Dankuquote:
quote:
Gast?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik hou al opquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?
En echt, mensen, ga weg met die plaatjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Sorry ik ga je niet meer pestenquote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast?
En echt, mensen, ga weg met die plaatjes.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 23:01 schreef Muisraket het volgende:
Zou DJ hier een ban voor krijgen?Nee dan krijg ik die ook door mijn plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik krijg er steeds meerquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog niet eens 1 usernote gehadEn ik heb hier weleens iets ergers gepost.
Dat komt omdat ze volgens mij in dit forum niet echt modden, als je dit in KLB, GC of R&P had geplaatst had je waarschijnlijk een probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog niet eens 1 usernote gehadEn ik heb hier weleens iets ergers gepost.
Ik heb ze speciaal voor jouw zwakke maag in een spoilertag gezet.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze volgens mij in dit forum niet echt modden, als je dit in KLB, GC of R&P had geplaatst had je waarschijnlijk een probleem.
Wist niet dat Tamashii een mod was.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef shifto het volgende:
Ik poste vanmiddag lemonparty zonder ban, dat is hoe ik rol, connecties n shit
D'aww.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en haar lieve beertje
Shiftoquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef shifto het volgende:
Ik poste vanmiddag lemonparty zonder ban, dat is hoe ik rol, connecties n shit
Ik heb geen zwakke maag, maar de tekenfilmfiguren uit mijn jeugd hebben geen seksleven, punt.quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb ze speciaal voor jouw zwakke maag in een spoilertag gezet.
Bear hugquote:
Dan kan ik nog heel wat plaatjes voor je regelenquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb geen zwakke maag, maar de tekenfilmfiguren uit mijn jeugd hebben geen seksleven, punt.
Dit slaat kant noch walquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wist niet dat Tamashii een mod was.
Niet haten, was een trollquote:
DAFUQ IS MET JOUquote:Op maandag 16 april 2012 23:06 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |