SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnquote:Op maandag 16 april 2012 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ho ho!
willen nog wel, wat zullen we verdomme nou krijgen
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppenquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat jij mijn vader zou willen zijnDat zou de homoseksuele incest supergeil maken
quote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wil jij ook even naar bed gebracht worden shiftje?
Dan krijgt hij nog meer trauma's!quote:
* Muisraket geeft een troostknuffel aan A_Tquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
nachtzoentjesquote:Op maandag 16 april 2012 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar natuurlijk, dan zou ik je met alle liefde wel even instoppen
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodigquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Troost me, die stomme bdh pest me
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
quote:Op maandag 16 april 2012 22:36 schreef Muisraket het volgende:
LOLWTF zie die eerste link bij 'info over snel internet op je mobiel'.
http://aanbieding.gsmweb.(...)et-op-je-mobiel.html
quote:'s-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles! | Stad &...
6 dec 2011 En snel internet op je mobiel, gok ik zo. Soms :'). Op woensdag 7 maart 201222: 28 schreef Muisraket het volgende: En met dat laatste ben ik
's-Hertogenbosch #188: And I would walk 500 miles!
Zemoet mij troosten!quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee mr, troost mij! Ik heb het harder nodig
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.quote:Op maandag 16 april 2012 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
S is niet meer boos op je, dus misschien draait ze bij.
En jij krijgt gewoon in het echt een bearhug van me binnenkort.
Er wordt zowaar gemod in STA!quote:
Ja, elke donderdag behalve vorige week.quote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
S is misschien niet meer boos, maar ik ben nu niet meer zeker van wat ik wil.
En die bearhug kijk ik echt naar uit. Moet jij donderdag eigenlijk werken?
Door mijquote:
Jij hebt geen reden. Ik word gepest en heb een kutweekend gehadquote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zemoet mij troosten!
Pas op hoor, anders krijgen we weer ruzie
Kak, woensdag ga ik mijn piewpiew ophalenquote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, elke donderdag behalve vorige week.
Dus? ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt geen reden. Ik word gepest en heb een kutweekend gehad![]()
Hoezo lijkt dat ding op een raket?quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Oké, laatste linkspam ik zweer het:
http://www.any-computers.(...)he-muis-raket-detail
Ik kende dit hele ding niet!![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
Oké, laatste linkspam ik zweer het:
http://www.any-computers.(...)he-muis-raket-detail
Ik kende dit hele ding niet!![]()
Vertel dan over je weekend!quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus? ik ook
En jij pest mij nog veel harder, plus ik word zelfs in de TT gepest_!
Andere dag dan? Ben woensdag een groot deel van de dag vrij, dus misschien ergens op die dag zelf nog? Of neemt dat van je piewpiew zoveel tijd in?quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kak, woensdag ga ik mijn piewpiew ophalen
Even ondersteboven denken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo lijkt dat ding op een raket?
D'aww.quote:
Ik kan mijn echte liefde pas 's avonds ophalenquote:Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Andere dag dan? Ben woensdag een groot deel van de dag vrij, dus misschien ergens op die dag zelf nog? Of neemt dat van je piewpiew zoveel tijd in?
Nee maar wel het omgedraaide daarvanquote:
Ik had beide dagen vrij, en kon dus niet werken.. Dat was echt kutquote:
Jij verdient geen bearhug van mr, maar een bearhug van Hulk Hogan.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik had beide dagen vrij, en kon dus niet werken.. Dat was echt kut
Ik ben dan ook geen bear, mij hugged ze tenminste liefquote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij verdient geen bearhug van mr, maar een bearhug van Hulk Hogan.
Is niet iets om je voor te schamen joh.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar wel het omgedraaide daarvan
quote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme beetje topics aan maken als ik er niet ben.
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen bear, mij hugged ze tenminste lief
I knowquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is niet iets om je voor te schamen joh.
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...quote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelen
je moet ook niet op dr gaan liggenquote:Op maandag 16 april 2012 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik plet haar altijd een beetje tijdens het knuffelen
Die avonden bestaan niet. Bdh mag dan jou domineren, bij ons is het tegenovergesteld.quote:Op maandag 16 april 2012 22:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ook altijd op de avonden dat jij bovenop mag liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |