Dat mogen homosexuelen niet he.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Niemand die aan mij gaat komen. Behalve voor bloed misschien.
Scherp.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat mogen homosexuelen niet he.
Oké, ik snap je punt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben geen bloeddonor, maar dat zou ik eventueel niet erg vinden. En verder is het een principekwestie. Ik wil gewoon niet dat er mensen mij gaan "leegroven" als ik de pijp uit ben.
Good thing I'm not homosex.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat mogen homosexuelen niet he.
Mag ook wel een keertje, toch?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Door die gekke brief ga ik allemaal nadenken over het leven (na de dood) en andere filosofische shit.
Nee want ik denk daar best vaak aan en ik kom er niks verder mee. Alleen al dat je verbrand of opgegeten wordt bijvoorbeeld. Nu is er ook een optie invriezen alleen kost dat kei veel knaken.quote:
Kan dat bier daar nog goedkoper?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Iemand met mij en DJ biertje doen in Terminus? is half geld en wij zitten er al
Ja vorige keer was dat toch ook zoquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan dat bier daar nog goedkoper?
Ga er nog even over nadenken. Kan atm niet geweldig praten nuquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Iemand met mij en DJ biertje doen in Terminus? is half geld en wij zitten er al
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja vorige keer was dat toch ook zokom je?
Echte bazen fietsen door de regen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.
Mr tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echte bazen fietsen door de regen.
?quote:
Vorige week regende het en toen zocht jij het ook niet om er doorheen te gaan.quote:
Ik ben ook op de fiets.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het regent dus dan zou ik met de bus moeten.
Weet ik niet meer, maar ik geloof je meteen. In dat geval ben ik wel een beetje hypocriet ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vorige week regende het en toen zocht jij het ook niet om er doorheen te gaan.
Kun jij nog enigszins praten zonder dat je af en toe wegvalt of klinkt als een combinatie van de stem van een bejaarde roker en gerasp?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben ook op de fiets.
En mr: ik ben ook verkouden
Ja! hele tijd wel hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Blijven jullie nog wel even daar dan?
Ja, maar toch... is gezelligquote:[b]Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
Kun jij nog enigszins praten zonder dat je af en toe wegvalt of klinkt als een combinatie van de stem van een bejaarde roker en gerasp?
Hm nou ik blijf mooi thuis, veel plezier julliequote:
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm nou ik blijf mooi thuis, veel plezier jullie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |