In dat geval ben ik wel een beetje hypocriet ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vorige week regende het en toen zocht jij het ook niet om er doorheen te gaan.
Kun jij nog enigszins praten zonder dat je af en toe wegvalt of klinkt als een combinatie van de stem van een bejaarde roker en gerasp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben ook op de fiets.
En mr: ik ben ook verkouden
Ja! hele tijd wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Blijven jullie nog wel even daar dan?
Ja, maar toch... is gezelligquote:[b]Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
Kun jij nog enigszins praten zonder dat je af en toe wegvalt of klinkt als een combinatie van de stem van een bejaarde roker en gerasp?
Hm nou ik blijf mooi thuis, veel plezier julliequote:
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm nou ik blijf mooi thuis, veel plezier jullie
quote:
ja, huilen ja!quote:
Ik moest nog vanalles doen. Dan had ik er nu nog niet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
Waarom kom je niet naar de Terminus eigenlijk?
We zijn er nogquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest nog vanalles doen. Dan had ik er nu nog niet kunnen zijn.
Zaad slikken. Dat schijnt de keel te zalven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga er nog even over nadenken. Kan atm niet geweldig praten nu, vandaag kwam er op 's sommige momenten zelfs helemaal geen geluid meer uit, alhoewel dat minder beschamend was dan mijn mannenstem gisteren.
Ben een beetje verkouden.
Goede comeback.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zaad slikken. Dat schijnt de keel te zalven.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ben maar half te verstaan, duurt te lang voor ik er ben (stink enorm dus ga niet zo de deur uit), heb gewoon niet zo'n zin en dit weekend ga ik al met jou meeten als het goed is.quote:
Wil je DJ niet meeten?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ben maar half te verstaan, duurt te lang voor ik er ben (stink enorm dus ga niet zo de deur uit), heb gewoon niet zo'n zin en dit weekend ga ik al met jou meeten als het goed is.
Jawel, maar liever een keer als ik er niet maar 3 sec. kan zijn en ik wat meer zin heb om naar de Terminus te gaan.quote:
3 seconden is wel heel kort ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, maar liever een keer als ik er niet maar 3 sec. kan zijn en ik wat meer zin heb om naar de Terminus te gaan.
Niet als hij duurder dan 20 euro is, imho.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je hem zelf vet vindt, doen toch?
15 euroquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet als hij duurder dan 20 euro is, imho.
Doenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
TM! Voor jou, mocht je het niet al hebben gelezen: http://www.nu.nl/wetensch(...)ssend-dynamisch.html
Misschien dat je het interessant vindt![]()
Waarom maakt je dat boos?quote:
Ben ik al jarenquote:
+gekke wijvenquote:
Die wijvenquote:
Viel tegen:quote:
Het erge is dat ik ze nu voor me ziequote:Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Viel tegen:
Eentje was bleek en mager
Eentje had een raar uitstekend gebit
Een was dik
Een was wel te doen
Maar vooral de psychosemeneer was lachenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het erge is dat ik ze nu voor me zie
Jaquote:
Dat hoeft niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |