Parodie op heel veel andere films.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
Deze is voor DJ. Een plaatje van onze favoriete chauffeur:
[ afbeelding ]
Schoolquote:
Waarom bij jij dan al wakker?quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:45 schreef BarrieButsers het volgende:
En dan nu al moeten opstaan jeetje
The fuck... Ik moet om 8:45u beginnenquote:
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
The fuck... Ik moet om 8:45u beginnen
Ik moet hier om 7:30 wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet jij eerst nog een uur je make-up doen?
Niet zo vrolijk op deze veel te vroege morgen...quote:
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar het station fietsen, mits ik geen haast heb.quote:Op dinsdag 17 april 2012 06:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo vrolijk op deze veel te vroege morgen...
Fluitende mensenquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar het station fietsen, mits ik geen haast heb.En dat terwijl ik toch echt een nachtmens ben.
Ik zeg niet dat ik het doe, ik zeg alleen dat ik het zou kunnen.quote:
Moggel malle muisraketquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrolijk 's ochtends als ik *enigszins* geslapen heb, kan met gemak om 7 uur 's ochtends fluitend naar
het station fietsen, mits ik geen haast heb.En dat terwijl ik toch echt een nachtmens ben.
Ja maar deze vond ik zo grappigquote:Op dinsdag 17 april 2012 06:39 schreef DeJori het volgende:
[..]In spy hard was overigens Ray Charles
Goedemorgen.
Als ik bdh had opgevoed, dan was ie nog veel awesome'er geweest als ie nu al isquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef Muisraket het volgende:
Bijdehand, zo hebben A_T en MohMi je niet opgevoed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |