1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Rank Team Points Pts Change Pts Back Waiver Moves 1. Posey's Pack 141 -6.5 - 4 2 2. Dos_tukkertrotters 130 -2.5 11 5 2 3. Almighty2010 128 11.5 13 1 7 4. The Hammerheads 112 0 29 7 6 5. YellowBlacks 109 -3.5 32 6 4 6. Joba's Fist Pump *DL 107.5 7 33.5 12 4 7. Guardians 90.5 -4.5 50.5 3 2 8. ANAmitt 88.5 -3 52.5 10 5 9. Rea's Orange Giants 83.5 -5 57.5 13 7 10. Orange Outlaws 81 -4.5 60 2 2 11. Utley's new knees 75.5 5.5 65.5 11 8 12. Popo's Playoff Push 66.5 2.5 74.5 9 7 13. LenmB Goldcaps 61 3 80 8 2 |
Heb via feedback aan de mods gevraagd om de 2 topics aan elkaar te koppelen, zodat iedereen de weg naar dit topic weer weet te vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Version2 het volgende:
Sorry jongens, maar ik kan geen mooie OP/tussenstand maken
Haha, Dos staat ook 1 dagje bovenaanquote:Op donderdag 19 april 2012 13:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik zag het plus 23 punten. Er kan er maar één de beste zijn natuurlijk.
Niemand, hij is nog beschikbaar...quote:
Hier net zo... mijn slagmensen komen wel op de honken, maar daar is zo'n beetje alles mee gezegd. Gemiddelden zijn oké, maar schiet de laatste 1,5-2 weken tekort op gebied van R, HR, RBI en SB.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef Guard het volgende:
big slide van mijn team deze week, maar nog veel te vroeg om te gaan paniekeren
Irrational decisions FTWquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Heb genoeg man op de DL maar ik weiger Utley te droppen.
ik zou het niet kunnen verkroppen als hij ooit fit is en dan niet in mijn team zou zitten.quote:
Eerste maand kijk ik niet eens naar de stand. Er zijn nog te weinig innings pitched and te weinig AB's om in paniek te raken. Één goede dag en je klimt meteen flink wat plekken en vice versa. Vorig jaar stond ik na de eerste maand ergens onderaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef Guard het volgende:
big slide van mijn team deze week, maar nog veel te vroeg om te gaan paniekeren
Hier net zo... Votto, maar met name ook Reyes, vallen me tot nu toe tegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Het word langzaam toch tijd dat mijn grote namen eindelijk eens goed beginnen te slaan.
Pujols en Zimmerman samen één HR. Uiteindelijk zullen ze wel gaan slaan maar toch, een teleurstellend begin. Mijn pitching staff begint wel goed met 17 quality starts in 20 total starts en aardig wat K's.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hier net zo... Votto, maar met name ook Reyes, vallen me tot nu toe tegen.
Nee, niet voor de fantasy-stats, maar gewoon even om aan te geven dat hij niet zijn beste vorm heeft de laatste dagen.quote:
Gelukkig doet mijn andere closer, 'jouw' Philly Papelbon, het voorlopig uitstekend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Nee, niet voor de fantasy-stats, maar gewoon even om aan te geven dat hij niet zijn beste vorm heeft de laatste dagen.
Die BS en L gaan wellicht wel in zijn hoofd zitten, wat hem zijn baan als closer kan gaan kosten.
Wat denk je van Bautistaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Guard het volgende:
Cano mag ook wel eens uit zijn winterslaap ontwaken
Heb ik goed begrepen dat Sale terugkeert naar de bullpen vanwege vermoeidheidsverschijnselen / last van elleboog?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Voor diegenen die een closer nodig hebben: Chris Sale is beschikbaar voor een trade. Vanaf Maandag word hij de nieuwe closer in ChiTown. Ik heb al 2 closers dus kom maar met een voorstel als je geïnteresseerd bent.
Ze willen hem dit jaar niet teveel innings laten pitchen want ze zijn bang dat het een blessure op kan leveren. Ventura liet hem ook elke game gewoon 100 pitches gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:18 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heb ik goed begrepen dat Sale terugkeert naar de bullpen vanwege vermoeidheidsverschijnselen / last van elleboog?
ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.quote:
Ik laat hem niet zo maar gaan. Ethier zit in een contract year en vorig jaar was hij geblesseerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.
Nou niet excuses gaan zoeken voor je schandalige plek op de ranking he.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef popolon het volgende:
Vergeet nu al m'n SPs te spelen.Net nu Wainwright begint te gooien.
Ik stel hem alleen maar op tegen righties. Zoals ik al aangaf: .322 - 6 HR -20 RBI vs righties. Dat is niet echt afkoelen. Gisteren HR nummertje 7 tegen.....een rightie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef popolon het volgende:
Scott is al aardig aan 't afkoelen. Ik geef m'n opkomende pitchers niet zomaar weg.
Het heeft natuurlijk wat te maken met mijn kansloze ranking maar zoals verwacht, 13 teams en er blijft niks over op de waiver. Is geen reet aan zo.
Het is net zoals in het echte baseball: pitchers worden steeds beter vergeleken met hitters. In een Fantasy league met 13 teams is het makkelijker om een pitcher te vinden die je 10+ wins kan geven dan een hitter die je 20/25 HR's kunt geven. Het aantal spelers dat 20-30 HR's slaat neemt elk jaar steeds meer af terwijl de ERA's van de pitchers steeds lager worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Dat merk ik nu ook pas had gisteren 3 wins, save een hold en 27k's maar amper puntern.
Zal er ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
Blame de PEDs
Reddick is trouwens van de waivers af
quote:And I'll remind you that there's no reason to worry about Bryan LaHair's role when Rizzo joins the Cubs, because he can move to a corner outfield spot easily enough (and Alfonso Soriano can go wherever he likes, as long as he's not in the lineup. Seriously. Go away. Shoo).
Ik kon het niet meer aanzien. 0 BB in zijn laatste 14 games en slechts één HR. Ik heb al Lawrie en Chipper voor m'n 3B dus ik kon de trade doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is nog steeds vroeg in het seizoen blijf ik mijzelf maar voorhouden.
Over Reyes begin ik me ook wel wat zorgen te maken, daar had ik echt meer van verwacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Lijkt trouwens wel een trend te ontstaan met spelers die een dik contract tekenen bij een nieuwe club. Vorig jaar Dunn en Crawford en dan dit jaar Pujols en Reyes.
Begreep ikquote:
Maar 2 Top 30 spelers (waaronder één Top 5) voor een Tulo die toen nog net Top 75 was mag wel? Hmmmm....okquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:17 schreef Almighty het volgende:
Verlander voor Samardzija en Dempster? Wth?!
De huidige AL MVP en momenteel 2e in de pitcher rankings voor de momenteel nr 28 (339 ranked voor het seizoen) en nr 80 (175)??
Ik kijk erg openminded naar trades maar dit is wel erg scheef...
Waar tulo het erg matig deedt en de twee spelers in de top 3 van de outfielders waren op dat moment en nu nog steeds goed zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Maar 2 Top 30 spelers (waaronder één Top 5) voor een Tulo die toen nog net Top 75 was mag wel? Hmmmm....ok
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Almighty het volgende:
[..]
Waar tulo het erg matig deedt en de twee spelers in de top 3 van de outfielders waren op dat moment en nu nog steeds goed zijn?
Dempster heeft een goed era maar speelt voor de Cubs die niks gaan winnen dit jaar, hij heeft 0 wins dit seizoen. Samardzija is een geconverteerde reliever die het momenteel goed doet maar ook voor diezelfde cubs speelt en nog moeite gaat krijgen met het aantal innings dit seizoen. No way dat zij ook maar in de buurt komen van Verlander.
Dat had hij ook gedaan en die heb ik gedropt. Het was voor mij de gok om te zien of Tulo zijn oude niveau kon halen. Gezien zijn resultaten uit het verleden is deze trade te rechtvardigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.
Cliff Lee heeft ook nul wins en EXACT dezelfde cijfers als Dempster maar is wel 40(!) plekken hoger geranked.
Wie had er verwacht dat Lee nog op 0 wins zou zitten? Maar wel verzekerd van goede K, ERA, WHIP.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.
Cliff Lee heeft ook nul wins en EXACT dezelfde cijfers als Dempster maar is wel 40(!) plekken hoger geranked.
Je had voor dat pakket Tulo en Teix/Aramis moeten krijgen. Niet Parra.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:13 schreef Almighty het volgende:
[..]
Dat had hij ook gedaan en die heb ik gedropt. Het was voor mij de gok om te zien of Tulo zijn oude niveau kon halen. Gezien zijn resultaten uit het verleden is deze trade te rechtvardigen.
Verlander is al een tijdje top en nu ook weer, de andere pitchers not so much. Zoals de rankings ook nu aangeven. Als Verlander het moeilijk zou hebben en geen ERA onder de 3 dan zou ik het kunnen begrijpen. Ieder heeft zijn motieven. Ik zeg niet dat de trade niet door mag gaan, alleen dat het verschil erg groot is.
Mijn punt is dat de Yahoo rankings vrij krom zijn. Lee heeft exact dezelfde cijfers (ERA/WHIP/K/QS/W) als Dempster maar is 40 plekker hoger geranked. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie had er verwacht dat Lee nog op 0 wins zou zitten? Maar wel verzekerd van goede K, ERA, WHIP.
Zoals ik het zie is Tulo een top 5 speler wanneer hij goed is. Dit mede door de positie waar hij speelt , maar ook de resultaten die hij neerzet. Het outfield heeft meer diepte. Ik had om Tex kunnen vragen, maar ik denk dat dat net iets teveel zou zijn. Aramis was niet interessant want ik heb Wright al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je had voor dat pakket Tulo en Teix/Aramis moeten krijgen. Niet Parra.
Het verschil samen is overigens niet heel erg groot. In "real life" scheelt het maar 0.2 WAR en dat is een echte graadmeter over de waarde van pitchers. Op Fangraphs is Shark de #15 ranked SP, hoger dan Halladay/Price/CC.
Maar als meer personen moeite hebben met deze trade dan trade ik Verlander gewoon weer terug voor beide spelers. Of dan doet de comish dat. Geen probleem.
Ik ben het met je eens dat de rankings van Yahoo niet optimaal zijn en ik ben ook een groot fan van Fangraphs, maar het gaat wel om de stats die yahoo leagues hanteren. En Lee is hoger geranked omdat hij in de afgelopen jaren veel beter is geweest dan Dempster, de verwachting is dan ook dat hij dat ook dit seizoen weer zal doen. Ook op de fangraphs pitcher rankings staat Lee ( en ook Verlander) veel hogerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de Yahoo rankings vrij krom zijn. Lee heeft exact dezelfde cijfers (ERA/WHIP/K/QS/W) als Dempster maar is 40 plekker hoger geranked. Dat slaat natuurlijk nergens op.
We hebben geen veto's geloof ik. De meeste spelers in de Fok league spelen er al een tijdje, dus je kan verwachten dat de trades niet erg lopsided zijn. Ik vind het op zich wel fijn dat er niet aan veto's gedaan wordt. Kan je tenminste gelijk je lineups aanpassen en niet het risico lopen dat ondertussen een speler geblesseerd raakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:52 schreef Chase_Utley het volgende:
De trade hoeft ook niet teruggedraaid te worden, maar ik had wel een veto verwacht.
Ik bedoel deze rankings: http://tinyurl.com/bpq3bmkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:43 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de rankings van Yahoo niet optimaal zijn en ik ben ook een groot fan van Fangraphs, maar het gaat wel om de stats die yahoo leagues hanteren. En Lee is hoger geranked omdat hij in de afgelopen jaren veel beter is geweest dan Dempster, de verwachting is dan ook dat hij dat ook dit seizoen weer zal doen. Ook op de fangraphs pitcher rankings staat Lee ( en ook Verlander) veel hogerVerlander #4, Dempster #47, Samardzija #50
Lekker dan... Small benchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb in één van m'n leagues gewoon 6 players op de DL. En dat met maar 3 DL spots. En ik kan ze nog niet eens droppen ook want het is een keeper league.
En ook nog eens 16 teams dus de waiver wire is prut. Ik heb op de bench alleen DL spelers. In een H2H is dat zwaar klote.quote:
Het feit dat je Barry Zito hebt opgepikt zegt idd genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef Guard het volgende:
mijn team zit in een behoorlijke freefall....
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het feit dat je Barry Zito hebt opgepikt zegt idd genoeg.
En terecht...quote:
Ze hadden even gewacht totdat ik em gedropt hadquote:
En Avila op de DL. Je hebt veels te weinig power in je team. Slechts 3 van je hitters hadden vorig jaar meer dan 20 HR's. Brantley, Reyes, Young en Maybin zijn geen power hitters. Youk is duidelijk niet de oude Youk. Je moet dus hopen op alweer een career year van Franceour en een rebound year van Rios. Misschien is je waiver priority hoog genoeg om iemand als Soriano op te picken. De rest van de waiver wire is ook vrij bedroevend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Natuurlijk, de avond nadat je Jason Kubel dropt, scoort hij 3 runs, 5 RBI's en een HR.![]()
Geeft wel een beetje aan in welke flow mijn team zit
Dat had ik laatst met Dickey en die pitchte meteen een CG shutout.quote:
Helaas had je Darvish wel opgesteld.quote:
Ik kan me er wel in vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Een voorstel voor volgend jaar: zouden we wat aan de huidige waiver wire optie kunenn doen? Ik heb er zelf maar één keer last van gehad maar ik kan me voorstellen dat als je de #12 waiver wiver priority hebt, het weinig zin heeft om achter een goede gedropte speler te gaan. Zo werden dit seizoen bijvoorbeeld Beckett en Wandy gedropt.
Misschien zouden we volgend jaar gebruik kunnen maken van een FAAB? Dat is een geldbedrag die je gebruikt om te bieden op spelers die gedropt is. De hoogste bieder "wint" de FA. Overige FA's zijn gewoon (net zoals nu) gratis op te pikken.
Het is maar een voorstel. Het maakt het oppikken van dit soort FA's wel eerlijker. De hoogste bieder wint. Je kan ook niet blind bieden want dan houd je weinig geld meer over voor andere FA's. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is in een non-auction league. Zo niet, dan moeten we wel het huidige systeem handhaven. In mijn auction leagues gebruiken we dit systeem namelijk wel.
Nogmaals, het is maar een voorstel.
Hellboy valt ook dit jaar weer tegen. Voig jaar was ik lang geduldig en hoopte ik dat de K's wel zouden komen (want daar stond hij om bekend in de minors) maar toen die niet kwamen heb ik hem ook getrade. Dit jaar vallen de K's weer enorm tegen. Matt Moore maakt veel meer indruk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef BusterPosey het volgende:
Hellickson net op tijd weg getrade...
Hij had de laatste wedstrijden al wat last van hoge WHIP.
Ah ben niet alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb in één van m'n leagues gewoon 6 players op de DL. En dat met maar 3 DL spots. En ik kan ze nog niet eens droppen ook want het is een keeper league.
haha dat had ik met Rasmus die 5-5 ging na gedropt te zijn. En Reynolds flikte ook zo iets. Pik ik hem weer op, zuigt ie weer behoorlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Natuurlijk, de avond nadat je Jason Kubel dropt, scoort hij 3 runs, 5 RBI's en een HR.![]()
Freakin frack!! Tulo nu ook onder het mes. Gaat lekker zo!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Almighty het volgende:
Ik ben die blessures nu wel een beetje zat. Ligt het aan mij of lijken het er dit jaar meer dan anders?
Mijn team wordt iig wat harder geraakt lijkt het. Ga Beachy hard missen.
Kubel heeft m'n Fantasy team goed geholpen. Die staat deze maand echt lekker te slaan! Middlebrooks vanaf nu de vaste 3B in Boston.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Youk en Middlebrooks beide lang in dienst gehouden voor mijn team omdat een trade in de lucht hing, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ze maar allebei gedropt.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Kubel heeft m'n Fantasy team goed geholpen. Die staat deze maand echt lekker te slaan! Middlebrooks vanaf nu de vaste 3B in Boston.![]()
Hopelijk kan Bauer zijn minor league-hype een beetje waarmaken.
Ben je nog steeds blij met je Verlander trade?quote:
Boston heeft het ook erg vreemd afgehandeld. Of moet ik zeggen: Bobby Valentine.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Youk en Middlebrooks beide lang in dienst gehouden voor mijn team omdat een trade in de lucht hing, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ze maar allebei gedropt.
Gelukkig heb je nog altijd Oswalt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Reanimation het volgende:
Bye Bye Romero, good luck voor diegene niet hem oppakt
Die is bij deze ook exitquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog altijd Oswalt.
Hij werd snel weer opgepikt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Reanimation het volgende:
Bye Bye Romero, good luck voor diegene niet hem oppakt
Ja heb soms echt het idee dat mensen spelers oppicken om hun naam.. Maar goed miscshien is het een gamble waardquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:16 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hij werd snel weer opgepikt!Romero zit op koers om méér dan 100(!) BB bij elkaar te gooien. Dan krijg je idd een hele hoge ERA en WHIP, vooral in de AL East.
wat is er popo.quote:
Dat gaat niet echt werken met 't huidige systeem. Maar goed, elk jaar weer dat veranderen van stats, ik vind 't maar niks.quote:Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories: Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Ik denk ook niet dat je met dat systeem veel hoger had gestaan Popo. Je staat laag qua total bases dus je had in 2B en 3B ook niet veel gescoord. Enigste categorie waarin je veel punten had kunnen scoren was IP maar dat had dan weer invloed op je Losses. Ik denk dat de ranglijst er niet veel anders had uitgezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef popolon het volgende:
Hehe, nee dat scoring systeem is zo fucked dat ik het al lang opgegeven heb. Ik heb gedraft volgens dit systeem (wat we tijden gebruikt hebben en ik in andere leagues ook gebruik):
[..]
Dat gaat niet echt werken met 't huidige systeem. Maar goed, elk jaar weer dat veranderen van stats, ik vind 't maar niks.
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:17 schreef popolon het volgende:
Mja weet ik niet maar word moe van dat veranderen elk jaar.
Dat krijg je als je autopicked :p (en vooral 'm niet goed klaarzetten). Had echt een mess van een team om mee te beginnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zie dat sommige teams al boven de 40 moves zitten. Je mag maar 65 moves maken in onze league dus houd je moves in de gaten.
Dat zou wel zonde zijn. Voor de meeste teams is dit zo'n beetje de laatste maand om nog een laatste push te maken voor de bovenste plekken. In September is het altijd moeilijker om punten goed te maken in de diverse categorieën. Nu gaat het niet meer om naam en draft positie maar puur om productie. Je kunt nu niet meer wachten tot je slumping spelers eindelijk gaan slaan/pitchen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn best wel wat inactieve deelnemers is het niet?
Dat had ik ook 'n keertje met Orange Outlaws en het duurde zo lang dat de trade vanzelf werd gecancelled.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld al een dag of 4 een tradevoorstel gedaan, maar geen reactie.
Over inactieve spelers heb ik ook niet te klagen... Ortiz, Votto, Berkman....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn best wel wat inactieve deelnemers is het niet?
Ik doe het alleen voor mijn SS positie omdat ik vrijwel nooit een "elite SS" draft. Ik heb Seager dan ook in 3 andere teams. En het is een leuke bonus dat hij 3 posities kan spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben vaak te lui om echt met platoon rollen te werken.
Dat had ik dus met Plouffe voordat hij richting de DL ging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor mijn SS positie omdat ik vrijwel nooit een "elite SS" draft. Ik heb Seager dan ook in 3 andere teams. En het is een leuke bonus dat hij 3 posities kan spelen.
Ach ja, je blijft je toch een beetje bondscoach voelenquote:
Er is iets fout gegaan bij Yahoo. Ze hebben de hitting stats van gisteren al verwerkt maar moeten de pitching stats nog doen. Dat komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Is de puntentelling overleden of had iedereen precies 0 punten?
Zoveel starting pitchers gaat wel ten koste van je hitting stats dus erg veel schiet je er niet mee op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Dos37 het volgende:
Ja agh ik moet wat om nog wat punten te verzamelen, Kemp getrade voor een redelijker en een pitcher met in mijn achterhoofd dat ik nog steeds redhot Cabrera had. De afloop weten we allemaal
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:36 schreef Guard het volgende:
Owh sorry guys, met het hete weer van het afgelopen weekend heb ik echt helemaal niets gedaan, en heb dus ook geen erg gehad in de trade deadline proposals die men mij gedaan heeft.
Hmm voorheen had ik een hekel aan de wachttijd voordat een trade kon doorgaan, maar ik heb de extra tijd dit jaar goed kunnen gebruiken om trades extra te researchen of te bedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]![]()
Ik had een aantal trade voorstellen gekregen maar kon die niet accepteren omdat de bewuste spelers al gespeeld hadden. Ik kon de trades dus pas na 9 uur s'ochtends (en dus de deadline) accepteren.
Je zit nu wel safe. Dit haal ik nooit meer in. Wel grappig dat we allebei één categorie volkomen lieten lopen (Saves/Holds) en toch nog flink punten scoren. Het gaat nu nog om plek 2 en 3.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:12 schreef Almighty het volgende:
[..]
Hmm voorheen had ik een hekel aan de wachttijd voordat een trade kon doorgaan, maar ik heb de extra tijd dit jaar goed kunnen gebruiken om trades extra te researchen of te bedenken.
Sorry als je dit jaar een beetje een lowball offer van me gehad hebt dit jaar. Dit was meer om te testen wat voor value jullie aan sommige spelers geven. Ik heb er zelf altijd een hekel aan als anderen dat doen, maar begrijp het ook wanneer dit voorkomt. Anyway, mijn excuses als dit irritatie veroorzaakt heeft haha.
Wel met de oorspronkelijke settings van een jaar of drie geleden hoop ik. De eerste paar jaar hebben we het gedaan met een vrij normale en veel toegepaste standaard setting, de jaren daarop zijn we veel te veel gaan klooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Gaan we met hetzelfde groepje verder?
En hier een uitgeklede versie van die we ooit hadden:quote:Batters Stat Categories: Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories: Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Maar goed, zoals gewoonlijk gaan we weer aanpassen.quote:For scoring, use ten categories. You don't want one area to dominate the other, so make sure everything is even by using five categories for offense and five categories for pitching. The recommended categories for offense are Runs Scored; Runs Batted In; Homeruns, Stolen Bases, and On Base Percentage. Some will argue that they prefer Batting Average over On Base Percentage, but the problem with batting averages is that sometimes players like Ryan Howard, who are feared by all pitchers, will end a game by going 0 for 1 with 4 intentional walks. That means he got on base 80% of the time, which is extremely impressive, but if you use batting average instead of OBP, he gets no credit at all for reaching base. Why use a category that punishes a batter for getting intentionally walked??
For pitching, use Wins, Strikeouts, Saves, E.R.A., and W.H.I.P. Make sure to use a "minimum innings pitched" format or else somebody can easily win the ERA and WHIP categories with just one scoreless inning pitched by a reliever.
Ik doe graag weer mee!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Gaan we met hetzelfde groepje verder?
Ik kreeg net zoals Chase_Utley een error vermelding als ik op de link klik.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef popolon het volgende:
Ik gooi 'm open, de mensen van vorig jaar kunnen een mail verwachten.
Neem de gegevens over van een andere league, kunnen we weer leuk over discussieren dan.
C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, P, P, P, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL, DL, DL
Batters Stat Categories:
Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories:
Innings Pitched (IP), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP), Quality Starts (QS)
Thanks.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef popolon het volgende:
en Emo, je bent de eerste als niet alle teams terugkomen van vorig jaar ok?
Ik heb twee uitnodigingen staan....quote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
There is not room in this league if all teams from last year return. If you were invited to take over an existing team, please click the link in the email you received to join the league. To create a brand new team, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Dat staat er als ik op de invite wil drukken
Ik krijg hetzelfde bericht.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
There is not room in this league if all teams from last year return. If you were invited to take over an existing team, please click the link in the email you received to join the league. To create a brand new team, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Dat staat er als ik op de invite wil drukken
Het is maar een voorstel. Het voordeel van Innings Pitched is wel dat je dus niet teveel relief pitchers kunt opstellen want die pitchen weinig innings.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef popolon het volgende:
Ok, doen we W voor IP en dan klaar. Lijkt me zeer redelijk.
Vreemd, heb de standaard 're-invite' gedaan.en Emo, je bent de eerste als niet alle teams terugkomen van vorig jaar ok?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | LenmB Goldcaps - Lennart Orange Outlaws - Maarten Rea's Orange Giants - RowanG Joba's Fist Pump - WL YellowBlacks - Dennis N The Hammerheads - JMH Almighty2010 - Yorickws ANAmitt - Anthony Posey's Pack - G.W. Posey Guardians - Guard Dos tukkertrotters - Ewout Rollins Pop-up Gang - Sjaak Popo's Pathethic Bunch - popolon |
24e draft is wat mij betreft oke, maar het zou nog mooier zijn als de aanvangstijd 20.00u zou kunnen zijn. Als dit voor anderen niet lukt, geen probleem, maar dan zit de kans er in dat ik er de eerste rondes niet bij kan zijn ivm kleine kinderen die nog naar bed gebracht moeten...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, de 24e.
Dat wordt dus een random draft voor mij
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:48 schreef popolon het volgende:
Volgens mij staat 'ie nu op 20.00 NL tijd. Later kan ook hoor, maakt mij niet uit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef popolon het volgende:
Hier verder:
SPT / [MLB] Fantasy Baseball 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |